Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant Elegance 2,5 V6 2000 r., 163 KM, automat
noekeller - 18-04-2016, 08:37 Temat postu: [EAx 97-04] Galant Elegance 2,5 V6 2000 r., 163 KM, automat MITSUBISHI Galant Elegance 2,5 V6 2000 r., kombi, 163 KM, automat - prośba o opinię
Jakie macie doświadczenia z automatem? Co to znaczy, że jest możliwość ręcznej zmiany biegów? Na co zwrócić uwagę przy zakupie Galanta z automatem? Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Z góry dziękuję!
Poniżej treść ogłoszenia:
DANE TECHNICZNE
Oferta od: Osoby prywatnej
Kategoria: Osobowe
Marka: Mitsubishi
Model: Galant
Wersja: VIII (1996-2006)
Rok produkcji: 2000
Przebieg: 238 400 km
Pojemność skokowa: 2 498 cm3
Moc: 163 KM
Rodzaj paliwa: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
Napęd: Na przednie koła
Typ: Kombi
Liczba miejsc: 5
Liczba drzwi: 5
Kolor: Niebieski
Metalik: Tak
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Pierwsza rejestracja: Styczeń 2000
Bezwypadkowy: Tak
Serwisowany w ASO: Tak
Stan: Używane
WYPOSAŻENIE
ABS
Elektrycznie ustawiane lusterka
Poduszka powietrzna pasażera
Centralny zamek
Immobilizer
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna kierowcy
OPIS POJAZDU
Sprowadzony ze Szwajcarii, opłacony.
Silnik 2,5 V6, skrzynia automatyczna z możliwością ręcznej zmiany biegów.
Wyposażenie:
-beżowa skóra
-pełny pakiet Nardi Torino (lewarek zmiany biegów i biegałka w drewnie)
-szyberdach
-TCL
-tempomat
-fotele grzane i prądem szarpane
-komplet kół zimowych
Więcej informacji udzielę na maila lub telefon, mogę podesłać więcej zdjęć.
Link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/oferta/...i-ID6ylqjr.html
misza116 - 18-04-2016, 08:57
Wolałbym tego w kolorze wina, co stoi w tle
Fajnie się prezentuje ten kombiak, gdyby był sedanem już byłbym u mnie pod blokiem
gawron - 18-04-2016, 09:09
To znaczy że w każdej chwili przesuwasz lewarek zmiany biegów w prawo i zmieniasz biegi sam dotykając lekko w przód wtedy bieg wyżej lub w tył wtedy bieg niżej:) Automat ma chodzić płynie nic nie powinno stukać ani szarpać przy zmianie biegów.
Tomek - 18-04-2016, 12:38
A to nie auto od sveno?
Paweł84 - 18-04-2016, 12:45
noekeller - 18-04-2016, 15:19
gawron napisał/a: | To znaczy że w każdej chwili przesuwasz lewarek zmiany biegów w prawo i zmieniasz biegi sam dotykając lekko w przód wtedy bieg wyżej lub w tył wtedy bieg niżej:) Automat ma chodzić płynie nic nie powinno stukać ani szarpać przy zmianie biegów. |
Dzięki za wytłumaczenie
Korzystasz może z automatu? Przy przebiegu "250000" mam się spodziewać rychłej awarii?
Paweł84 - 18-04-2016, 15:36
prędzej umrze manual niż automat
gawron - 19-04-2016, 15:41
korzystam 3 lata i żadnych kłopotów jazda to bajka jak chcesz większych emocji to korzystasz z ręcznej zmiany biegów tak jak napisał kolega każdy w manualnej łozyska musi wymienić wysprzęgliki itd. a automat jeździ. Oczywiście zaraz odezwą się znawcy automatów któzy nigdy nie użytkowali ich i napisza że naprawa konwertera kosztuje 600 zł. Ale się tym nie przejmuj oczywiście może się uszkodzić tak samo jak i inna skrzynia ale na pewno jest trwalszy od maualów. Ja osobiście gorąco poelcam:)
Tomek - 19-04-2016, 15:49
gawron napisał/a: | odezwą się znawcy |
skoro mnie już wywołałeś do odpowiedzi, to muszę napisać
przejechałem manualem 80 tys km i nie padł, co więcej, z tego co wiem to dalej jeździ
automat jest dla starych dziadków
i ma jedną wadę, jak padnie wspomniany konwerter to unieruchamia Cię setki km od domu, łożyska w manualu nie padają z dnia na dzień
pozdrawiam, ja znawca
Piospi - 19-04-2016, 21:39
Podepnę się do tematu, jakie są różnice w przyspieszeniu między tiptroniciem, a manualem? Jakoś nie mogę znaleźć informacji na ten temat w googlach.
misza116 - 19-04-2016, 21:53
Tomek napisał/a: | automat jest dla starych dziadków |
Takie stwierdzenie to jakby Cię ktoś odmroził z roku 2001 go
Pomijam to, że od ładnych kilku lat manuale nie mają startu do automatów, to nawet starego gala wolę w automacie
Tomek - 19-04-2016, 22:01
misza116 napisał/a: | Takie stwierdzenie to jakby Cię ktoś odmroził z roku 2001 go |
ja jestem starej daty
misza116 napisał/a: | Podepnę się do tematu, jakie są różnice w przyspieszeniu między tiptroniciem, a manualem? Jakoś nie mogę znaleźć informacji na ten temat w googlach. |
wiele razy poruszane na forum
google różnie podaje
autocentrum podaje dla sedana (oczywiście dla jedynego prawilnego silnika):
skrzynia manualna - 8.6 s
skrzynia automatyczna - 9.9 s
a dla kombi (z tym samym silnikiem) podają 8.2 s dla manuala, a automata pominęli
dmi - 19-04-2016, 22:12
Ktoś to mierzył, automat jest średnio 1s wolniejszy. Osobiście na 99% nie wsiądę już do manuala po obecnych doświadczeniach z A/T Galanta.
Krzyzak - 20-04-2016, 08:25
Tomek napisał/a: | autocentrum podaje dla sedana (oczywiście dla jedynego prawilnego silnika):
skrzynia manualna - 8.6 s
skrzynia automatyczna - 9.9 s |
jeśli dobrze pamiętam to naprawdę wygląda to tak:
- manual: 8.2 s
- automat: 8.8 s
dane z instrukcji użytkownika
Tomek - 20-04-2016, 10:56
Krzyzak napisał/a: |
jeśli dobrze pamiętam to naprawdę wygląda to tak:
- manual: 8.2 s
- automat: 8.8 s
dane z instrukcji użytkownika |
ja kojarzę z jakiegoś bardziej wiarygodnego źródła 8.2 i 8.9
|
|
|