Pajero III - 3.2 DID Check Engine, podwyższone obroty. Pompa?
piotrekmi - 28-05-2016, 22:58 Temat postu: 3.2 DID Check Engine, podwyższone obroty. Pompa? Witam,
Dziś miałem dziwny objaw:
Podjeżdżałem autem małe odcinki w umiarkowanym terenie (jazda tylko na 1 biegu). Po jednym z zatrzymań odpaliłem silnik i od razu zauważyłem że ma nieco wyższe obroty (ok 1200/min) gorzej reaguje na gaz, wyświetlił się check engine, którego nie zauważyłem w pierwszej chwili i ruszyłem autem. Auto nie miało pełnej mocy. Wydzielił się dym koloru jasnego.
Zastanawiałem się z 10 minut co robić.
Aby sprawdzić czy nie zapowietrzył się filtr paliwa (ostatnio wymieniłem i obawiałem się jakiegoś błędu) użyłem pompki, (natychmiast poleciało paliwo).
Po kolejnym odpaleniu wszystko było ok: obroty, moc, spaliny.
Jestem przed wymianą chłodnicy - mam objawy jak ja w jednym z postów gdzie wskaźnik temperatury bardzo szybko startuje do góry, sprawdzałem uszczelkę i głowicę testerem i jest ok.
Moje pytanie brzmi: czy to pierwsze objawy pompy, czy może to być związane z błędną pracą układu chłodzenia?
Auto:
Pajero III 2000r. 3.2 DID, manual.
wojtekkkkk - 29-05-2016, 09:16
pompa i licznik do naprawy póki co nie wielkie koszty.
Georg - 29-05-2016, 10:31
piotrekmi napisał/a: | Po kolejnym odpaleniu wszystko było ok: obroty, moc, spaliny. | Dopóki wszystko wraca do normy pompa jest do uratowania przez czyszczenie nastawnika. Później będą koszta - poniekąd na własne życzenie.
piotrekmi - 02-06-2016, 15:06
Czy ktoś wie gdzie można taką usługę wykonać między Krakowem a Tarnowem? Czy ktoś ma tu jakieś pozytywne doświadczenia?
TangoKK - 02-06-2016, 21:08
piotrekmi napisał/a: | Czy ktoś wie gdzie można taką usługę wykonać między Krakowem a Tarnowem? Czy ktoś ma tu jakieś pozytywne doświadczenia? |
Nie szukaj mózgu w pod plecami. Wymontuj pompę i wyślij do Zbyszka. Gwarancja uczciwej roboty i pewność, że nie zapłacisz dwa razy. Zbyt droga impreza żeby ryzykować.
|
|
|