To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Silnik, pompa

Pat3362 - 20-12-2016, 17:29
Temat postu: [II 2.0 DID] Silnik, pompa
Witam,

jak wygląda sprawa z silnikiem z VW? Mam model Outka z końca 2007 r. i zastanawiam się jaka jest pompa w tym modelu, czy jest to taka sama konstrukcja jak w VW? Przebieg to 160kkm, potwierdzony, udokumentowany. Proszę o opis mniej więcej jak wygląda serwis tych elementów, jakie oleje itp.

Pozdrawiam

lexus - 21-12-2016, 12:08

Napewno poprawiona ,zdaje się na łancuch a nie na walek jeśli silnik BSY to poprawiony vw bez problemów wieku młodzieńczego vw
Pat3362 - 22-12-2016, 18:38

Mogłbyś opisać ten silnik? Bo nie mogę na forum/innych portalach znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Dokładniej pytam o to, czy ten zestaw ma wałki wyrównoważające? Czy to jest silnik 16-zaworowy? Czy masz jakieś przykre doświadczenia/wydatki z tą jednostką? Na co uważać i co sprawdzać? Na jakim oleju jeździ Twój Outek?
rezon - 22-12-2016, 19:39

16V bez wałków. Podobny silnik to BKD. Uważać na turbinę - czyli jeździć bez pałowania na zimnym i gaszenia na gorącym bez ostudzenia turbiny. Od czasu do czasu przegonić i rozruszać łopatki turbiny. Sprawdzać tylne hamulce, bo się zacinają - a sorry, to nie silnik :D
lexus - 23-12-2016, 16:41

na razie przy 136 tyś tylko zmiana przepustnicy reszta w normie nic się nie dzieje
jurellas - 23-12-2016, 17:05

Ja mam przebieg 158 tys. i latem wymieniałem rozrusznik, chyba poprzedni właściciel dużo odpalał . Ponad to mimo że dwu-masa i sprzęgło ma się jeszcze dobrze trzeba będzie wymienić,jak na starym tak i na nowym rozruszniku zdarza się poślizg tzw zębnika /bendiks/na kole zamachowym. Pomaga przepchanie samochodu parę cm na 4 biegu bo wtedy podejdą lepsze zęby koła zamachowego pod rozrusznik ale ... spojrzenia przechodniów bezcenne.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group