To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - MITSUBISHI GALANT SPORT EDITION 2.5 V6 ~ WARTO?

Abaddon - 21-05-2016, 14:13
Temat postu: MITSUBISHI GALANT SPORT EDITION 2.5 V6 ~ WARTO?
Witam,przybywam do was po rady oraz wiedzę,przymierzam się do zakupu Mitsu Galanta 2.0/2.5 V6 i znalazłem na stronie otomoto.pl takiego GALANTA Sport Edition 2.5 V6

http://otomoto.pl/oferta/...6-ID6yoblR.html

Chciałbym poznać wasze opinie na podstawie zdjęć,ceny,czy w ogóle warto się umówić na oględziny,może osoby które siedzą w temacie Galantów wypatrzą coś niepokojącego na tych fotkach :D
Jestem "zielony" jeśli chodzi o te auta,więc nie mogę ciągle uwierzyć w cenę za jaką jest wystawiony,co sądzicie? Może ktoś miał do czynienia z tym dealerem z Zabrza,choć pewnie 0 szans na to,jestem ciekaw waszych opinii,pozdrawiam Rafał.

mati_z - 22-05-2016, 20:13

Wygląda dobrze, ale cena podejrzanie niska. Zastanawia mnie jedno, czy nie wszystkie Sporty miały przyciemniane szyby z tyłu? :roll:
Abaddon - 22-05-2016, 20:30

Siema, dzięki za odzew, dla mnie, tak jak napisałem cena również jest podejrzana, co do tego czy wszystkie wersje sport miały przyciemniane tylne szyby, nie mam pojęcia, oglądając fotki na google, to większość ma, ale w ofertach sprzedaży nie każdy, więc trudno powiedzieć, spróbuje poszperać, zresztą w opisie swojego profilu masz napisane, że sam jesteś właścicielem takiego galancika, i jak u Cb z tym, masz przyciemniane? :mrgreen:
mati_z - 22-05-2016, 20:34

Tak, mam przyciemniane piecowo fabrycznie i myślałem, że wszystkie Sporty mają. Jeśli tak było to możliwe, że ktoś przełożył zderzak, progi i wnętrze z SE, ale to niech się wypowie ktoś bardziej obeznany ;)
Jeśli masz blisko (widzę, że to samo miasto co w ogłoszeniu) to ja bym jechał oglądać, bo wiadomo, że lepiej na żywo zobaczyć :)

meydey000 - 23-05-2016, 06:06