To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS DID] [SKRZNIA Biegów] Sprzęgło

Anonymous - 12-03-2007, 22:52
Temat postu: [MSS DID] [SKRZNIA Biegów] Sprzęgło
Mam pytanie w imieniu kolegi.
Przy obrotach powyżej 2000 zaczyna mu się ślizgać sprzęgło.
Czy to już nadaje się do naprawy, czy może tylko kwestia jakiś regulacji?

Hubeeert - 12-03-2007, 22:59

Wlod62 napisał/a:
Przy obrotach powyżej 2000 zaczyna mu się ślizgać sprzęgło

To znaczy wtedy gdy wzrasta moment obrotowy bo zaczyna dmuchac turbo. Dluzsza jazda w ten sposob oznaczac bedzie wymiane nie tylko tarczy sprzegla ale rowniez docisku.


Pozdrawiam

Anonymous - 12-03-2007, 23:39

Dzięki
Jak rozumiem - trzeba się pospieszyć i wymienić tarczę, tak?

Hubeeert - 13-03-2007, 00:15

Dokladnie. Tyle, ze czy do wymiany pojdzie tylko tarcza okaze sie przy sekcji (zwlok) ;-) Wersja maximum to tarcza sprzegla, doscisk i lozysko oporowe. :)
Anonymous - 24-08-2007, 09:46

Mam zapytanie również w tym temacie do speców od SS , mam ok 160 tys.km ; kiedy należy spodziewać się problemów ze sprzęgłem wreszcie kiedyś powinno się zużyć. tylko boję się że stanie się to nagle jak miałem to już okazję przeżyć w CC700,
torqual - 09-09-2009, 09:30
Temat postu: [MSS DID] Sprzęgło
Witam,
zbliża się w moim miśku moment wymiany sprzęgła i stąd moje pytanie o cenę kompletu: tarcze, łożysko, docisk. Chciałbym mieć rozeznanie. Może ktoś niedawno wymieniał i poda też koszt wymiany. Ostatnim pytaniem jest czy warto brać oryginalne części czy są godne zamienniki,
pozdrawiam
GP

lukasz921 - 09-09-2009, 11:26

Witam,
Podepne sie :) Ja mam identyczne pytanie tylko do silnika 1.6 ?

PZdr Lukasz921

matush20 - 16-06-2010, 19:22
Temat postu: [MSS DID] [SKRZYNA BIEGOW] problem z 1 i wstecznym
czesc

mam problem z 1 i wstecznym. czesto jedynka mi wyskakuje. podobnie jest ze wstecznym. nie jest to zjawisko systematyczne, ale czesto sie zaczyna zdazac. raz 1 wbijak bez problemu kilkanascie razy z rzedu i jst ok, a czasem ze 3-4 razy mi wyskoczy od razu. miala moze ktos taki problem? 1 i wsteczny sa chyba na tym samym walku. moze to zabezpiecznie walka sie wyrobilo i sie przesuwa? z gory dziekuje za pomoc

słoik - 17-06-2010, 08:10

JA miałem taką sytuację i nie jest to nic groźnego. Jest to typowo usterka MSS. Są to plastikowe tuleje bądź to na wybieraku bądź to przy drążku. Koszt naprawy też jest niewielki i powinien oscylować w okolicach 50 zł. Nie masz się czym przejmować.
NA początek proponuje sprawdzić te tuleje przy wybieraku

cns80 - 17-06-2010, 08:37

słoik, w DIDzie jest inna skrzynia i nie ma problemu z tulejkami (przynajmniej nie pamiętam żeby ktokolwiek z tego forum je miał). Ten problem dotyczy tylko skrzyni F5MR1, a DID ma skrzynię F5MV1.
robertdg - 17-06-2010, 12:26

cns80 napisał/a:
w DIDzie jest inna skrzynia i nie ma problemu z tulejkami (przynajmniej nie pamiętam żeby ktokolwiek z tego forum je miał)
naturalnie są cięgna/linki ;-)
słoik - 19-06-2010, 14:21

cns80 napisał/a:
słoik, w DIDzie jest inna skrzynia i nie ma problemu z tulejkami (przynajmniej nie pamiętam żeby ktokolwiek z tego forum je miał). Ten problem dotyczy tylko skrzyni F5MR1, a DID ma skrzynię F5MV1.


wybacz ale nie zaszło jakieś nieporozumienie bo pisałem do innego postu, wiec nie wiem czemu moja odpowiedź pojawiła się akurat tutaj. Był post dotyczący nie wchodzenia 1 i wstecznego biegu w benzyniaku.
Wybaczcie koledzy nieporozumienie :|



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group