To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - kupno outlandera

albertopul - 25-11-2016, 21:59
Temat postu: kupno outlandera
Czołem!
Mam ochotę kupić outlandera II generacji i chciałbym Was zapytać na co zwrócić uwagę przy oględzinach. Mam galanta i nie wiem, czy jest tak samo np. z blach±, że rdzewieje itd.
Generalnie najbardziej interesuje mnie wersja 3 litrowa w benzynie. Chciałbym to zgazować.
I tu się rodzi następne pytanie, czy ten silnik dobrze znosi gaz? Ewentualnie podpowiedzcie który silnik najlepiej brać.
Z góry dzięki za podpowiedzi ;)

andreek01 - 27-11-2016, 19:46
Temat postu: Ogólnie polecam
Witaj posiadam wersje 3.0 benzyna V6 MIVEC w gazie juz 8 ro -przejechane na gazie ponad 100 tys mil.obecnie na liczniku 119 tys mil do kraju trafil z przebiegiem 11 tys mil.Posiadam raport DEKRY przy zakupie ze stanów wraz ze zdjeciami ze byl cały bez uszkodzen.Pali róznie najmniej okolo8.5 litra przy 90km/h a w miescie to i 15-17 litrów zalezy czy szalejesz czy nie.Ale miec 220 koni do dyspozycji i wozic sie ekodrivingiem to nie ten typ auta :D Regularnie serwisujac instalacje gazowa nie masz problemów zadnych.Kilka detali jednak potrafi pociagnac po kieszeni :
-czujniki cisnienia w kolach sa drogie za 4 wraz z kodowaniem w aso dałem 1300 zeta inaczej tego nie zrobisz tylko kompem serwisowym.
-¶wiece-jest ich 6sztuk i wszystkie irydowe to koszt za sztuke 60 zeta w zwyz
-czasem pojawi mi sie wypadanie zapłonu pierwszego cylindra ale mam elm 327 do kasowania błedów i je kasuje sam w aso 100zeta.
Ogólnie auto bezawaryjne z automatem japonskim 6 biegowym sprawuje sie rewelacyjnie.
Przy zakupie na kazdym elemencie blacharskim jest naklejka homologacyjna z numerem vin auta.jesli nie ma -element byl wymieniany.(błotnik,maska,cwiartka,tylna klapa itp. )
Niestety nie jest to auto na długie trasy fotele sa niewygodne strasznie.Sprawdziłem na trasie polska -chorwacja ...troche sie zawiodłem.
Nie gnije,nie rdzewieje mimo iz stoi pod blokiem.
Jak bys chcial wiecej info pisz postaram sie odpowiedziec.Pozdrawiam

TomiF19 - 28-11-2016, 17:08

Witam. Też mam outlandera od 7 lat w wersji 3.0 v6, co prawda nie jest zagazowany bo nie jestem tego zwolennikiem, ale autko naprawde godne polecenia. Przy regularnym serwisowaniu podstawowych rzeczy masz bezawaryjne i mocne auto. Skrzynia też spisuje się dobrze, 6 stopniowa a nie żadna CVT. Co do wygody foteli jak dla mnie nie jest Ľle. Czujniki ci¶nienia to według mnie kosztowny element i mi akurat niepotrzebny dlatego go dezaktywowałem EtacsDecoderem. Ogólnie polecam jak najbardziej.
SZCZAW - 29-11-2016, 17:52

Witam kolegów, z uwagi iż mojego outlandera 2,4 :cry: pan z Litwy pozwolił sobie zniszczyć :evil: (szkoda całkowita) dobrze że bez dzieci ... to teraz mam zamiar zostać przy naszej marce i powiedzmy znalazłem 3.0 w benzynie, proszę podpowiedzieć na co mam zwracać uwagę , wszystkie foty z USA mam jak był uderzony, jest już po naprawie, umówiony jestem z diagnost± poleconym przez naszego kolegę REZONA, ale kto ten silnik użytkuje na pewno co¶ może doradzić, cokolwiek na co mam zwrócić uwagę.i jak Wam koledzy się sprawuje.Pozdrowienia od Podlasia
sebaka - 27-02-2017, 14:46

to ja się dorzucę jako nowy "członek" forum.

Też zastanawiam sie bardzo nad 3,0 w gazie. Może podpowiecie czy warto?

http://allegro.pl/mitsubi...719316816.html#

radek79 - 27-02-2017, 19:27

sebaka napisał/a:
to ja się dorzucę jako nowy "członek" forum.

Też zastanawiam sie bardzo nad 3,0 w gazie. Może podpowiecie czy warto?

http://allegro.pl/mitsubi...719316816.html#

stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód

sebaka - 27-02-2017, 21:45

radek79 napisał/a:
sebaka napisał/a:
to ja się dorzucę jako nowy "członek" forum.

Też zastanawiam sie bardzo nad 3,0 w gazie. Może podpowiecie czy warto?

http://allegro.pl/mitsubi...719316816.html#

stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód


Maska wg sprzedaj±cego rdzewieje po uszkodzeniach aitostradowych a co do rdzy pod maska... Nie wiem nie znam sie, dlatego proszę o rade. Podobno bylo kuz o tym konkretnym aucie. Może kto podrzucić?

Bili85 - 05-03-2017, 16:57

Sam temat przerabiałem czy mi¶ka kupować czy jednak nie a je¶li tak to jakiego.
Po 3 mcach studiowania różnych gazet, forów , doradców (kolegów) i mechaników wybór padł na może troszkę słab± ale bezawaryjn± jednostkę benzynow± 2.0 147km oczywi¶cie ot po lifcie II gen. Auto sprowadzone na życzenie w maju 2016 i od razu wizyta w ASO w Opolu na Krapkowickiej. Poza odpryskiem na przedniej szybie nie było do czego się przyczepić. Auto serwisowane w De do 140tys km. Bryka z grudnia 2010 zarejestrowana w 04.2011. Przebieg do maja 2016 to 152tys km a dzi¶ jest 164tys km. Do tej pory w aucie zrobiłem:

1. Serwis na 160kk przy 154kk ( zaraz w czerwcu 2016 ) Wolałem mieć wszystko sprawdzone na tip top skoro planuję zwi±zek na dłużej ;)

2. Montaż DRL

3. 2x dolałem płynu do spryskiwaczy a przed zim± zmiana oponek

To tyle :D

Je¶li szukacie auta godnego polecenia to ja innego nie obstawiam!
Jedyny minus to jak kolega andreek01 powiedział fotele mogłyby być bardziej komfortowe ale dramatu nie ma.

Powodzenia w zakupie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group