To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lancer Ogólne - Zakup Lancera Ralliart a koszty eksploatacji

pavvel - 23-11-2016, 20:10
Temat postu: Zakup Lancera Ralliart a koszty eksploatacji
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Zacznę bez owijania w bawełnę. W przyszłym roku chciałbym zmienić auto na coś.. agresywniejszego. Jestem studentem i powiem szczerze, że jak prawdziwy facet mam ochotę brnąć cały czas w więcej. Aktualnie jeżdze Astra H GTC, która bardzo urzekła mnie swoim wyglądem ponad rok temu, ale pomału zaczyna się nudzić. W przyszłym roku, prawie napewno zmieniam auto. Wiele czasu poświęciłem na wertowanie aut z grupy VAG. Głównie rozchodziło się o hothatche takie jak Golf VI GTI, Focus ST, Scirocco, nowa Astra GTC. Mówiąc krótko, zabawka dla młodej osoby... Jednak wpadł mi w oko niesamowicie Lancer Ralliart rocznik 2009/2010. Zakochałem się. Powiem szczerze, nie jestem fanem Mitsubishi, jednak regularnie uczęszczam na rajdy samochodowe, gdzie poznałem już za dzieciaka moc Lancerów. Nawet dziś, będąc już młodym dorosłym facetem, na widok rajdówki nowego evo, nogi same się uginają. Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że wbrew pozorom, wcale to nie oznacza, że są one szybsze niż GTI czy ST. Jednak według mnie to jak porównanie drona z helikopterem. Lancer to potwór sam w sobie. Jednak, jest jedna kwestia, która jest cięzka do przegryzienia. Kwestie jak zawsze finansowe. Oczywiscie, zdaję sobie sprawę, że nie jest to Panda z silnikiem 1.0 z LPG, ale jednocześnie też zdaję sobie sprawę, że nie jest to Veyron. Chciałbym zaczerpnąć prawdziwej, szczerze, odpowiedzi w kwestii spalania. Na jednych artykułach czytam, że 15, inne podają, że 10. Moja jazda to głównie miasto, gdzie kiedyś jako pierwsze auto mając Skode Fabię z silnikiem od kosiarki (1.4 60km) paliła ona 10l w mieście pomimo wszechobecnej opinii o bardzo ekonomicznym autku. Chciałbym szczerej odpowiedzi. Jak to wygląda w