Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] dławienie silnika -zimnego silnika 
						
												 Anonymous - 07-03-2007, 17:47 Temat postu: [Cari 1.9TD] dławienie silnika -zimnego silnika witam wszystkich- mam pytanie -mam carismę 1.9TD 2000r. i zauważyłem że w czasie jazdy przy niedogrzanym silniku przy obrotach 1000-1500 auto "dławi się"-żeby jechać muszę albo mocniej wcisnąć pedał gazu,albo nie wciskać go wcale.Przy tym dławieniu trochę dymi.Czasami,zdaża się,że zafalują wolne obroty i wtedy też auto dymi.To tylko wtedy gdy jest zimne-jak ma swoją temperaturę w\w sprawy nie mają miejsca.Numery kodów błędów jakie wykrył komputer to-17,33,51.Czy narazie można z tym jeżdzić?Żadna kontrolka się nie pali. :!:  :!:  :!:
												 Anonymous - 07-03-2007, 19:05
  w życiu diesla nie miałem wiec nie wiem czy powinno się z tym jeździć,
 
kody błędów znajdziesz tu:
 
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1981
 
 
17-czujnik ruchu iglicy 
 
33-czujnik ciśnienia atmosferycznego
 
41 i 51-zawór elektromagnetyczny ( korekcji wtrysku ) 
 
 
moze to coś pomoże, reszta w rękach Twoich i fachowców,
 
pozdrawiam
												 Anonymous - 16-03-2007, 10:24
  tak,to czujnik korekcji wtrysku,tylko nie wiem czy to da się jeszcze naprawić czy trzeba wymieniać i czy to część wymienna.  pozdrowienia
												 szczeslaw - 16-03-2007, 13:24
  Szukaj twoim przyjacielem jest   
 
http://www.mitsubishi-gra...orekcji+wtrysku
												 Anonymous - 17-03-2007, 17:22
  po sprawdzeniu okazało się że zawór kor. wtrysku jest sprawny - to szarpanie i przydymianie to skutek zacinania się tegoż zaworu,zaproponowano mi dolanie oleju castrol 2t na próbę
												 Anonymous - 17-03-2007, 17:36
 
  	  | daro.do napisał/a: | 	 		  | po sprawdzeniu okazało się że zawór kor. wtrysku jest sprawny - to szarpanie i przydymianie to skutek zacinania się tegoż zaworu,zaproponowano mi dolanie oleju castrol 2t na próbę | 	  
 
niesprawność tegoż zaworu w 99% polega na zacinaniu się, a dolewanie oleju może pomóc co najwyżej obrotom sklepu handlującego tymże olejem. Pozdro
												 Anonymous - 18-03-2007, 10:31
  gdzie mógłbym nabyć ten zawór i czy jest drogi?
												 Anonymous - 18-03-2007, 12:12
 
  	  | daro.do napisał/a: | 	 		  | gdzie mógłbym nabyć ten zawór i czy jest drogi? | 	  
 
Ty sobie chyba żarty robisz, kolega Ci link podaje a Ty jeszcze pytasz, ech......
 
http://www.paul.tuchola.pl/
												 Anonymous - 19-03-2007, 20:14
  [ Dodano: 24-03-2007, 17:57 ]
 
witam ponownie  - nabyłem ów zawór,zmieniłem go oczwwiście a tu niespodzianka - nic to nie dało - żadnej poprawy - co wy na to? oddam pompę do sprawdzenia chyba nie? 
 
 
[ Dodano: 26-03-2007, 12:18 ]
 
witam ponownie - nabyłem ów zawór,zmieniłem go oczwwiście a tu niespodzianka - nic to nie dało - żadnej poprawy - co wy na to? oddam pompę do sprawdzenia chyba nie? a tak nawiasem mówiąc to pompy Lucasa nie należą chyba do najlepszych,jeśli chodzi o niezawodność.
												 Werwolf - 27-03-2007, 18:43
  Spróbuj zmienić filtr paliwa, a jak tankujesz paliwo NO NAME to też proponuję zalać coś sprawdzonego.
 
Kumpel ma Corse i na ukraińskim paliwie świeci mu check, a na polskim nie, ciekawe co??
 
 
Werwolf
												 saphire - 27-03-2007, 18:52
  Widać leje szmatławe ukraińskie zamiast lać porządne ukraińskie    Przecież tam też są dobre stacje i te do bani :> a skoro mu świeci CE to niech tankuje innej bajury z innej stacji  aż utrafi tą co mu przypasuje    Ja tam wolę lać w mojego GDI krajowe BP.
												 Anonymous - 02-04-2007, 19:49
  witam - szukałem na forum informacji o zaworze LDA - o sposobie sprawdzenia tego zaworu,ale niestety nie znalazłem nic konkretnego - czy może mi ktoś pomóc?
												 Ppiotr - 24-06-2007, 22:25
  Daro poczytaj ciekawe rzeczy warto http://www.phpbbserver.co...=751&mforum=v40
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |