Pajero Sport - [3.0 V6] Problem z nowym nabytkiem
Marcinp-ń - 03-01-2017, 13:07 Temat postu: [3.0 V6] Problem z nowym nabytkiem
Zakładam ten temat ponieważ sprawa jest bardzo pilna w Poniedziałek oddaję auto do mechanika i pilnie potrzebuję pomocy. mianowicie:
do wymiany sprzęgło , rozrząd ,remont głowicy i przy okazji pierścienie
Jakie sprawdzone części polecili byście ? Z góry dziękuję . pozdrawiam
goral54 - 03-01-2017, 20:16
Qrcze to ostro jak na nowy nabytek ... a skąd taka diagnoza że aż tyle do roboty ???
Marcinp-ń - 03-01-2017, 23:17
Po dzisiejszej wizycie u mechanika niestety
kubarenegat - 04-01-2017, 22:34
Współczuję. Przerabiania kiedyś coś podobnego i skończyło się na wymianie silnika bo wyszło taniej. Kupiłeś to ja którymś z portali? (Olx, Allegro)
kaczka81s - 07-01-2017, 00:05
Ja ze 3 lata temu robiłem remont silnika Galanta 2,5l. Dół silnika praktycznie ten sam co u Ciebie, rozrząd prawie też. Mnie wyszło około 3500zł. A robiłem szlif głowic, zaworów i wału. Wymiana panewek, rozrządu z pompą wody, wszelakich uszczelek i hydraulicznych popychaczy. Z czego szlify kosztowały 500zł, a resztę pochłonęły części. Części są dostępne, tylko trzeba dobrze poszukać, część znalazłem w IC resztę zamówiłem u Japaneze.
Wg mnie nieopłacalny interes
Przed wymianą pierścieni, ściągnij sobie manuala z forum, znajdź jak i zmierz luzy na pierścieniach. Mi też kilka osób sugerowało ich wymianę, pomierzyłem i okazało się że są dobre. Te silniki mają mocne tuleje i pierścienie, prędzej padają panewki.
Marcinp-ń - 09-01-2017, 20:13
Jadąc hurtem
znalazłem na allegro pojechałem do Gdańska i kupiłem , chyba był wyszykowany na sprzedaż jakiś uszczelniacz w silnik sprzęgło podkręcone itd. ogólnie porażka tyle że buda zdrowa.
myślę nad tym sprzęgłem:
http://allegro.pl/sprzegl...5853286180.html
i tym rozrządem :
http://allegro.pl/rozrzad...6653341384.html
idąc dalej zobaczymy co z głowicami w środę będą zdjęte więc będę miał jakiś pogląd na sytuację wymienię olejówki od razu i niech się dzieje co chce
|
|
|