To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Nierówna praca silnika na jałowym i brak mocy .

artdrako - 17-08-2016, 17:52
Temat postu: Nierówna praca silnika na jałowym i brak mocy .
Dziwna sprawa dojechałem do domu ,wszystko jest ok wsiadam za godzinę a samochód ma nie równe obroty oraz brak mocy i nie wkręca się w obroty powyżej 3tyś ewidentnie się dusi jakby brakowało mu paliwa lub powietrza.Wymieniłem świece i kabelki i dalej nie działa .
Na gazie jest gorzej praktycznie od razu gaśnie, jedynie tylko benzyna jako tako trzyma .
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem albo wie co mu sie dzieje .Galant kombi 97 rok silnik 2.0

robertdg - 17-08-2016, 22:09

Sprawdzałeś czy jest iskra na wszystkich świecach lub podpinałeś kompa i sprawdzałeś parametry rzeczywiste pracy :?:
artdrako - 18-08-2016, 00:18

Iskra jest mechanik sprawdzał a sprawdzenie parametrów nie bardzo wiem jak. Mechanik próbował się podpiąć pod komputer ale nie bardzo się mu udało.Mechanik wysnuł wniosek ze rozrząd mógł się trochę przestawić przy uruchamianiu auta i dlatego tak się dzieje.Na jego oko pasek jest trochę luźny,dla mnie trochę to naciągane ale nie jestem specem od aut.
robertdg - 18-08-2016, 06:51

artdrako napisał/a:
Mechanik próbował się podpiąć pod komputer ale nie bardzo się mu udało
Nie każdy komputer sie połaczy do odbioru live data
artdrako napisał/a:
Mechanik wysnuł wniosek ze rozrząd mógł się trochę przestawić przy uruchamianiu auta i dlatego tak się dzieje.
Żeby sprawdzić synchronizacje rozrządu to jest koło 15-20min pracy, w tym przypadku nie ma co gdybac tylko warto to zweryfikować
plecho1 - 18-08-2016, 15:03

Sprawdź też czy są jakieś błędy silnika bo do tego wystarczy kawałek drucika którum mostkujesz piny 1 z 4 w złączu OBD po czym włączasz zapłon i jeśli są jakieś błędy to kontrolka silnika je wymruga. Na forum jest temat o tym wraz z kodami usterek.
artdrako - 18-08-2016, 22:21

Odebrałem auto mechanik ,ponoć rozrząd przesunął się o trzy ząbki.Niby wszystko jest ok ale czuć delikatne drgania silnika na pedale gazu czym większe obroty tym większe drgania.Charakterystyka silnika się zmieniła wcześniej biegi przerzucałem miedzy 3 tyś a 4 tys obrotów, teraz 2 tyś a 3 tyś.Próbowałem go trochę przygazowac i maksymalnie 3.5 tys i silnik wymusza zmianę biegów.Tak się zastanawiam czy dobrze poskładali rozrząd.
Hugo - 18-08-2016, 22:28

artdrako napisał/a:
Tak się zastanawiam czy dobrze poskładali rozrząd.
Oczywiście źle. Teraz masz przestawiony wałek balansowy od pompy oleju i stąd te drgania. Jedź jak najszybciej na poprawkę.
artdrako - 19-08-2016, 00:51

OK ,Dzieki za pomoc podjadę jutro
i7Piotrek - 20-08-2016, 21:33

ja miałem tosamo dzisij sie zabrałem na wyzwanie i jako kompletny laik podniosłem kolektor wymieniłem wszystkie przewody, coprawda jeden gwint zerwałem w ten srodkowy co wchodzi dokolektora ijedna srubka wpadła mi pomiędzy V-ki ale roznica jest masakrycznie inna.
Jedna dziwna rzecz tak po wyżej 150 słychac taki metaliczny dzwięk i niewiem czym to jest spowodowane, czy może tą śrubką ktora jest pomiędzy głowicami?:) bonic innegomi nie przychodzi na mysl...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group