Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Problem z cari z nimiec
Fabian20 - 15-03-2016, 21:29 Temat postu: [Cari 1.6] Problem z cari z nimiec Cześć,jestem nowy mam problem z cari, Kupiłem carisma i mam problem bo auto stało rok i ma lekko zapieczone hamulce z przodu jak je odblokować ? auto hamuje ale bardzo słabo.
2 sprawa z nawiewu leci mi zimne powietrze nawet jak auto ma 90 stopni górny waż chłodnicy gorący a dolny jak i chłodnica zimna,hmm obstawiam ze termostat kaput? i 3 sprawa co zrobić aby lekko chodził pedał gazu ?
plecho1 - 16-03-2016, 06:54
W przednich zaciskach pewnie prowadnice zapieczone, trzeba rozebrać, wyczyścić i nasmarować odpowiednim smaram.
Sprawdź stan płynu w.chłodnicy, może trzeba dolać, nawet przy zaciętym termostatem w kabinie powinno grzać. Jeśli wskazówka od temperatury jest mniej więcej na połowie skali to termostat raczej ok.
Co do gazu to trzeba po kolei sprawdzać co chodzi ciężko i to naprawić, albo pedał albo linka albo przepustnicę.
robertdg - 16-03-2016, 07:12
Przy klimatyzacji automatycznej za brak ogrzewania odpowiedzialny może być silniczek sterujący klapą cieple/zimne powietrze
damo1901 - 17-03-2016, 16:49
U mnie w Cari też pedał gazu ciężej chodził i tak przeskakiwał zamiast płynnego wciśnięcia. Popsikałem smarem na linkę przy wyjściu z pancerza od strony przepustnicy i po dwóch czy trzech takich operacjach działa elegancko.
Fabian20 - 17-03-2016, 18:54
Linke już zrobiłem,było dużo nalotu rdzawego rozebrałem dziada naoliwiłem olejkiem i wdekiem i wazeliną panie chodzi tak ze jak bym powietrze naciskał, a gdzie jest silniczek sterujący klapą cieple/zimne powietrze bo nie moge dziadostwa oblukać
Bizi78 - 17-03-2016, 19:56
Prawdopodobnie to 86317B na schemacie.
Przedlift:
Polift:
Najlepiej uzupełnij profil, chociaż o rok .
robertdg - 17-03-2016, 20:40
Bizi78 napisał/a: | Prawdopodobnie to 86317B na schemacie. | Nie, z obrazko to 86317C, widac go po demontażu kokpitu centralnego, albo po demontażu schowka i osłony bocznej konsoli po stronie kierowcy, dostęp cięzki ale do ogarnięcia
Bizi78 - 17-03-2016, 20:43
A to sorki za wprowadzenie w błąd .
Fabian20 - 18-03-2016, 15:58
Widzę ze trochę jest z tym roboty hmm chyba zostawię to na wakacje bo weekendy zajęte bo robimy busa na weekend po mału do przodu,Powiem wam że mitsubi ma trochę technologię z kosmosu zazwyczaj robiłem przy vagach i innych autach i jest łatwiej Dziś wymieniłem rozrząd w cari poszło łatwo sama przyjemność ;p w 7 godzin zrobiłem
[ Dodano: 20-03-2016, 20:42 ]
Witam jeszcze raz,Znowu mam problem z hamulcami prowadnice są juz zrobione wszystko z rdzy wyszlifowane,a i tak słabo hamuje i to bardzo słabo to sa spowalniacze, jak naciskam pedał hamulca to jest miekki ale skok jest taki jak by był normalnie hamulec,hamulec nie wpada w podłogę tłoczki sa dobre ładnie pracują hmm macie jakieś pomysły ?
plecho1 - 20-03-2016, 20:47
Jeśli po kilkukrotnym szybkim wciśnięciu hamulca hamuje lepiej to układ zapowietrzony.
xCrashx - 20-03-2016, 23:08
Ja bym wymienił płyn hamulcowy na nowy i porządnie odpowietrzył układ, po tym powinno być ok.
Fabian20 - 21-03-2016, 17:46
Dzięki jednak po wymianie płynu i odpowietrzeniu hamuje jak brzytwa, ale dziś trochę pojeździłem z 2 km i niestety chłodnica zimna i dolny waż też i para z korka chłodnicy temp 90 stopni zimne powietrze z nawiewów, na zimnym silniku jak przygazowałem bez korka w chłodnicy to podniosło się tak ze trochę polało sie z chłodnicy a jak pochodził z 3 minuty to już Fontana szła hmm głowica ? czy termostat ?
apg2312 - 21-03-2016, 17:59
Termostat.
Fabian20 - 21-03-2016, 18:50
Też tak myślałem, a gdzie są odpowietrzniki w cari 1.6 95 rok ?
robertdg - 21-03-2016, 19:05
Fabian20 napisał/a: | dziś trochę pojeździłem z 2 km i niestety chłodnica zimna i dolny waż też i para z korka chłodnicy temp 90 stopni zimne powietrze z nawiewów, na zimnym silniku jak przygazowałem bez korka w chłodnicy to podniosło się tak ze trochę polało sie z chłodnicy a jak pochodził z 3 minuty to już Fontana szła hmm głowica ? czy termostat ? | Nie czytasz ze zrozumieniem tego co do Ciebie piszą, w obecnych temperaturach 2km yto żaden dystans by zagrząć silnik, jezeli temnperatura silnika utrzymuje się na stalym poziomie rzedu 90stopni to wszystko jest OK, dolny wąż robi sie gorący dopiero wtedy gdy termostat się otworzy, jezeli termostat by się nei otwierał to silnik by sie gotował i widzialbyś to po wskazniku temperatury. Podnoszenie się stanu plynu chlodniczego podczas gazowania auta z otwartym korkiem to normalny obijaw wymuszenia obiegu przez pompe wody - takich rzeczy sie nie robi. Korek chlodnicy jest korkiem dzialania obustronnego wiec sam sobei pobiera albo oddaje plyn do zbiorniczka wyrównawczego.
Sprawdzales weze od nagrzewnicy ze masz zamiar sie lapac za termostat który to niemal nie ma zadnego zwiazku z ogrzewaniem kabiny
|
|
|