Pajero IV - Zbiornik paliwa
albertoo1 - 13-09-2016, 08:17 Temat postu: Zbiornik paliwa Witam wszystkich mam pytanie odnośnie zbiornika paliwa w Pajero 4 3,2 z 2008r .Wymieniać z zawczasu czy czekać na zgon pompy .No chyba ze tego modelu to nie dotyczy ..prosze o podpowiedż.
zbyszekm2 - 13-09-2016, 08:32
za czasu, szkoda wtrysków.
albertoo1 - 13-09-2016, 08:41
Co innego chciałem usłyszeć no ale to nic ...a więc z towrzywa czy metal ?
zbyszekm2 - 13-09-2016, 10:55
zalezy od kasy
Metale sa bez powłoki niklowo-cynkowej i wytrzymują .
McMab - 13-09-2016, 22:19
Witam!
Jeśli można się wtrącić mnie właśnie tez dotknął ten problem.
Prześledziłem portale aukcyjne
Używka do 5D 1000zł. nowy z tworzywa 1350zł. z przesyłką
Ja uznałem że w przy takiej różnicy wole kopić spokój na lata.
Wszytko rzecz gustu
zbyszekm2 - 14-09-2016, 10:23
tych plastikowych za 1350 mamy z 20 szt. każdy rozklejony po 2 miesiąc. Jutro zapodam fotkę kolejnego bo właśnie jesteśmy w trakcie wymiany jego.
Bizi78 - 28-09-2016, 09:19
Co do zbiorników, to może wypadało by wziąć przykład z użytkowników kijanek .
https://www.facebook.com/...?type=2&theater
kubaeso - 28-09-2016, 11:20
miałem kia sorento 2,5crdi z tym zbiornikiem luszczyla sie powloka.tam byl latwy dostep do smoka wystarczylo odkrecic pokrywke pod siedzieniem pasazera.czyscilem filtr co 3 miesiace w zbiorniku I zrobilem 150 tys km sprzedalem ja jak miala 240tys a ile faktycznie to tego nie wie nikt.dodam ze nie bylo problemow zadnych ani z pompa ani z wtryskami
Bizi78 - 28-09-2016, 11:38
Sprawa sorento jest podobno sprawdzana obecnie przez uokik, tak wynika z programu .
Na zachodzie ASO podobno wymieniało zbiorniki za free, a w Polsce na razie mają użytkowników w .
Może warto pośledzić i zacząć działać z pojarkami .
kubaeso - 28-09-2016, 18:07
ta sprawa sie ciagnie od chyba dwoch albo wiecej lat jakos tak wtedy mialem sorento.Kia Polska sie odpycha tym ze zbiorniki byly wykonane dobrze tylko powloki byly dawane do transportu w celu zabezpieczenia a za to oficjalnie nie moze odpowiadac producent;)wszystko w temacie
zbyszekm2 - 29-09-2016, 09:09
Sprawa jest taka sama jak w Pajero. Od momentu produkcji pierwszej p3 Nic się nie zmieni łow technologi wykonywania oryginalnego zbiornika montowanego w fabryce do Pajero. Problem nastał w 2012 roku i tylko na terenie UE. (pierwsze przypadki były z Polski)
Sebastian_T - 29-09-2016, 09:33
Biododatki? Akurat w 2010-2012 (w Polsce 2012) zaczęło się pojawiać paliwo (diesel) B7, ze zwiększoną domieszką bio (7% estrów, zamiast dotychczasowych 5%).
zbyszekm2 - 29-09-2016, 11:32
Sebastian_T napisał/a: | Biododatki? Akurat w 2010-2012 (w Polsce 2012) zaczęło się pojawiać paliwo (diesel) B7, ze zwiększoną domieszką bio (7% estrów, zamiast dotychczasowych 5%). |
Wtedy musiano oznacza są dystrybutory ze to jest BIO. Kierowcy płakali itd.
Wzięto się na sposób i zmieniano dyrektywę.na taką , że do 5% nie oznacza się że to jest BIO, mimo że jest. Zapisano że powyżej 5% ma być opis ze to jest BIO.
Sebastian_T - 29-09-2016, 12:18
Tak, to ja wiem. Ale chyba teraz wszędzie jest bio. Mnie bardziej chodziło, w kwestii "sypania" się baków, czy to bio mogło wpłynąć na powłokę. Wcześniej paliwo bez bio albo z niewielką ilością, i było git, a po 2010 UE wprowadziło (Polska w 2012 bio 7%) i nagle posypały się układy paliwowe (być może niedostosowane do takiej ilości bio - jakieś reakcje chemiczne itp.).
Tak z doświadczenia Twojego, ogólnie ludzi, nie macie takiego odczucia? Możliwe to?
vikkk86 - 28-10-2016, 19:04
Mi się zaczęło mocno lać ze zbiornika przy przebiegu 240 000km. Wymieniłem na metalowy zamiennik (ok. 2000zł), po 50 000km nadal spokój - plastikowe były mocno odradzane...
|
|
|