To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Nie moge uruchomic carismy

Anonymous - 10-03-2007, 18:19
Temat postu: Nie moge uruchomic carismy
Przy zapalaniu mrugają dwie kontrolki: jedna od świecy żarowej, drugiej nie znam.Przy tym słychać szybkie i głośne tykanie.Rozrusznik nie działa.Nie wiem co robić?
Anonymous - 10-03-2007, 19:12

Akumulator naładowany?? Masa jest ??
Anonymous - 10-03-2007, 19:48

Masa jest i akumulator też naładowany!
major - 10-03-2007, 19:51

Może rozrusznik sie zawiesił z powodu starych szczotek
Anonymous - 10-03-2007, 20:04

Zawsze ładnie palił a dzisiaj ani nie drgnie , tak nagle.
Anonymous - 10-03-2007, 20:43

Jak to drugiej nie znasz? A jak wygląda ta kontrolka? Jaki ma symbol? A to cykanie to odgłos silniczka wolnych obrotów, wysuwa trzpień aby otworzyć przepustnicę, jest to normalka nie tylko w dislu.
Anonymous - 10-03-2007, 20:58

Wiem tylko że po niderlandzku ta kontrolka ma nazwę Verklikkerlicht motorcontrole. Dla mnie wygląda jak jakiś kran lub pompka

[ Dodano: 10-03-2007, 21:06 ]
Cykanie jest dzisiaj jakieś inne ,nie takie jak zawsze

Anonymous - 10-03-2007, 21:12

To jest Check Engine (symbol silnika). Wyskoczył jakiś błąd ze sterowaniem praca silnika, ja bym sprawdził jaki błąd komputer zgłasza. Można to zrobic samemu lub skoczyć na diagnostykę, ja nigdy jeszcze tego nie musiałem robić więc ci nie powiem ale widzialem jak brejdak wpinał się z voltomierzem w Eclipse i wyłapał na podstawie skoków napięcia wszystkie błędy i rozpoznał je. Nic więcej nie poradzę na odległość :|
Anonymous - 10-03-2007, 21:21

Dzięki , w końcu wiem o co chodzi
Anonymous - 11-03-2007, 12:27
Temat postu: wiedza
Soczysty napisał/a:
Jak to drugiej nie znasz? A jak wygląda ta kontrolka? Jaki ma symbol? A to cykanie to odgłos silniczka wolnych obrotów, wysuwa trzpień aby otworzyć przepustnicę, jest to normalka nie tylko w dislu.


Tam nie ma żadnego silniczka wolnych obrotów, niektórzyz Was mają chyba niepohamowaną potrzebę pisania. Zasada jest prosta- jak nie wiesz to nie pisz bzdur.

loidd - 11-03-2007, 17:01

carisma1 napisał/a:
Tam nie ma żadnego silniczka wolnych obrotów, niektórzyz Was mają chyba niepohamowaną potrzebę pisania. Zasada jest prosta- jak nie wiesz to nie pisz bzdur.


Zgadzam się!!!!!

wolgaster - 11-03-2007, 17:14

Miałem podobie tylko w 1.6. Przyjechałem z marketu i po 3 godzinach od przyjazdu jak chciałem zapalić i podjechać jeszcze gdzieś to tylko cykanie i kontrolki przygasały tak jakby coś z masą było nie tak. I wynik był taki że skończyły się szczotki na rozruszniku.
Koszty:
BOSCH SERWIS
Rozrusznik demontaż i montaż - 85
Naprawa rozrusznika ( wymiana szczotek, naprawa komutatora ) - 70
Szczotki rozrusznika KPL - 40
Holowanie auta do warsztatu przez ojca - tyle oszczędności.
Pozdr.

Anonymous - 18-03-2007, 20:09

A czy można w warunkach domowych wymienić szczotki, czy tylko mechanik??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group