Chcę Kupić Pajero - Pinin
janusz1970 - 28-02-2016, 12:26 Temat postu: Pinin witam,
przymierzam się do zakupu Pinina nie jestem zdecydowany co do silnika, mechanik podpowiada benzynę bo jest mnie awaryjna chciałbym poznać Wasze opinie jako użytkowników tego samochodu
dareqq - 28-02-2016, 12:39
Nie ma nie benzyny pinina . Nigdy nie bierz GDI. MPI 1.8 bezawaryjny do tego gaz plus przekładka reduktora z GDI i robi się fajnie
janusz1970 - 28-02-2016, 15:14
dzięki za info wiem o silnikach jedynie z prasy że były:
1.8 GDI 120KM 1999-2000
1.8 i 16V 114KM 2000-2004
2.0 GDI 16V 129KM 2000-2004
jeśli możesz to podaj mi z jakiego rocznika najlepiej szukać Pinina, wiem ze niektóre były bardziej udane, jakie są koszty utrzymania tego modelu
plecho1 - 28-02-2016, 21:27
Poczytaj ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95418
janusz1970 - 29-02-2016, 20:44
dzięki za link
plecho1 - 29-02-2016, 20:57
Nie ma za co
zidi1 - 01-03-2016, 13:42 Temat postu: 1, 8 gdi pinin Ludzie co macie do 1, 8 gdi. Mam około 2 lat te auto , fakt włożyłem 4 tysie w wymianę części ale obecnie jest rewelacja. W zimie 8, 8 benzyny a latem 8, 1l. Czego chcieć od 1, 8. Nie jeżdżę w teren, tylko po kiepskiej drodz na wieś. Przejechałem 20 tyś jest OK
Bizi78 - 01-03-2016, 14:35
zidi1, po prostu najwięcej problemów opisywanych na forum mają posiadacze silników GDi.
To samo jest w carismach i galantach .
Oczywiście wszystko zależy od egzemplarza .
zidi1 - 01-03-2016, 17:39 Temat postu: zielona żaba Ładna sztuka, KM to nie wszystko czym jest autko
plecho1 - 04-03-2016, 22:00
Wszystko zależy czy świadomie wybierany taki silnik czy jest to niewiedza i czysty przypadek a po pewnym czasie przychodzi złość i frustracja Lepiej jest więc na początku przestrzec...
Roobin101 - 14-03-2016, 00:08
Witam
W nawiązaniu do tematu, użytkuję 2.0 GDI od dwóch lat, od roku jeżdżę w terenie ( imprezy zorganizowane ), i z silnikiem nie mam jakoś specjalnie problemów. Faktycznie jakieś uprzedzenia w sieci co do GDI i obawa mechaników ( niewiedza ).
Jak się zwraca uwagę na jakość paliwa, terminowe przeglądy to się śmiga, a owe 130km ładnie daje w terenie.
plecho1 - 14-03-2016, 06:53
GDI nie jest zły albo jak jest nowy albo jak był dobrze i z głową traktowany. Jeśli ma około 200 tys km przebiegu lub więcej i nie bardzo zna się jego historię, to można się na prawdę wszystkiego spodziewać. Dochodzi do tego dodatkowo praktycznie brak możliwości montażu LPG więc to dla jednych może być kolejny minus. Mechanicy, jak napisałeś, też nie za bardzo znają ten silnik więc z tym też może być problem w przyszłości. Jeśli ktoś u nas kupuje auto starsze niż 10 lat to raczej nie planuje jeździć po serwisach wydając odpowiednio dużą kasę więc biorąc pod uwagę wszystkim ewentualne problemy jakie mogą nas spotkać z tym silnikiem na pewno na miejscu kupującego raczej wybrał bym mniejsze zło niż GDI.
|
|
|