Lancer Ogólne - Lancer AUTOMAT,pytanko
Mystic - 28-12-2016, 21:52 Temat postu: Lancer AUTOMAT,pytanko Witam Serdecznie Mitsumaniakow
Hello Wszystkim i z racji wychowania chcialbym sie przedstawic i zapytac o kilka rzeczy.
Bedac posiadaczem celicy ,ktora pare dni temu zostala przez jednego idiote skasowana doszczetnie zadecydowalem ze wybor padnie na Lancera 1.8 143hp . Auto o podobnych paramentrach z tym ze duzo nowsze i troszke ciezsze
Moj problem polega na tym ze mieszkam w Norwegii i 90% lancerow w sedanie jest w automacie i tutaj moje pytanko do ludzi,ktorzy jezdzą automatem i do Tych ,ktorzy sie z nimi spotykali niejednokrotnie;
Lancer 1.8 143hp 2009 (produkcja listopad 2008) sedan Przebieg 114tys km,ksiazka serwisowa od kupna w salonie Norweskim
-Jak oceniacie automat w tym samochodzie i czy zmiana biegow przy kierownicy jest potrzebna i auto beedzie wyło bez wlasnie obslugi tych biegow czy ladnie przerzuca bieg bez potrzeby uzycia manetek ?
-Za tydzien jade po samochod i chcialbym wiedziec na co zwrocic totalnie uwage przy tym modelu
-Jest mozliwosc przelozenia tylnych zaciskow brembo z Evo do normalnego 1.8 ?
Zaswiadczam ze Norwegia to w kwestii samochodow bardziej cywilizowany kraj od naszego i nie kupuje auta od mietka handlarza itp i wiem ze lakier,przebieg i wszystko inne sa prawdziwe
Jedyne na czym mi zalezy to Wasza opinia na temat automatow i co ewentualnie lubi sie w nich popsuc i jak to wtedy wyglada (W Norwegii te automaty maja bardzo bardzo dobra opinię ale wole jednak zapytac konkretnych ludzi ,ktorzy traktuja te auta z pasją )
Pozdrawiam i dziekuje za Opinie
tyku - 28-12-2016, 22:20
Mystic, Poczytaj to: http://forum.mitsumaniaki...2&highlight=cvt
Mystic - 28-12-2016, 22:45
Dziekuje Tyku,poszla lapka w gore i ide czytac Niedlugo tu zagoszczę na stałe Pozdrawiam
A jakas szczegolna porada przy kupnie akurat takiego modelu ? jest jakas newralgiczna rzecz na ktora trzeba zwracac uwage? w celicach np przed liftem auto nie tylo spalalo co żarlo olej badz silowniki klapy padały bardzo szybko od wagi klapy.Jest cos takiego w lancerze co od razu czlowiek sprawdza?
Dziekuje
tyku - 28-12-2016, 23:08
Zaciski hamulców tył i przód. Tarcze hamulcowe słabej jakości. Plastiki słabej jakości. W zawieszeniu lubi coś stukać na nierównościach. Lakier to już tragedia.
Mystic - 28-12-2016, 23:17
tyku napisał/a: | Zaciski hamulców tył i przód. Tarcze hamulcowe słabej jakości. Plastiki słabej jakości. W zawieszeniu lubi coś stukać na nierównościach. Lakier to już tragedia. |
Czyli mozna zaciski brembo przelozyc z evo?(jaka tam jest roznica w srednicy tarcz?)
tarcze ,klocki i tak to pierwsza rzecz ,ktora zawsze wymieniam w autach
tlumik koncowy z evo bedzie pasowac plug and play?czy trzeba cos rzezbic?
lancuch rozrządu jest sens wymieniac po 114 tysiacach ?
tyku - 29-12-2016, 11:08
Mystic napisał/a: | Czyli mozna zaciski brembo przelozyc z evo?(jaka tam jest roznica w srednicy tarcz?) | Nie można, nie pasują.
Mystic napisał/a: | tlumik koncowy z evo bedzie pasowac plug and play?czy trzeba cos rzezbic? | Raczej nie.
Tłumik podwójny z ULTERA lub FOXa. Mystic napisał/a: | lancuch rozrządu jest sens wymieniac po 114 tysiacach ? | Obowiązkowo sprawdzić w jakim jest stanie.
Mystic - 29-12-2016, 16:29
Dziękuję jakoś na logikę nie pomyslalem ze przeciez evo ma 4wd to hamulce brembo odpadaja a szkoda...:-(
Poprawcie mnie jesli się mylę ;ale nie potrafię znalezc na sprzedaz tarcz na tył ,czyli wychodzi na to ze od rocznika 2008 tarcze na przod sa identyczne jsk na tyl?
Ultera sobie raczej odpuszcze,moze i Masz fajny pomruk w porownaniu z oem ale zabiera konie.Ulter bazuje tylko na dobrym marketingu...moze do golfa czy innego escorta są spoko ale poza pomrukiem i fajna koncowka zero jakiegokolwiek przyrostu...wrecz przeciwnie...Aa no i ultery mega szybko rdzewieja..
|
|
|