To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Kupno Outlandera II - Diesel

ushi - 07-03-2016, 14:25
Temat postu: Kupno Outlandera II - Diesel
Witajcie,
jestem mocno zainteresowany kupnem Outlandera II, tylko że w dieslu.
Interesuje mnie auto po 2010 roku, z tego co się zdąrzyłem zorientować to występują 3 wersje:
- 2.0 (chyba VW)
- 2.2 (PSA)
- 2.2 (japoński)

Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście.

Jeżdżę głownie po mieście, od czasu do czasu (1 lub 2 razy w miesiącu) trasa + wypady wakacyjne.

PS. oglądałem już jednego 2.2 japońca, ale strasznie głośno pracował, co wydaje mi się czymś dziwnym bo na forum piszecie, że jest raczej cichy - mam porównanie do mojego volvo V50 2.0d.

rezon - 07-03-2016, 16:07

ushi napisał/a:
Jakie sa różnice pomiedzy tymi silnikami oraz który polecalibyście.

zależy czego oczekujesz
2.0 VW - najniższa moc, najniższa kultura pracy, największa odporność na słabe paliwo, największa odporność na mróz, najniższe ceny części, dużo mechaników znających ten silnik
2.2 PSA - wyższa moc, wyższa kultura pracy, większa wrażliwość na jakość paliwa, wysoka wrażliwość na mróz, średnie ceny części
2.2 Mitsubishi - najwyższa moc, bardzo wysoka kultura pracy silnika, bardzo, ale to bardzo wysokie ceny części

Jeżeli japoński silnik głośno pracował, to należy ten konkretny egzemplarz omijać szerokim łukiem

ushi - 07-03-2016, 18:06

Dzieki za odpowiedz.
Co do egzemplarza ktory ogladalem to mimo ze udalo mi sie 3000 zbic z ceny to nie zdecydowalem sie na zakup. Oprocz tego silnika to niepokojaca byla korozja elementow we wnętrzu: te metalowe elementy do ktorych przyczepione sa gniazda pasow bezpieczeństwa z przodu no i jeszcze koniecznosc wymiany kompletu tylnych hamulcow wraz z regeneracja tloczkow.

Ten najmocniejszy silnik wydaje sie najfajniejszy, ale jezeli ceny tak wysokie to trzeba sie zastanowic. A moze jakies przykladowe ceny mógłbyś podac?

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?

tomko - 07-03-2016, 19:11

ushi napisał/a:
Dzieki za odpowiedz.
..........

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?


-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze

ushi - 07-03-2016, 20:11

tomko napisał/a:
ushi napisał/a:
Dzieki za odpowiedz.
..........

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?


-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze


poważnie?

tomko - 07-03-2016, 20:20

jak poszukasz w forum to jest sporo postów od użytkowników 2,2 HDI z tym problemem.
rezon - 08-03-2016, 03:50

ushi napisał/a:
tomko napisał/a:
ushi napisał/a:
Dzieki za odpowiedz.
..........

A co oznacza ta "wrazliwosc na mroz"?


-15 i może być problem z jazdą bo kasza w filtrze


poważnie?
poważnie. trzeba wstawić podgrzewacz paliwa.
A co do cen - zadzwoń do ASO i zapytaj o wtryskiwacz

ushi - 08-03-2016, 08:05

rezon dobra rada zawsze w w cenie :) chodziło mi raczej czy możesz coś orientacyjnie podać

widzę, że dużo kłopotów z dieslami. powoli chyba się wyleczam z Outlandera w dieslu...

rezon - 08-03-2016, 18:41

diesle mają swoje plusy - oszczędność paliwa i dynamikę. Benzynowe wolnossące to paliwożerne muły, ale za to mniej awaryjne ;) coś za coś
Ja obecnie jeżdżę TSI i na razie uważam to za dobry wybór, ale turbina znacznie zmienia charakterystykę silnika benzynowego - na plus.

ushi - 09-03-2016, 10:20

ja ze względu na spalanie i dynamikę chcę diesla.
i z tego co widzę, nie koniecznie chcę Outlandera.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group