Chcę kupić Lancera! - Zmiana na 1.8 DID lub 1.8 143 KM
Daniel1984 - 26-06-2016, 12:02 Temat postu: Zmiana na 1.8 DID lub 1.8 143 KM Witam mam pytanie posiadam lancera 1.6 98 KM kombi LPG autko sprawuje się znakomicie pakowne i oszczędne spalanie średnie 8,5 LPG niestety trochę brakuje wigoru. Wczoraj bylem na jeździe testowej w Opolu nowym modelem 1.6 117 Km i nie czułem różnicy ale co się dziwić to także 1.6 a moment obrotowy o 4 nm więcej niż w moim. Ten 1.8 DID to juz 300 nm i to od 2000 obr/min. Znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6ymEOL.html
Problem że to już 200 tysięcy wiec dwumas, dpf i wtryski mogą być zmęczone
Jakie wasze zdanie a może 1.8 143 km 178 nm przy 4250 obr/min i do tego lpg założyć?[/code]
RalfPi - 26-06-2016, 22:30
Myślę, że zależy od tego jakie chcesz robić przebiegi - jeżeli duże i na autostradach to warto rozważyć diesla. Jeżeli mniejsze i nie koniecznie na autostradach, to brałbym benzynę.
1.8 DiD zbiera się do setki podobnie jak 1.8 MIVEC, więc.. argumenty o 300Niutsach sprawdzą się tylko w trasie i w mieście przy niższych prędkościach - benzyna jest ospała między 10-60km/h na drugim biegu - przyspiesza dopiero od 60km/h co w mieście nie koniecznie może się przydać. "Pałowanie" na jedyncę psuje.. komfort jazdy - więc diesel ma zawsze tą przewagę nad benzyną :/
Tak jak pisałem w innym wątku - jechałem ASX 150KM Dieslem.. no i wolę Lancera w LPG.
I tańszy i lepiej mi się jechało.
Benzynę w podobnej cenie kupisz z połowę takim przebiegiem jak diesla.
A zadbany silniki i tak powinien te 300 kkm zrobić (czy benzyna czy diesel).
Daniel1984 - 26-06-2016, 23:07
RalfPi, Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, muszę się przejechać lancerem 1.8 143 KM jeżeli będzie więcej wigoru niż w moim 1.6 98 KM to problem będzie z głowy. Po zakupie założę dobrą instalację BRC SQ 32 OBD z dotryskiem PB
|
|
|