To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Mitsubishi Galant 2,5 V6 163KM klimatronic autom

Joda - 25-03-2016, 17:49
Temat postu: [EAx 97-04] Mitsubishi Galant 2,5 V6 163KM klimatronic autom
http://olx.pl/oferta/mits...D5-IDeBusW.html

Witam, powyżej autko które chcę nabyć, mam parę pytań:

Skrzynia automat , co mozecie mi o niej powiedzieć?
Sprzedający mówi mi że zapieczone sa (zblokowane hamulce reczne) że można ruszyć , jechać ale coś "trzyma " auto, i że niby jest to hamulec reczny, co o tym sądzicie? ew jak go szybko odblokować?
żeby pojechać na kołach do domciu?

Prosze o szybką pomoc w temacie, mam nadzieję ze to rzeczywiście ręczny i fortuny na naprawę np skrzyni biegów nie wydam..

dziekuję

Krzyzak - 25-03-2016, 21:03

ręczny w tych tarczobębnach jest ogólnie tak słaby, że prędzej nie trzyma niż trzyma
zdejmij tylne koło, puść ręczny i zobaczy czy tarcza chociaż lekko się rusza - jak tak, to ręczny nie trzyma
albo nawet bez zdejmowania kół - sprawdź czy po podniesieniu się tylne koła kręcą

Joda - 26-03-2016, 07:34

czyli można podejrzewać że coś ze skrzynią biegów? hmmm... moze oleju brak, takie gdybanie... , pojadę zobaczę, mam nadzieję ze tym zakupem kłopotów sobie nie przysporzę.

Ale jak by co, manualna skrzynka pasuje do tego modelu jak bym musiał wymieniać skrzynię biegów, orientuje się ktoś z Was?

Pytanie następne, (przyznam się ze nie szukałem po tematach na forum - może temat był) jak ten silnik 2,5 V6 działa z LPG? nie niszczy się zbyt szybko? bo mam plany zamontować instalację LPG

robertdg - 26-03-2016, 08:14

Krzyzak napisał/a:
ręczny w tych tarczobębnach jest ogólnie tak słaby, że prędzej nie trzyma niż trzyma
jak jest kiepsko wyragulowany to tak, ale auto ma swoje lata więc może łyżka rozpieraka pokorodowana i sie nie cofa, albo prowadnice na zaciskach zamurowane, tak jak piszesz, najprosciej sprawdzić przez podniesienie koła

Joda napisał/a:
Ale jak by co, manualna skrzynka pasuje do tego modelu jak bym musiał wymieniać skrzynię biegów, orientuje się ktoś z Was?
Pasuje
Joda napisał/a:
Pytanie następne, (przyznam się ze nie szukałem po tematach na forum - może temat był) jak ten silnik 2,5 V6 działa z LPG? nie niszczy się zbyt szybko? bo mam plany zamontować instalację LPG
Bardzo dobrze
Joda - 27-03-2016, 08:38

Wesołego Alleluja!!

Wczoraj byłem widziałem jeździłem...

Więc tak , auto wygląda jak wysuszone i doprowadzone do ładu po powodzi, w złączkach elektrycznych pod maską kupa piasku/kurzu, środek ładny chociaż mocno używany, nadkola i błotniki nad nadkolami skorodowane - normalka jak czytam, ale już co mnie zmartwiło połączenia zgrzewy karoserii wychodzi ostra rdza (pod maską), zrobiłem kilka zdjęc wrzuce tu na forum odrobinę póżniej.

Pisałem ze coś trzyma auto... więc tak z relacji sprzedającego wynika iz stało ono pod (domyślnie piszę "pod chmurką" z racji wyglądu) ponad rok, z tego co jechałem i widziałem to hamulce przód tył kompletnie zardzewiałe, tłoczki chyba nie pracują wogóle nie odbijają po naciśnięciu pedału hamulca, wydech dziurawy ( sprzedający/a: proszę Pana bo to wydech sportowy jest) uchachałem się setnie, potem rozbolały mnie uszy po ostrym piłowaniu silnika by się chociaż trochę tym miśkiem w automacie rozpędzić, zobzczyć jak przerzuca skrzynia, właśnie, skrzynia działa bez zastrzeżeń przynajmniej po tym krótkim łubudubu tak wyglądało.
Akumulator martwy, silnik na kablach odpalił odrazu, nie zadymił, więc ślicznie, z dokumentów wynika że stan licznika jest prawdziwy, a wynosi 195 tys z ogonkiem.

Zawiodłem się odrobinkę :? za miśka Pani chce 3 k zł z transportem na lawecie do mnie (185 km) w cenie...

może mi tak ktoś pokrótce napisać tak pi razy oko ile kosztuje kompletny remont hamulców, czyli tłoczki/zaciski, tarcze przód tył, klocki, jeśli macie takie info oszczędzicie mi szukania cen w necie, robocizna mam kolegę który to ogarnie w warsztacie, lub sam się pobawię może?? zobaczymy... lato idzie.

dziekuję

powyższe pytania po to by sobie odpowiedzieć czy wogóle opłaci się to auto reanimować? czy może szukać jednak czegoś innego....


Tak więc Wesołych Świąt , twardego jajka i żeby Wam Autka z taka werwa brykały jak młode zajączki na łące :D

robertdg - 27-03-2016, 09:33

Joda napisał/a:
może mi tak ktoś pokrótce napisać tak pi razy oko ile kosztuje kompletny remont hamulców, czyli tłoczki/zaciski, tarcze przód tył, klocki, jeśli macie takie info oszczędzicie mi szukania cen w necie, robocizna mam kolegę który to ogarnie w warsztacie, lub sam się pobawię może?? zobaczymy... lato idzie.


Dobry polecany zestaw tarcz i klocków na przód i tył to okolice 700zł i tutaj teraz jest zagwozdka, gdybyś dysponował VION-em auta, bo po wersji wyposażenia to auto równie dobrze może miec zestaw powiększonych hamulcy, co wpływa na cene kompletu naprawczego, ale komplet regeneracyjny na zaciski nie jest tani, biorąc pod uwagę wartożć sprawnych uzywek, np 2 zaciski tylne można kupić już za cene rzędu 60zł, ta cena ledwo pokryje cene tłoczka z uszczelkami na jeden zacisk, a jak sie okaże że prowadnice też wymagają wymiany to 100zł na sztuke braknie
Podobnie z jednotłoczkowym przednim zaciskiem, nietypowy wymiar tloczka 60,25mm - cięzko trafić dobry zamiennik, w Carmont taki tłoczek kosztuje koło 120zł, do dwutłoczkowego komplet naprawczy na zacisk kosztuje koło 160zł, są to ceny detaliczne. Prawda jest taka, ze dopoki nie rozbierzesz to nie bedziesz wiedzial co konkretnie wymaga wymiany

Joda - 27-03-2016, 19:38








robertdg - 27-03-2016, 21:50

Brak wzmianki o większym setup'ie hamulcowym


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group