Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] padła klima
woojas25 - 20-09-2016, 20:11 Temat postu: [I 2.0T] padła klima witam , mam pytanko , spierdzielił mi czynnik (wiem trzeba sprawdzic barwnikiem) ale czy w mitsu są jakieś miejsca , w ktrórych najczesciej dochodzi do roszczelnienia?, jakies sugestie?
Pawel1988 - 20-09-2016, 20:19
A jesteś pewny, że spierdzielił? Pytam bo mi ostatnio też padła klima ( nie załączał się kompresor- jakby za mało czynnika) i okazało się wystarczyło zmniejszyć przerwę na sprzęgle kompresora.
miron - 20-09-2016, 20:37
Był temat opisywany poszukaj.
elektryk - 20-09-2016, 20:47
To czy spierdzielił czynnik czy nie widać w okienku kontrolnym na czujniku ciśnienia.
Jeśli to czynnik jednak się ulotnił, to jak był miał obstawiać to parownik w nagrzewnicy lub przejście przez ścianę grodziową. Tam pojawia się wilgoć i aluminium koroduje.
woojas25 - 20-09-2016, 21:00
tzn było dobrze ze 3 lata , ok 3 tyg temu klima przestała działac , podjechałem na serwis , diagnoza malo czynnika bylo niecałe 200 , dobili do książkowego 500 i klima zaczeła działac prawidłowo do wczoraj ,, na bank jest gdzies nieszczelnośc , a wymiana chlodnicy klimy to durzo roboty?
[ Dodano: 20-09-2016, 21:46 ]
zdiagnozowałem , padła chlodnica klimy , wymieniał ktos ? dużo roboty ? wymiana od strony komory silnika ? , czy trzeba zderzak demontowac
[ Dodano: 23-09-2016, 23:21 ]
nikt nie wymieniał
W@sio - 24-09-2016, 11:08
Nikt nie miał takiego problemu. Dostęp jest od strony komory silnika
Jaro1974 - 24-09-2016, 20:43
Wpierw wylatuje chłodnica płynu chłodzącego a potem chłodnica klimy. Ja będę teraz wymieniał chłodnicę płynu w turbiaku który właśnie znów zagościł w "Monster Garage"
woojas25 - 27-09-2016, 14:49
temat opanowany , nawet dobrze poszło wymiana od komory silnika, w starej chlodnicy przetarła sie aluminiowa rurka kolo osuszacza o pas przodu
|
|
|