To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] złącze diagnostyczne lancer kombi rok 1990.

kamil - 09-03-2007, 18:30
Temat postu: [C62A 1.5] złącze diagnostyczne lancer kombi rok 1990.
PO WŁACZENIU ZAPŁONY KONTROLKA CE.NORMALNIE GAŚNIE .SILNIK PRACUJE JAK TRZEBA.PO DŁUŻSZEJ CHWILI -NIE 5 SEK.ZAPALA SIĘ PONOWNIE I NIE GAŚNIE.GDZIE ZNAJDUJE SIE GNIAZDO DIAGNOSTYCZNE W TYM MODELU.JEST TO LANCER KOMBI 1500 12V ROK 1990.
josie - 10-03-2007, 00:17

Koło gniazda bezpieczników w kabinie - nad lewą nogą kierowcy.
Zdjęcie na stronie Krzyżaka.
Przynajmniej jest tam w znakomitej większości Mitsu.

kamil - 10-03-2007, 11:55

JAK BY TAM BYŁO TO NIE ZADAWAŁBYM PYTANIA.CZY ISTNIEJE JESZCZE INNA LOKALIZACJA TEGO ZŁĄCZA?????
Serek - 10-03-2007, 13:25

wtrysk czy gaźnik ?
Jeżeli gaźnik to nie ma złącza. Niestety w manualu nie mogę niczeg takiego odnaleźć dla wersji z wtryskiem. Być może manual nie pełny.

tomusn - 10-03-2007, 15:26

kombi było w budzie jak C10.. (kanciaty) ale czy na gaźniku??
kamil - 10-03-2007, 18:08

jest to lancerek kombi c10 1500benzyna 12v na pełnym wtrysku
josie - 11-03-2007, 00:23

Złącze można wysunąć i nie będzie się trzymać puszki bezpieczników. Wtedy dyndać się będzie na kabelkach w promieniu około 20cm od puchy bezpieczników.
Chyba że ktoś je wogóle wyciął, ale wątpię.

wojmi1 - 13-03-2007, 16:30

tomusn napisał/a:
kombi było w budzie jak C10.. (kanciaty) ale czy na gaźniku??
C12 na wtrysku 4g15
v8 90r. v12 napewno na wtrysku -- zlacze tak jak pisze josie, /u mnie/.

Anonymous - 15-03-2007, 22:42

Mam ten sam model z tego samego rocznika. Wtyk diagnostyczny znajduje się przy ECU.
Sam ECU znajduje się na samym dole konsoli przy podłodze i przy ściance silnika. Dostęp do niego jest od strony pasażera. po odgięciu wykładziny ukaże się obły czarny plastik. Po odkręceniu dwóch wkrętów plastik można zdjąć i zobaczymy ECU i przewody dołączone do niego. Posuwając się po wiązce kabli w kierunku ścianki dosilnikowej zobaczymy biały wtyk diagnostyczny na bardzo krótkim kablu. Ma on trzy piny, z czego dwa (1 i 12) służą do diagnostyki za pomocą diody świecącej czy innych patentów. Sprawdziłem go diodą i działa poprawnie. Pozdrawiam i życzę sukcesów, Bartnik.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group