To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Wymrugało mi 44 i co??

Anonymous - 02-03-2007, 17:32
Temat postu: Wymrugało mi 44 i co??
Teraz mi diodka mruga non stop i dzisiaj oprócz 41 (juz sie przyzwyczailem) wymrugała mi 44
, gdzies wyczytalem ze to cewka na czwartym cylindrze.Gdzies napewno mi wypadaja zaplony tylko jak sie przysluchuje kablom to ewidentnie slychac nieregularne cyk-cyk tuz przy fajce.Kable nowe NGK i świeczki też.Na benzynce troche lepiej ale "wyskakuja" zapłony. można jakoś sprawdzić cewke??Doradźcie cos.Pozdrawiam!! Dodam jeszcze ze cykanie slychac najbardziej przy kablu na cylindrze najblizej rozrzadu.Czyli byc moze jest to cewka od 1 i 4 cylindra.

Anonymous - 02-03-2007, 20:57

wejdz na stonę Von Yungingena zwanego mistrzem zakonu Mitsumaniaków, na Żmudzi i na ziemi mazowieckiej jako Krzyżak znanego, tam znajdziesz kody usterek.
Dioda ma mrugaś jedynkami, to znaczy że 9 sie zapętla, wtedy jest ok.
41 to wtryskiwacze, 44 nie wiem co to jest.
Strona Krzyżaka www.mitsubishifan.webpark.pl, dane regulacyjno naprawcze.
Jeżeli chodzi o cyk-cyk to wieczorem,po ciemaku zobacz (silnik pracuje) czy nie latają gdześ przebicia, pomimo nowych kabli, abo zewnętrzą stroną dłoni dotknij przewodów (pieprznie, nie zabije).
Cyku cyk możesz mieć też z zworów na wolnych obrotach, ja tak miałem, wymieniłem oliwkę i jest lepiej (pół syntetyk) ale czasami też mi troszkę stuka, po przegazówce cisza, to jest normalne przy "szklankach"

Anonymous - 03-03-2007, 04:36

Że wtryskiwacze to juz mi wywróżyono za wczasu,jednakowoż na stronce Mazowieckiego wysłannika kod numerem 44 opisany wystepowac szansy niemial.Czy kable cykają to mam prawie pewność,na ucho tak słychać.Po ciumaku gó..o widać ponieważ fajki sa schowanie głęboko w pokrywie zaworów i czy widziales kiedys jak iskierki skakają??
saphire - 03-03-2007, 08:17

W jednym z opisów kodów błędów ten 44 to oznacza problem z lambdą podgrzewaną a więc kilku przewodową gdzie jest kabelek który doprowadza zasilanie do grzałki w sondzie i tenże kod mówi iż kabel sygnałowy lambdy jest zwarty do kabla zasilającego plusowego. Czy masz taka lambdę? I czy w ogóle ona poprawnie u ciebie pracuje?
Anonymous - 03-03-2007, 10:36

Widziałem jak skskają nie raz, a przebicia widać między przewodami nie na fajkach, jak są stare albo kiepskiej jakości.
Miałem przypadki że po założeniu "nowych " kabli produkcji No Name silnik pracował nierówno i przerywał, lepiej już było na sparciałych oryginałach.
Opel na ten przykład wcale nie chce jezdzić na nie oryginalnych kablach.
Wyjmij fajki i zobacz ( glębiej w śodku fajki) czy blaszki (zakończenie kabla wysokiego napięca) dobrze zaciskają się na końcówce świecy, lubią się urywać albo są za lużne.

Anonymous - 03-03-2007, 11:22

Ho ho ho,żebym ja wiedzial jaka to jest Lambda.....moze jakis doswiadczony Klipsiarz bedzie wiedzial?A co do kabli to sa nowe NGK i cykanie slychac dokladnie we wglebieniu na świece.Przydalby sie ktoś z łodzi lub okolic na podmianki.
Krzyzak - 03-03-2007, 20:10

44 - zle wiesci - cewka zaplonowa
Anonymous - 04-03-2007, 02:04

No dobra,niestety spodziewałem sie cewki.Czy jej uszkodzenie moze być powodem cykania przy fajkach,takiego jakby iskra sobie przeskakiwala dość czesto i nieregularnie?Druga sprawa to sposób wymiany cewki,czy po prostu zdejmuje jedna i zakladam druga,czy trzeba znać jakieś magiczne sztuki?Mam nadzieje ze po wymianie coś sie ruszy bo problemy z praca silnika sa od dawna a cewke wymrugało dopiero pare dni temu.Pozdrawiam!
kiepuczi - 04-03-2007, 05:01

juz krzyzak ci powiedzial ze to nie kable ale cewka zaplonowa, i ja sie poprostu nadzwyczajnie podmienia , odpinasz i odkrecasz stara i wlkadasz nowa( nie pomyl kolejnosci kabli , zapamiataj zanim zdemontujesz wszystkie).
Anonymous - 05-03-2007, 17:32

Czy mając cewke niewiadomego pochodzenia w reku,mozna ja jakiś pomierzyć zeby ustalić czy jest sprawna??
Bartek - 05-03-2007, 17:38

Jak masz cykanie przy fajkach, to raczej kable - - ECU nie jest na tyle mądre, żeby zdiagnozować przyczynę wypadania zapłonów (powyżej 20/min jeżeli dobrze pamiętam).... a błąd 44 to efekt wypadania zapłonów
Anonymous - 05-03-2007, 18:21

Tylko ze widzisz,kabelki i świeczki mam nowiuśkie NGK-i,Zaraz po zmianie było jakby troche lepiej ale po tygodniu znowu jest lipa. W sumie to juz trzeci komplet kabli bez różnicy.Cóż mam począć?
Bartek - 05-03-2007, 18:46

Mea culpa nie doczytałem, że zmieniałeś...... CEWKA :(
Anonymous - 08-03-2007, 13:21

Zalożylem dzisiaj inną cewke i chyba jest lepiej ale z werdyktem poczekam do wystygniecia silnika.Podczas zdejmowania zauwazylem ze na cewce kolejność podlaczenia jest napisana taka 4-1-2-3 natomiast ja mialem podłącone 4-1-3-2 jak zamienilem to na postoju bylo jkby gorzej na 4-1-2-3. Co radzicie??
Bartek - 08-03-2007, 14:17

kolejność 4-1 i 1-4, jak również 2-3 i 3-2 nie ma żadnego znaczenia


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group