Pajero Pinin - Ujemne ET felg
zibi1973 - 03-08-2016, 17:45 Temat postu: Ujemne ET felg Zastanawiam się nad założeniem poszerzeń 70 mm do swego Shoguna, a co za tym idzie nad zakupem felg z et -25. Orginalne felgi mają ET 46 minus te poszerzenia, to wychodzi -24.
Takie felgi miałem w Cherokee i wyglądał cudownie. Straszyli wówczas forumowicze Jeepa, że piasty będą siadać itp, ale nic się nie działo.
Orientuje się ktoś, jak z wytrzymałością piast w Pininie? Myślicie, że to dobry pomysł, czy zbyt duże obciążenie dla piast Shoguna?
Mogę też wybrać poszerzenia 50mm i ET 0, ale to już nnie będzie ten sam efekt...
Co o tym myślicie? A może ktoś z Was jeździ na takich felgach?
Pzdr
pavca - 04-08-2016, 09:39
Odsadzenie 71 mm to bardzo dużo. Pomierz czy przy skręcie będzie ci się mieścić w nadkolach ? Bez podniesienia i to dużego moim zdaniem będzie ciężko
dareqq - 04-08-2016, 09:48
Ja mam et -10 i jest zajebiście:)
zibi1973 - 04-08-2016, 13:55
dareqq, możesz jakieś zdjęcia przesłąć na maila? wczasy@hotmail.com
I koła się mieszczą w nadkolach? Nie ocierają na wykrzyżach?
Ja w Jeepie miałem ET-24 i dodatkowo był obniżony o jeden cal i nic się nie działo.
dareqq - 04-08-2016, 21:23
Mój stoi wyżej o 6.5 cm i nic nie obciera
zibi1973 - 10-08-2016, 19:46
No OK- 6,5 cm wyżej...
Mój bez liftu
dareqq - 12-08-2016, 22:32
Bez liftu to tego nie widzę
zibi1973 - 28-08-2016, 09:03
Jako, że nie mogłem dostać felg jakich szukałem, w końcu stanęło na dystansach 50 mm i nowych oponach Goodyear Wrangler 215/70/16 i poszerzeniach gumowych. Efekt nie jest taki, jaki zamierzałem, ale autko "wydoroślało" i wygląda fajnie. Koła mieszczą się i ładnie wypełniają nadkola, ale musiałem zdjąć chlapacze przednie, bo lewe koło ocierało delikatnie przy pełnym skręcie na podjeździe pod wysoki krawężnik. Myślę, że ta średnica koła jest już raczej maksymalną bezpieczną bez liftu.
Na razie jest OK.
duchu77 - 16-09-2017, 01:55
ja mam ET 0i już opony wystają za błotniki oczywiście przy lifcie zawieszenia 31 cali simex, a felgi z jeep-a
romek atomek - 20-09-2017, 20:22
duchu77 napisał/a: | ja mam ET 0i już opony wystają za błotniki oczywiście przy lifcie zawieszenia 31 cali simex, a felgi z jeep-a |
31 cali xDDD = 78,74 centymetra
gadajcie dalej - fajnie się czyta ..
wybacz sarkazm .. ciężki dzień był .. i nie mam łba do komedii ..
sam zliftowałem 6cm za tysiąc złotych - bo taki jest koszt amorów z AT + polibusze z OLKusza.
obecnie plan jest na oponę 245/70 R16 (średnica koła – 29,5”) co da prześwit 28cm szukam jedynie poszerzeń nadkoli ..
na zdjęciu jest własnie taka modyfikacja :
a że mam 3D - będzie po prostu bojowo ..
duchu77 - 25-09-2017, 18:15
245/75/16 mam założone, no chyba że to nie jest 31 cali, zaklepany rant połączenia zgrzewu progu wewnętrznego z nadkolem wewnętrznym z przodu, lekko podcięty błotnik przedni przy progu przesunięte nadkole z przodu oraz dół zderzaka też lekko podcięty, dłuższy panchard tył lift przód 7cm tył 8cm i takich tam parę i wszystko się mieści
tu jeszcze przed liftem przymiarka opony nawet się nie mieściły a jednak niedowiarki
lakikwap - 15-08-2019, 10:18
duchu77, Hej. Wiem że odkopuje temat, ale mam pytanie w zw z felgami. Znalazłeś idealnie pasujący otwór centralny czy dokładałeś pierścień centrujący? Bo chce kupić stalówki 16x8 ale otwór mają z jeepa 71.6 a u nas 67,1 a podobno do stalówek nie można zakładać pierścieni :O
Co myślicie?
|
|
|