Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] - wymiana zarnika xenon
jachu - 05-05-2016, 15:00 Temat postu: [II 2.0 DID] - wymiana zarnika xenon Witam,
dość długo szukałem ale nie znalazłem opisu jak w temacie. Ktoś z Was wymieniał żarniki D2R xenon w Outku II ( 2008/2009) rocznik ? Jakaś instrukcja albo filmik ?
Dzięki za wszelka pomoc.
rezon - 05-05-2016, 22:12
ja wymieniałem. Nic tam nie ma strasznego. Nie pamiętam już jak, ale gdyby były tam jakieś problemy, to pewnie zapamiętałbym
jachu - 05-05-2016, 22:51
rezon napisał/a: | ja wymieniałem. Nic tam nie ma strasznego. Nie pamiętam już jak, ale gdyby były tam jakieś problemy, to pewnie zapamiętałbym |
ok dzieki za info jutro sie za o biore
jurellas - 06-05-2016, 08:26
Jeśli chcesz wymienić profilaktycznie to nie ma żadnego problemu,postępujemy jak z typowym reflektorem. Gorzej jak nam np jeden żarnik padł,wtedy najlepiej przełożyć żarnik z drugiego świecącego reflektora ażeby sprawdzić czy to rzeczywiście żarnik zakończył żywot.
Następną przyczyną może być starter lub przetwornica która jest osadzona na trzech wkrętach od spodu reflektora,wtedy trzeba odkręcić zderzak najlepiej z dwóch stron aby mieć możliwość przekładania startera lub przetwornicy w celu ustalenia co mamy do wymiany. Odkręcenie zderzaka zaczynamy od śrubek pod spodem następnie przy nadkolach od góry pod maską też są kołki,trzeba też zdjąć oba wloty powietrza bo o ile pamiętam też tam jakieś kołki były i centralnie pod wlotem powietrza jest śrubka bodajże na klucz 10tkę.
jachu - 10-05-2016, 12:46
No to wymienione obyło się bez strat
maxiu - 16-05-2016, 10:35
Czy do Outka II gen po lifcie też wchodzi żarnik D2R? Czy D2S? I xenon/bixenon to te same żarniki?
and - 17-05-2016, 22:09
D2S
ptokers - 16-12-2019, 19:06
jurellas napisał/a: | Jeśli chcesz wymienić profilaktycznie to nie ma żadnego problemu,postępujemy jak z typowym reflektorem. Gorzej jak nam np jeden żarnik padł,wtedy najlepiej przełożyć żarnik z drugiego świecącego reflektora ażeby sprawdzić czy to rzeczywiście żarnik zakończył żywot.
Następną przyczyną może być starter lub przetwornica która jest osadzona na trzech wkrętach od spodu reflektora,wtedy trzeba odkręcić zderzak najlepiej z dwóch stron aby mieć możliwość przekładania startera lub przetwornicy w celu ustalenia co mamy do wymiany. Odkręcenie zderzaka zaczynamy od śrubek pod spodem następnie przy nadkolach od góry pod maską też są kołki,trzeba też zdjąć oba wloty powietrza bo o ile pamiętam też tam jakieś kołki były i centralnie pod wlotem powietrza jest śrubka bodajże na klucz 10tkę. |
orientuje sie ktos czy da sie wymienic sam starter? outlander 2008, znalazlem zaplonnik ale do 2010-2012 i nie wiem czy podejdzie, mam przytopiona wtyczke zaplonnika i zastanawiam sie czy wymiana tylko tego wystarczy
kajos - 16-12-2019, 21:08
nie
tam sa inne calkiem zarniki
ptokers - 16-12-2019, 21:13
kajos napisał/a: | nie
tam sa inne calkiem zarniki |
chodzi mi dokladnie o taka czesc, nie mam teraz numeru
https://allegro.pl/oferta/starter-zaplonnik-xenon-mitsubishi-outlander-d2s-7860087516?item=7860087516
kajos - 16-12-2019, 22:46
w 2007-2009 zaplonniki masz pod lampa
a w glonojadach masz przy zarowce
|
|
|