Nasze nieMiśki ;-) - -vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp
custom - 17-12-2016, 00:56 Temat postu: -vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp I się stało mam samochód na nieznanym mi Paliwie
The winner is :
kupno samochodu spontan - w sumie żony wina - superb znacznie szybszy ale nad tym dieslem też popracujemy.
Więcej info niebawem
z ciekawostek
przy prędkościach żędu 140 w górę średnie spalanie po autostradach s-max 8,5 superb 11 a niezłe się w superbie przy tym bawiłem
abdul - 17-12-2016, 01:56
stara miłość nie rdzewieje
radek79 - 17-12-2016, 09:26
abdul napisał/a: | stara miłość nie rdzewieje |
bo to jest fajne auto
Hugo - 17-12-2016, 18:22
Przepiękny! Ale silnik do wymiany
custom - 17-12-2016, 20:12
Hugo napisał/a: | Przepiękny! Ale silnik do wymiany |
jak dłubnę na 240 hp i 520 nm to może się z nim pogodzę
foty wnętrza tak na szybko jest wszystko co lubię - wyposażenie duzy plus dla samochodu.
moja Zuzia cieszy się najbardziej z panoramy i tylnych monitorów w zagłówkach.
Hugo - 17-12-2016, 20:23
custom napisał/a: | jest wszystko co lubię | Szkoda, że nie Vignale, co?
Krzyzak - 17-12-2016, 20:47
Hugo napisał/a: | Szkoda, że nie Vignale, co? | patrzyłem na te waginale ostatnio, ale przy najmocniejszym silniku przyśpieszenie gorsze niż w Galancie V6...
sampler - 17-12-2016, 20:55
tam siedzi 2.2 HDI + AISIN TC80?. Juz wiem tak tam siedzi DW12 i prawdopodobnie ten sam AISIN co w C5 takze dobry wybor Z tym że w fordzie silnik ma gorsze parametry 200 KM i 420 Nm. Spokojnie mozna go dlubnac
sampler - 17-12-2016, 20:56
Pamietaj o dynamicznej wymianie oleju w tej skrzyni to sie odwdzięczy bezawaryjnoscia
Hugo - 18-12-2016, 11:47
Cytat: | patrzyłem na te waginale ostatnio, ale przy najmocniejszym silniku przyśpieszenie gorsze niż w Galancie V6... | Ale jaja
Krzyzak - 18-12-2016, 13:08
była taka akcja na drodze, że Smax się z volvo zderzył i w tym drugim 3 dzieci zginęło, straszne...
więc chciałem sprawdzić ile ten pancerny smax kosztuje, wziąłem najbogatszą wersję z najmocniejszym silnikiem, sporo ponad 200 KM miał a potem przyśpieszenie - 8.8.... Galant ma 8.2 i to w najgorszych warunkach a w Fordzie to nie wiadomo...
potem się okazało, że dzieci w volvo nie były przypięte...
Owczar - 18-12-2016, 14:01
Gratulacje! Galant ma 8.2 w manualu. W automacie jest o sekundę wolniejszy.
sveno - 18-12-2016, 15:22
Navi jak u mnie. Masz na kartę czy płytę?
Gratulacje nowego wozidla, ale nie rozumiem: miałeś S-maxa 2,5T a teraz kupiłeś ropniaka?
custom - 18-12-2016, 20:21
Navi karta SD
s-max 2.5 t po modach dobrze latał ale daleko mu do Superba. Sporo kosztowało doprowadzenie s-max-a do takiej mocy gdzie zaczęło to sensownie chodzić - ze względu na manualną skrzynie biegów w 2.5t 100% mocy było dopiero od 3 biegu ( wytrzymałość skrzyni była chyba 420 nm) a wyższych prędkościach jechało się momentem ( miał 450 nm ).Dalsze mody wiązały się z ogarnięciem bloku ( zestaw ograniczający pęknięcia ) wymiany turbo / wtryski itp ale i tak ledwo ponad 300 bo coś głęboko w sterownikach siedziało i była blokada.( brak tego problemu w st i rs )
S-max poliftowy jakiego długo szukałem w 2.0 ecobost i titanum s występuje przeważnie w powershifcie i tu jest największy problem - skrzynia dwu-sprzęgłowa forda ma problem z przegrzewaniem się, sprzęgłami i fabrycznie wgrywany jest soft w fordzie obniżający maksymalne obroty przy zmienię biegów. Rozmawiałem z nadwornym tunerem Heko - jak 2.0 ecobost to max 240 km i 350 -380 nm bo skrzynia poleci i tu pojawił się wątek 2.2 200KM
Skrzynia konwencjonalna dużo zniesie silnik podatny na mody a przy 230 km i 520 nm może być mocniejszy przy wyższych prędkościach od 2.5 t po modach i na pewno seryjnego 2.0 ecobost-a.
Czasy mierzone po sofcie 0-100 km/h w at wychodzą około 7,5 - 7,7 do 100km/h.
Zrobię chyba ic-ka wydech i program - będzie ładnie pracował i bez wiochy się odpychał - nie lubię diesli ale czasami coś za coś
Superb ma taką lekkość w przyspieszaniu miałem program robić na 310 w górę ( odblokowano sterownik )
Przyspieszanie od 140 do 240 nie robiło na niej wrażenia wrażenia i ten dźwięk...kocham.
To jak się odpycha superb to mój przyjaciel mający m5 się dziwił a kill posiadacza s6 c5 kazał aż mu z samochodu wysiąść.
auto dłubnięte ma dla mnie jeździć traktuje to jako poprawienie fabryki wyrównanie krzywych złagodzeniu momentów ułatwienie pracy silnikowi ( ic- wydech etc) a nie jeżdżenie na pograniczu.
Prawie wszystkie samochody miałem bardziej lub mniej grzebane a wiele samochodów dalej śmiga na moim setupie robiąc rekordzista + 200 tyś kilometrów od zmian.
Gdyby s-max miał silnik z superba ze skrzynią to bym nim dożywotnio jeździł
W Titanum S z 2.0 ecobost skrzynia spowodowała że nie kupię silnika benzynowego z turbo.
custom - 19-12-2016, 18:41
sampler napisał/a: | Pamietaj o dynamicznej wymianie oleju w tej skrzyni to sie odwdzięczy bezawaryjnoscia |
Skrzyni adokładnie AISIN TF 81 - jaki lej zalać myslałem o oem GM ATF AW-1
lub febi -
|
|
|