To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - kody błędów nie umiem ich ,,rozkodować,,

maciek_pajero - 10-03-2016, 20:50
Temat postu: kody błędów nie umiem ich ,,rozkodować,,
tak jak w filmiku https://www.youtube.com/watch?v=iutDqZIbuKI może ktoś pomoże mi :oops:
Bizi78 - 11-03-2016, 07:09

Musisz nagrać dłuższy filmik bo jeszcze są jakieś inne błędy :wink: .
Silnik: 13,22,25... .
ABS: 11,13,14,15... .

maciek_pajero - 11-03-2016, 08:59

Bizi78 napisał/a:
Musisz nagrać dłuższy filmik bo jeszcze są jakieś inne błędy :wink: .
Silnik: 13,22,25... .
ABS: 11,13,14,15... .


ok zaraz nagram dłuższy :) dzięki :)

[ Dodano: 11-03-2016, 09:21 ]
https://www.youtube.com/watch?v=nd1_BTb4SO4 trochę do góry nogami mi się nagrało :D

Bizi78 - 11-03-2016, 17:39

Oczopląsów dostałem :rolleyes: :
-silnik 13,22,25.
-ABS 11,13,14,15,22,25,26.
Jeszcze raz sprawdzę jak wrócę z pracy.

maciek_pajero - 11-03-2016, 17:55

hahaha ja też z silnika może było coś bo odpaliłem go bez przepływki. ok dzięki wielkie :)
Bizi78 - 11-03-2016, 20:26

Silnik:
13 - intake air temperature sensor system (czujnik temperatury powietrza)
22 - crank angle sensor (czujnik wału korbowego)
25 - barometric pressure sensor system (czujnik ciśnienia atmosferycznego)

13 i 25 jest powiązany z przepływką tak jak napisałeś.
Czyli pozostaje czujnik wału korbowego.

maciek_pajero - 11-03-2016, 21:11

silnik chodzi wzorowo to jak możliwe że jest uszkodzony czujnik wału korbowego ? https://www.youtube.com/watch?v=Xbesu5XZ1kE wydech przelotowy dlatego tak głośno
Bizi78 - 12-03-2016, 06:53

maciek_pajero napisał/a:
silnik chodzi wzorowo to jak możliwe że jest uszkodzony czujnik wału korbowego ?

Może to być jakiś stary błąd lub sporadyczny :wink: .
Skasuj błędy, pojeździj trochę i ponownie sprawdź co wyskoczy 8) .

maciek_pajero - 12-03-2016, 06:55

jak skasować ? tylko jest możliwość kasacji po odpięciu klemy ?
Bizi78 - 12-03-2016, 07:08

maciek_pajero napisał/a:
jak skasować ? tylko jest możliwość kasacji po odpięciu klemy ?

Chyba najszybszy sposób :wink: .

Nie wiem na 100% ale chyba można by skasować kablem vag i evoscanem.
Musiałbyś się zagłębić w temat:
http://forum.mitsumaniaki...t=40568&start=0

maciek_pajero - 12-03-2016, 07:10

kurde i znów adaptacje skrzyni i obrotów ... mój komputerek nie idzie z mitsu wogóle nie chce połączyć tak bym nim skasował pomyślę jak to zrobić :)
Bizi78 - 12-03-2016, 07:26

Spytaj na regionalnym może ma ktoś w okolicy kabel vag i evoscana i może spróbuje skasować.
Jeśli próbujesz się połączyć elmem327 to on działa po 2000 lub 2001r. w benzynie.
Ewentualnie pozostaje ASO i MUT, ale to minimum ze 150zł za taką przyjemność :? .

maciek_pajero - 12-03-2016, 07:28

mój sport jest z 2000r a kupiony w 2002r. zastanawiam się nad kupnem właśnie jakiegoś urządzenia do diagnostyki bo u nas w okolicy krzyczą sobie 100-130zł za podpięcie mitsu a vaga 50zł :evil:
Bizi78 - 12-03-2016, 07:36

Tylko skoro błędy możesz wymrugać to chyba pozostaje ten vag kkl i evoscan.
Najlepiej by było przed zakupem przetestować 8) .

maciek_pajero - 12-03-2016, 07:50

evoscan jest płatny niestety :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group