Forum ogólne - Poszukiwania następcy Galanta
Tomek - 29-03-2016, 09:12 Temat postu: Poszukiwania następcy Galanta Witam
Galanty już za mną, od ostatniego minęło ponad 1,5 roku.
Trzeba poszukać jakiegoś następcy.
Mam już swoje typy, ale może podrzucicie jakieś pomysły, na które nie wpadłem.
Wymagania mam dosyć specyficzne:
- min. 200 KM (no może ze 190 KM starczy), idealnie jakby było łatwo chipowalne
- kombi (ew. suvo-podobne/allroad)
- skóra (+ idealnie jakby to miało panoramę)
- ogólnie dobrze wyposażone
- najlepiej w automacie
- łatwo dostępne, żebym go nie szukał 2 lata (mam co prawda trochę czasu i mi się nie spieszy, ale chciałbym coś kupić w 2 miesięce)
- rocznik od 2007, co by łatwo dostęne AC było
Budżet: 35-50 tys. zł.
Ma to być auto zastępcze, weekendowe, na wakacje itp.
Do jazdy po mieście mam Carismę, ta zostaje ze mną, przynajmniej narazie.
Podawajcie swoje typy (ogólnie model, albo konkretny egzemplarz z internetu) + argument za.
Pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: 29-03-2016, 10:48 ]
Dodam, że marka Jeep odpada.
I auto musi być nieco większe niż małe. (np. BMW E90 jest za ciasne).
Fragu - 29-03-2016, 12:44
Citroen C5 3.0 V6 - komfort/wyposażenie/cena
Laguna III 2.0 Turbo - komfort/wyposażenie/cena/względna prostota.
Accord 2.4 - bezawaryjność/wyposażenie/mała utrata wartości.
sampler - 29-03-2016, 12:59
Do powyższych Mondeo ST
radek79 - 30-03-2016, 11:39
sampler napisał/a: | Do powyższych Mondeo ST |
mi przeszkadzały w nim tylko słabe hamulce ale super prowadzenie za to
sampler - 30-03-2016, 12:36
Piszesz o ST220? Tam można było zamontować z Focusa ST lub RS ale fakt fabryczne nie robiły szału.
W C5 jest P 330 mm T 290 mm
Mondeo IV ST ma 300 i 302 mm
Mondeo III ST220 ma 300 i 280 mm
tresorex - 30-03-2016, 12:44
Może coś z tego?
Mazda CX-9 3,5 V6 263KM
Volvo XC90 2,5T
Saab 9-3 V6 turbo
Vectra OPC
szuwar - 30-03-2016, 13:06
Osobiście zmieniłem miesiąc temu na:
SAAB 9-3 2.0T (210KM) - jest ok
bialyjayz - 30-03-2016, 14:12
z takim budżetem rozglądałbym się za Audi A6 C6 3.0TDI Quatro, ładnie egzemplarze na necie chodzą za nie duże pieniądze
Matejko - 30-03-2016, 14:28
Cytat: | z takim budżetem rozglądałbym się za Audi A6 C6 3.0TDI Quatro, ładnie egzemplarze na necie chodzą za nie duże pieniądze |
jeżdżąc dużą ilością różnych aut, będąc całkowitym przeciwnikiem niemieckich marek,
myślę, że auto jest bezkonkurencyjne, jakość i sposób montażu całego auta może zadziwić wielbicieli japońskich aut
obecnie ujeżdżam takie C6 w manualu 1900kg masy i 7.3s do setki
mjsystem - 30-03-2016, 16:18
Tomek napisał/a: | Dodam, że marka Jeep odpada. |
No masz....
Bierz Audi A6. Nic innego w tej klasie i w tej cenie, a do tego mało awaryjnego, nie znajdziesz.... chyba.
Są piękne auta:
Citroen C5
Peugeot 407SW
Ford Mondeo
Volvo V70
...ale albo awaryjne albo słabe....
RalfPi - 30-03-2016, 18:17
BMW 3, 5 - bo to duży komfort i radość z jazdy, no i silniki są uturbione (więc w tej same pojemności masz różne ilości koni).
Skoda Superb - bo to jedna z najtańszych alternatyw - duże, bezpieczne, wygodne, szybkie i tanie.. i nie ukradną Ci tak szybko jak BMW :/
Audi a4 - małe we wnętrzu, ale jare.
Audi a6 - to już duże i pewnie niestety drogie - chłopak u mnie w fimie ma A6 3.0 240KM - mówi, że i dużo oleju wchodzi i paliwa spala sporo - no ale 2t i jednak trochę koni ma
Mondeo - spełnie wszysktie wymagania, ale wnętrze nie koniecznie jest premium.
A czemu awaryjne Sławek? Jakieś złe doświadczenie?
Ja bym powiedział, ze tak samo awaryjne jak inne.. a może i mniej?
radek79 - 30-03-2016, 18:35
sampler napisał/a: | Piszesz o ST220? |
tak tylko takim miałem okazję jeździć kilka miesięcy
[ Dodano: 30-03-2016, 18:38 ]
Cytat: |
z takim budżetem rozglądałbym się za Audi A6 C6 3.0TDI Quatro, ładnie egzemplarze na necie chodzą za nie duże pieniądze |
czytając forum audi a6 kupując te nie drogie okazje trzeba mieć 10tysi do włożenia od razu,miałem przez chwilę 2.8 ładnie jeździ ale to już fsi
sampler - 30-03-2016, 20:28
A6 bezawaryjne?? No to jedziemy remont zawieszenia aluminowe wielowahacze może pogonić torbami. Wg forum audi jak zakładać to tylko lemforder.
3.0 tdi rozrząd od strony skrzyni biegów, wady napinaczy wymiana po około 150 tyś. Do wymiany konieczne wyciągnięcie silnika. Rozrząd prosciótki
Jak chcesz 3 litrowego diesla to już lepiej C5 lub C6 z bezawaryjnym 3.0 HDI 240 KM
Mondeo - spełnie wszysktie wymagania, ale wnętrze nie koniecznie jest premium.
Ale my piszemy o Mondeo w wersji ST220 a tam wnętrze jest już konkretne.
Można dorzucić Jaguara X-type to bliźniak techniczny Mondeo ST220
mjsystem - 31-03-2016, 14:56
RalfPi napisał/a: | A czemu awaryjne Sławek? Jakieś złe doświadczenie?
Ja bym powiedział, ze tak samo awaryjne jak inne.. a może i mniej? | Zobacz po deprecjacji ceny.
Skąd to się wzięło?
radek79, sampler, ale mowa o trupie od handlarza, co skręcił licznik o 200 tysięcy, czy o zdrowym egzemplarzu?
sampler - 31-03-2016, 20:32
mjsystem napisał/a: | RalfPi napisał/a: | A czemu awaryjne Sławek? Jakieś złe doświadczenie?
Ja bym powiedział, ze tak samo awaryjne jak inne.. a może i mniej? | Zobacz po deprecjacji ceny.
Skąd to się wzięło?
radek79, sampler, ale mowa o trupie od handlarza, co skręcił licznik o 200 tysięcy, czy o zdrowym egzemplarzu? |
Właśnie przez tą depresję ceny jestem prawie pewien ze następnym moim autem będzie C5 na HA3+.
po 200 tyś w 3.0 tdi to na bank już jest zrobiony rozrząd albo będzie musiał być robiony na gwałt. Zresztą bliźniaczy 2.7 tdi ma tą samą wadę. Po prostu nie kupuje sie samochodów zaprojektowanych do wydojenia kasy od użytkownika (rozrząd od strony skrzyni biegów) czyli 3.0, 2.7 tdi czy N47 N57 z BMW
[ Dodano: 31-03-2016, 20:34 ]
Dodam jeszcze że 80% aut z łańcuchami rozrządu ma z nimi problem. Przypadek? Nie sądzę.
|
|
|