[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Korozja podwozia- czy jest sens odnowy?
ColtFun - 09-09-2016, 22:07 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Korozja podwozia- czy jest sens odnowy? Witam, chciałbym aby kilka osób rzuciło okiem na zdjęcia spodu galanta, którego oglądałem. Całość karoserii jest w dobrym stanie, ale podwozie...
Sami oceńcie, czy wg. Was jest to naleciała rdza czy juz grubiej wżarta korozja?
robertdg - 10-09-2016, 07:44
Spręzyny przednie do wymiany bo popekane, wahacze górne do wymiany bo przegnite, progi plus podproża z tej perspektywy w fazie głebszej korozji - rant progowy niedlugo zacznie sie rozsypywać, reperaturki do zrobienia, podłoga bagażnika plus podłużnice w zaawansowanej korozji, wzmocnienia wahaczy tylnych wleczonych - element podproża do lewarowania w stan niekoniecznie nadajacy sie do odratowania (tam składają sie miejscami nawet 3-4blachy naraz i widać jak to sie rozpycha) podejrzewam ze na polaczeniu belki poprzecznej z plyta podlogowa wyleca dziury.
Niektóre mocowania śrubowe są już nierozpoznawalne - jednymi słowami jakby za to chwycił rzetelny blacharz to miałby sporo do zrobienia
muka997 - 10-09-2016, 12:54
krótko mówią "gruba" sprawa, dużo roboty i koszty też będą niemałe, bo to nie jest nic powierzchownego
Hugo - 10-09-2016, 13:52
Podwozie katastrofa.
ColtFun - 11-09-2016, 22:06
Dziekuje Panowie z opinie. Tego galanta odpuszczam. Czy mam podac link do ogloszenia, ktorego tycza sie zdjecia podwozia?
apg2312 - 11-09-2016, 22:10
Podaj. Może kogoś to uchroni przed kupnem tego....czegoś...
Hugo - 11-09-2016, 22:10
Na rantach tylnych nadkoli są wsunięte tylko takie uszczelki gumowe jak ma np. Honda Accord 98-02. Jedynym ich zadaniem jest przyśpieszenie powstawania korozji, a w sytuacji gdy się już ona pojawiła mogą służyć jej zamaskowaniu
ColtFun - 11-09-2016, 22:13
Podaje link:http: http://olx.pl/oferta/mits...tml#:681e571223
Marcino - 12-09-2016, 08:07
Niby łądny ale zarudziały.. nie widział konreswacji....
ALEX-77 - 12-09-2016, 22:42
Kurcze co on taki pordzewiały robił za amfibie ?
elmer - 06-10-2016, 21:35
Widać w niektórych miejscach jakby konserwacja odchodziła płatami. Cena 8500zł+opłaty to stanowczo za dużo.
pappagiorgio - 07-10-2016, 09:02
Mój spód wyglądał odrobinę lepiej ale też było sporo rdzy. Zaczęło się od wymiany przewodów hamulcowych, zacząłem 1 maja br. Jak już miałem zdjęty bak i sanki postanowiłem oczyścić rdzę. Powiem tak, miało zająć 3-4 tyg, jest październik i dopiero kończę. Wycinanie zgnilizny, dorabianie łatek, spawanie wszystkiego i czyszczenie z rdzy. Kupa roboty, moim zdaniem daj sobie spokój, w środku będzie gorzej. Człowiek się uczy na błędach, moja lekcja kosztowała 7,4tyś PLN masz szansę zaoszczędzić pieniądze
|
|
|