To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Immobilajzer

Audiox - 11-11-2016, 18:48
Temat postu: Immobilajzer
Witam. Mam problem z immo podczas wymiany drzwi i zamka prawdopodobnie włączył się alarm. Kontrolki się świecą jak przelaczal żeby odpalił to nawet rozrusznik nie kręci i tyrkota coś przy stacyjce. Da radę to samemu zrobić? Albo gdzie tego szukać ?
robertdg - 11-11-2016, 21:24

Raczej problem z rozładowanym akumulatorem, albo zblokowanym rozrusznikiem
Audiox - 13-11-2016, 16:38

Od czego mógł się zablokować rozrusznik i jak go odblokować?
Bizi78 - 13-11-2016, 17:45

Cytat:
i jak go odblokować?

Doraźnie można walnąć z czuciem młotkiem 8) .

kaczka81s - 13-11-2016, 18:56

Audiox napisał/a:
i jak go odblokować?

Najlepiej rozkręcić. Ale nie podejrzewam że od wymiany drzwi padł rozrusznik. Chyba że wcześniej się już coś działo. Ja obstawiam alarm.
A odpinałeś aku przed wymianą zamka? Podejrzewam że wymieniałeś centralny w drzwiach?

robertdg - 13-11-2016, 19:58

Zacznij od sprawdzenia akumulatora
Audiox - 13-11-2016, 22:18

Nie mam co sprawdzać aku bo jest 100% dobry. I co z tym alarmem zrobić ? Można jakoś samemu odblokować ? Muszę jeszcze sprawdzić jak założę stare drzwi czy odpali .
kaczka81s - 14-11-2016, 20:28

A zmieniałeś zamki czy przełożyłeś całe drzwi? Może w nowych drzwiach wiązka jest uszkodzona i sieje zamęt.
Jeśli nie przełączyłeś alarmu w stan serwisowy przed rozpinaniem kabli, alarm mógł pomyśleć że jest to kradzież i zablokował zapłon.
Może gdzieś wygooglaj jak odblokować alarm.
Można wywalić alarm tylko trzeba patrzeć po kablach, bo któryś od zapłonu będzie przecięty i trzeba będzie połączyć, albo co gorsze może być spięty z immo i nie będzie chyba wtedy tak łatwo :evil:

Audiox - 15-11-2016, 15:29

Zmieniłem całe drzwi i że starych przelozylem tylko zamek. Mój błąd bo mogłem odpiac aku i wymienić wtedy ale tak wychodzi jak człowiek nie ma czasu i robi na szybko. Pożarem gdybym wiedział że ma alarm to na pewno bym odpial aku. Jakoś rozpoznam jak będzie alarm wyglądał bo z przerobieniem kabli i rozebraniem deski to nie ma problemu.
kaczka81s - 15-11-2016, 21:36

Jak odepniesz aku to alarm też łapie to za kradzież, powinieneś mieć kluczyk do centralki do przełączania w tryb serwisowy (w przypadku dokładanych alarmów, nie wiem jak fabryczne, ale chyba w tych rocznikach nie było)
Jak znajdziesz centralkę to jak pójdziesz po kablach to go wytniesz.
Ja miałem dokładany alarm, centralka była pod maską, a cały makaron wchodził pod kierownicę, tam były kable pocięte i przez przekaźniki połączone z zapłonem.

Audiox - 16-11-2016, 08:39

Czyli przy centralnym iść po wszystkich kablach i patrzeć które idą pod mache albo kiere?
kaczka81s - 17-11-2016, 23:23

Nie, nie, nie, źle mnie zrozumiałeś. :? Znajdź CENTRALKĘ od alarmu, najprawdopodobniej pod maską i od niej jak pójdziesz po wiązce to wytniesz alarm, albo znajdziesz kable od zapłonu. Ja miałem pocięte te, które doprowadzały prąd do stacyjki (do rozrusznika, zapłonu i pompy) (do zasilania reszty, deski, kontrolek jest drugi) do nich był dopięty przekaźnik od alarmu
W dziale "download" jest schemat elektryki do Gala, najlepiej to wydrukować, powinien pomóc.
Wrzuć jakąś fotkę z pod maski.
Centralny zamek masz z pilota otwierany :?: czy tylko z klucza :?:

Audiox - 21-11-2016, 11:07

Tylko z klucza a centralne jakaś miałem pod kierownica bo z 6 lat temu jak go kupiłem to miałem takie cudo i pasuje żeby podpiąć pod kierownica rozrusznik ruszył ale chyba paliwa nie podaje
kaczka81s - 21-11-2016, 22:19

Audiox napisał/a:
chyba paliwa nie podaje

Prawdopodobnie alarm jest tak spięty że odpina rozrusznik, pompę paliwa i zapłon, albo z kabla co idzie na rozruch jest zasilana pompa paliwa, nie pamiętam dokładnie bo dawno nie studiowałem schematu elektryki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group