To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Modernizacja

Marciniak84 - 09-05-2016, 20:39
Temat postu: Modernizacja
Witam Wszystkich
Moj Mis (3D) poszedl wlasnie na spawanie ramy. Przy okazji wyszlo, ze amory tez juz kleknely jak i sprezyny, tlucze teraz o odboje az (nie)milo. Jako ze chce smigac sobie rekreacyjnie po bezdrożach i bez obawy na dolki i gorki chcialbym przeprowadzic lift.Teraz moje pytanie. Czy moglby mi ktos podpowiedziec jakich czeci potrzebuje i jaka firme polecalibyscie wybrac na zakupy? Czy lift 2" to zaawansowana modyfikacja? Co Dodatkowo potrzeba do takiej operacji? Polybushe, jakies inne drazki? Samochod stoi juz na warsztacie i potrzebna mi jest konkretna i rzeczowa ocena. Zgory dziekuje.
Pozdrawiam.

dyzioo - 09-05-2016, 23:01

Tylko zadaj sobie jedno zasadnicze pytanie...
PO CO...??

poczytaj na forum... jest wszystko opisane...

Pozdro600

Marciniak84 - 10-05-2016, 17:25

Jak to PO CO?? Przeciez to samochod terenowy, a nie spotrowe wozidelko, w ktorym tylkiem ciagnie sie po ziemi!!:) Musi miec odpowiednia wysokosc. Skoro czeka mnie i tak i tak wymiana amorow i sprezyn to dlaczego nie zainwestowac troche grosza i zrobic tak aby oko cieszylo i bylo satysfakcionujace w terenie. Z czasem i tak samochod bedzie coraz bardziej ulepszany do zadan w coraz trudniejszym terenie. Podpowiedzcie jakies zestawy ew. marke na ktora warto zwrocic uwage.

[ Dodano: 12-05-2016, 14:52 ]
To moze inaczej. Jakie sprezyny i amory na tyl polecacie, zeby samochodzik jak najwyzej stal bez innych modyfikacji?

[ Dodano: 12-05-2016, 14:55 ]
Czasem mam na tyle ze 3 osoby i oczywiscie liczmy pelen bak ropy. . Co tu wsadzic zeby za mocno nie kucalo?

Rander - 15-05-2016, 10:02

Marciniak84 napisał/a:
Jak to PO CO?? Przeciez to samochod terenowy, a nie spotrowe wozidelko, w ktorym tylkiem ciagnie sie po ziemi!!:) Musi miec odpowiednia wysokosc.


Wiedz o tym, że prześwit zostanie ten sam (sztywny most z tyłu). Zwiększysz tylko kąt rampowy.
Przy okazji podniesiesz środek ciężkości, co czasami może być dużą wadą - łatwiej auto przewrócić, czy to na szosie w zakręcie, czy to w terenie.

Jeśli chcesz nieco zwiększyć prześwit, to zmień kapcie. Wada: większe naprężenia w układzie napędowym, błędne wskazania prędkościomierza i licznika kilometrów, ewentualnie konieczność podcięcia przodu do uzyskania odpowiedniego skrętu kół.

Marciniak84 - 15-05-2016, 12:37

Zrobilem tak. Kupilem sprezyny Lovells +2" medium i do tego 4 amory Profender +2". Na tym na ta chwile zakonczylbym podnoszenie. Dobiore sobie jeszcze tylko jakies M\T'ki i to na razie tyle. Czy postawilem na dobry wybor jesli chodzi o graty? Moze ktos mial wczesniej z nimi do czynienia?
jawaldek - 16-05-2016, 20:00

Tak jak Rander prawi prześwitu tym sprzętem jak zakupiłeś nie zwiększysz :) Mam w komplecie Lovells +2" 250kg ->>amorki i sprężyny. Na wyjazd,daleki wyjazd, mam ostro dociążony samochód. Sprężyny wytrzymały 2 lata i siadły. Teraz mam podkładkę gumową pod sprężynami tylnymi, chciałem podać grubość/wysokość ale skleroza :oops: i teraz po załadunku sprzętu turystycznego jest OK :) Maks opon to 31" a i tak częściej wymienia się łożyska->>przednie. Nie szalej z podnoszeniem bo po za wyglądem mija się to z celem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group