Outlander I GEN Techniczne - Jaki gwint do Outlander Turbo???
Zwierzu - 18-06-2016, 20:05 Temat postu: Jaki gwint do Outlander Turbo??? Cześć,
Będę bardzo zobowiązany za wskazanie konkretnych zestawów zawieszenia.
Auto ma być maksymalnie zglebione może jakiś gwint albo kit nie wiem nie potrafię wybrać a to ostatnia rzecz jaka została mi do zrobienia w aucie.
Prośba o pomoc w wyborze.
Phobox - 25-02-2019, 21:07 Temat postu: Obniżone zawieszenie. Gwint. Od dłuższego czasu chce trochę obniżyć zawieszenie w moim OT1 (ok. 40mm)
Najlepszym wyjściem było by kupienie gwintu, ale cena jaka jest za nowy zestaw jest trochę zaporowa,
a nie potrafię nigdzie dorwać używanego.
Co myślicie o sprężynach obniżających firmy H&R?
https://hrsprings.pl/sprezyny-obnizajace-h&r-mitsubishi-outlander-cuow-29245-1-pi-1316.html
Czy w ogóle taki zestaw ma sens z seryjnymi amorami? (a jak już pytam o amory to jakiej firmy polecacie?)
Czy lepiej jednak szukać dalej gwintu. Jak tak to jakiej firmy? ISC? K-SPORT?
apollo99 - 26-02-2019, 09:15
Może coś takiego
http://www.jdl-online.com...sr60-11ss2.html
W@sio - 26-02-2019, 12:26
Phobox napisał/a: | a nie potrafię nigdzie dorwać używanego. |
Bo w Polsce bodaj dwa są w ciągłym użyciu - przynajmniej jeśli chodzi o ISC. Niedawno mieli promocję, może byś wyhaczył za około 3k.
Gwint da Ci więcej możliwości. Niedawno BzykR1 przejechał się moim na gwincie ISC i był zachwycony prowadzeniem toteż polecam Tym bardziej, że ISC ma niemal pełną regulację - wysokość, napięcie wstępne sprężyny (dobicie i odbicie) oraz twardość amorka.
Tein basic ma tylko regulację wysokości i odbywa się ona jedynie poprzez napięcie sprężyny
Phobox - 27-02-2019, 14:16
Napisałem do firmy ISC, na dzień dzisiejszy to koszt 3800 + kw.
Yellowspeed z 31 stopniową regulacją twardości.
Na pewno doznania z jazdy są super, ale dla mnie to niestety za dużo :/ (przynajmniej na razie )
Bzyk_R1 - 27-02-2019, 20:05
Potwierdzam, outlander W@sia na gwincie prowadzi się super. Czuć lepszą kontrolę nad autem w zakrętach no i prędkości około 200km/h nie wywierają takiego naporu na nudę, auto jest stabilniejsze. Dodatkowo zimowa felga 17" i jest sporo lepiej niż mój ponton na 16". No ale...to nie dla mnie. Outlandera kupiłem do miejskiej dżungli i na wypady poza utwardzone drogi czasem. Gwint ucina jajeczka outlandera i trzeba uważać na wszystko dookoła.
japanfan - 13-03-2019, 19:34
Yellowspeed zestaw jest super tylko jak by ktoś chciał go założyć to musi wiedzieć że tylne sprężyny trzeba wymienić na węższe bo sie nie zmieszczą taki to p&P
Zamawiając u Klemensa z ISC nie było problemu żeby je podmienić.
W@sio - 14-03-2019, 10:58
japanfan napisał/a: | Yellowspeed zestaw jest super tylko jak by ktoś chciał go założyć to musi wiedzieć że tylne sprężyny trzeba wymienić na węższe bo sie nie zmieszczą taki to p&P
Zamawiając u Klemensa z ISC nie było problemu żeby je podmienić. |
No nie do końca - tylne sprężyny są okay, ale amorki są za długie. Mi podmieniał na krótsze, bo maksymalnie skręcony w dół tył stał jak seria.
japanfan - 15-03-2019, 20:06
Ale Ty masz ISC a Ja Yellowspeed i tam jest tak jak pisałem,sprężyna sie nie zmieściła
|
|
|