Problemy techniczne - kody błędów nie umiem ich ,,rozkodować,,
maciek_pajero - 10-03-2016, 20:50 Temat postu: kody błędów nie umiem ich ,,rozkodować,, tak jak w filmiku https://www.youtube.com/watch?v=iutDqZIbuKI może ktoś pomoże mi
Bizi78 - 11-03-2016, 07:09
Musisz nagrać dłuższy filmik bo jeszcze są jakieś inne błędy .
Silnik: 13,22,25... .
ABS: 11,13,14,15... .
maciek_pajero - 11-03-2016, 08:59
Bizi78 napisał/a: | Musisz nagrać dłuższy filmik bo jeszcze są jakieś inne błędy .
Silnik: 13,22,25... .
ABS: 11,13,14,15... . |
ok zaraz nagram dłuższy dzięki
[ Dodano: 11-03-2016, 09:21 ]
https://www.youtube.com/watch?v=nd1_BTb4SO4 trochę do góry nogami mi się nagrało
Bizi78 - 11-03-2016, 17:39
Oczopląsów dostałem :
-silnik 13,22,25.
-ABS 11,13,14,15,22,25,26.
Jeszcze raz sprawdzę jak wrócę z pracy.
maciek_pajero - 11-03-2016, 17:55
hahaha ja też z silnika może było coś bo odpaliłem go bez przepływki. ok dzięki wielkie
Bizi78 - 11-03-2016, 20:26
Silnik:
13 - intake air temperature sensor system (czujnik temperatury powietrza)
22 - crank angle sensor (czujnik wału korbowego)
25 - barometric pressure sensor system (czujnik ciśnienia atmosferycznego)
13 i 25 jest powiązany z przepływką tak jak napisałeś.
Czyli pozostaje czujnik wału korbowego.
maciek_pajero - 11-03-2016, 21:11
silnik chodzi wzorowo to jak możliwe że jest uszkodzony czujnik wału korbowego ? https://www.youtube.com/watch?v=Xbesu5XZ1kE wydech przelotowy dlatego tak głośno
Bizi78 - 12-03-2016, 06:53
maciek_pajero napisał/a: | silnik chodzi wzorowo to jak możliwe że jest uszkodzony czujnik wału korbowego ? |
Może to być jakiś stary błąd lub sporadyczny .
Skasuj błędy, pojeździj trochę i ponownie sprawdź co wyskoczy .
maciek_pajero - 12-03-2016, 06:55
jak skasować ? tylko jest możliwość kasacji po odpięciu klemy ?
Bizi78 - 12-03-2016, 07:08
maciek_pajero napisał/a: | jak skasować ? tylko jest możliwość kasacji po odpięciu klemy ? |
Chyba najszybszy sposób .
Nie wiem na 100% ale chyba można by skasować kablem vag i evoscanem.
Musiałbyś się zagłębić w temat:
http://forum.mitsumaniaki...t=40568&start=0
maciek_pajero - 12-03-2016, 07:10
kurde i znów adaptacje skrzyni i obrotów ... mój komputerek nie idzie z mitsu wogóle nie chce połączyć tak bym nim skasował pomyślę jak to zrobić
Bizi78 - 12-03-2016, 07:26
Spytaj na regionalnym może ma ktoś w okolicy kabel vag i evoscana i może spróbuje skasować.
Jeśli próbujesz się połączyć elmem327 to on działa po 2000 lub 2001r. w benzynie.
Ewentualnie pozostaje ASO i MUT, ale to minimum ze 150zł za taką przyjemność .
maciek_pajero - 12-03-2016, 07:28
mój sport jest z 2000r a kupiony w 2002r. zastanawiam się nad kupnem właśnie jakiegoś urządzenia do diagnostyki bo u nas w okolicy krzyczą sobie 100-130zł za podpięcie mitsu a vaga 50zł
Bizi78 - 12-03-2016, 07:36
Tylko skoro błędy możesz wymrugać to chyba pozostaje ten vag kkl i evoscan.
Najlepiej by było przed zakupem przetestować .
maciek_pajero - 12-03-2016, 07:50
evoscan jest płatny niestety
|
|
|