Chcę kupić Lancera! - Lancer w Kombiaku - opinie
Anonymous - 22-05-2016, 19:53 Temat postu: Lancer w Kombiaku - opinie Witam, panowie szukam od jakiegoś czasu Kombiaka, innego niż Passat albo Octavia. Na moim oku sa Vectry C albo Mazda 6 ale dzisiaj przypomniałem sobię o takim czymś jak Lancer w Kombi, no właśnie np taki
http://otomoto.pl/oferta/...html#c91f239af9
głownie chciałbym się dowiedzieć jak u niego z kosztami utrzymania, usterkami, rdzewieniem, tolerowaniem LPG, jest to rozsądny samochód tak jak vectra albo mazda ?
Wojti75 - 22-05-2016, 22:19 Temat postu: Re: Lancer w Kombiaku - opinie
Wookie1988 napisał/a: | Witam, panowie szukam od jakiegoś czasu Kombiaka, innego niż Passat albo Octavia. Na moim oku sa Vectry C albo Mazda 6 ale dzisiaj przypomniałem sobię o takim czymś jak Lancer w Kombi, no właśnie np taki
http://otomoto.pl/oferta/...html#c91f239af9
głownie chciałbym się dowiedzieć jak u niego z kosztami utrzymania, usterkami, rdzewieniem, tolerowaniem LPG, jest to rozsądny samochód tak jak vectra albo mazda ? |
Lancer jest rozsądnym autem. Tylko, w Niemczech takie auto kosztuje ok. 3000 EUR. z podobnym przebiegiem więc handlarz charytatywnie auta nie sprzedaje. Kupił okazyjnie ?? daje 10% szans. Do tego silnik jest super ale lubi paliwko i to bardzo.
Usterki to w większości eksploatacyjne lub elementy zawieszenia. Łączniki stabilizatora, może po czasie tuleje wahacza ale ceny części dość przystępne. Rdza ? To zależy gdzie parkował czy pod chmurką całe lata i czy był robiony, bo wtedy coś może szybko wyskoczyć. Chyba nawet mniej Lancerka bierze rdza przynajmniej podwozie w porównaniu z Mazdą 6 z podobnego rocznika. Mój brat taką Mazdę posiada i już sporo ją łapie.
Coś jeszcze wysyłam Ci na PW. Zerknij jak chcesz
Klark - 23-05-2016, 18:02
Koszty utrzymania - spalanie średnio 9-10 litrów paliwa, bardzo dobrze znosi LPG. Ceny części w InterCarsie są porównywalne do części aut bardziej popularnych typu Mazda 6, Vectra B i C. Jeśli posiadasz kartę MM to części kupujesz za grosze. Auto w sumie się nie psuje, ja głównie w zawieszenie zainwestowałem (tylne zawieszenie po zakupie + później drążki kierownicze i drążki stabilizatora) - wiadomo polskie drogi. W moim przypadku jedyną usterką, którą nie planowałem to były awarie alternatora (był temat na forum), po wymianie na używkę za 170 zł po problemie. Kombi samo w sobie nie jest za duże (dla mnie to atut), świetnie przyspiesza i rewelacyjnie trzyma się drogi (sztywne sportowe zawieszenie). Korozja - mam to auto z 2003 roku, wygląda naprawdę dobrze jak na te lata, prawie nie wiem co to rdza. W chwili obecnej zalążki "rudej"- punkciki pojawiły się na progach i na tylnych nadkolach. W sobotę byłem w ASO na sprawdzeniu "rudej" i formalnie jest to tylko kosmetyka do zrobienia (blachy nie są przeżarte, pogniłe), aby zabezpieczyć auto na dłużej. Kupując Lancera w kombi powinieneś być zadowolony.
PS: auto jest w Szczecinie, jakbyś chciał po nie jechać i sprawdzić daj znać na priv, pomogę przy oględzinach i zakupie (zaprzyjaźniony warsztat w Szczecinie) + wiem co sprawdzać
Anonymous - 23-05-2016, 19:24
A dostępność części ?
No i czytałem że mały prześwit jest i że w mieście mozna czasem przytrzeć podwozie, prawda to ? jesli tak to mozna dac inne sprezyny zeby wyzej byl troche zawieszony ?
Klark - 24-05-2016, 07:37
Części w IC dostępne od ręki. Co do prześwitu - wszystko jest ok. Wyższe krawężniki, progi zwalniające itp pokonujesz bez problemu. Najlepiej się przejechać danym modelem i będziesz wiedział, czy chcesz go mieć . PS: chyba do końca maja jest promocja w ASO Mitsubishi na wiosenny przegląd 59 zł (w Szczecinie przechodzi przez stację diagnostyczną, później przez ok. 1h trzepią auto).
Hornet - 26-05-2016, 08:54
Pomijając wszystko ciężko porównywać Lancera z Vectrą czy Mazdą 6 bo to są inne segmenty. Lancer jest od nich mniejszy.
Klark - 27-05-2016, 07:30
Hornet przytoczone modele były tylko do ogólnych cen części w IC, a nie jako porównanie aut.
|
|
|