Pajero III - 3,2did '04 190tys. check engine
Mycar - 26-07-2016, 22:42 Temat postu: 3,2did '04 190tys. check engine Witam wszystkich.
Mam problem w postaci wchodzenia w tryb awaryjny w momencie odpalenia na gorącym silniku.
Przybliżę temat.
Jeśli kręcę się "koło komina" na trasach ok 15km przy temperaturze do 20st C nie ma żadnego problemu, auto jak nowe.
Jak temperatura otoczenia podskoczy lub wezmę go w dłuższą trasę nic się nie dzieje do momentu zgaszenia, wtedy przy próbie opalenia wchodzi tryb awaryjny tzn obroty do 1500rpm brak reakcji na pedał gazu, kontrolka check i czarny dym w mega ilości.
Po osygnięciu wszystko wraca do normy i auto jest cacy.
Zimny jak i gorący, również bezpośrednio przed wejściem w tryb awarii odpala super.
Może miał ktoś podobne problemy?
Dzięki za pomoc.
zbyszekm2 - 27-07-2016, 08:26
nastawnik? Sprawdź egr.
Mycar - 27-07-2016, 14:48
zbyszekm2 napisał/a: | nastawnik? Sprawdź egr. |
Byłem na diagnostyce i wskazało dwa błędy:
26 - control sleeve position sensor system
oraz
48- GE actuator (in the middle of control sleeve position sensor inoperative) system
Może jakiś komentarz?
zbyszekm2 - 28-07-2016, 11:01
Uszkodzony nastawnik dawki paliwa.
pompa do regeneracji.
Mycar - 28-07-2016, 19:19
zbyszekm2 napisał/a: | Uszkodzony nastawnik dawki paliwa.
pompa do regeneracji. |
Dzięki, potwierdziłeś słowa diagnosty, więc wszystko jasne.
Zastanawiam się nad samodzielnym montażem zregenerowanej pompy, czy potrzebne są do tego specjalne narzędzia? Jak ustawić koła zębate na silniku i pompie względem siebie ?
Dzięki
[ Dodano: 31-08-2016, 21:14 ]
Witam ponownie!
Pompa w samochodzie , ale dziś temat zbiornika paliwa.
Wymontowałem zbiornik i pytanie co dalej, rozumiem że można wszystko wypłukać z zmontować ponownie ale za "chwilę" będzie to samo.
Warstwa która sią łuszczy jest bardzo miękka, odpada podczas wysysania syfu wysysarką do oleju silnikowego.
Może ma ktoś jakiś "patent" na pozbycie się reszty przylegającej do zbiornika łuszczącej się warstwy.
Jak Wy to robicie?
Poniżej linki do zdjęć mojego zbiornika.
Pozdro.
maciek_pajero - 31-08-2016, 22:08
zdjęcia niestety nie dzialają
Georg - 01-09-2016, 08:04
Mycar napisał/a: | Może ma ktoś jakiś "patent" na pozbycie się reszty przylegającej do zbiornika łuszczącej się warstwy. |
Z uwagi na specyfikę budowy wnętrza zbiornika o jego dokładnym oczyszczeniu można zapomnieć.
Są tylko dwa sposoby skutecznej ochrony pompy wtryskowej: radykalna poprawa filtrowania paliwa albo wymiana zbiornika - tu polecam firmę Carmont.
Mycar - 01-09-2016, 09:19
Linki do zdjęć
https://drive.google.com/open?id=0B804Cf9eoH3rYTYxTFZ6MXR5SnM
https://drive.google.com/open?id=0B804Cf9eoH3rMkdMYXFSZEprbzg
https://drive.google.com/open?id=0B804Cf9eoH3rTjdhT3dtMW5meTg
Jakoś nie wychodzi mi dodawanie zdjęć przez funkcje IMG
zeeb - 01-09-2016, 13:52
Zmieniaj zbiornik. Rure wlewu paliwa przy okazji też...
|
|
|