[92-96]Lancer CB0 - [CB1 1.3] Nie wchodzi bieg 2,4 i wsteczny.
kszydlo - 05-01-2017, 14:43 Temat postu: [CB1 1.3] Nie wchodzi bieg 2,4 i wsteczny. Witajcie. Mam okazję zakupić w mega okazyjnej cenie Lance z roku 95 ( chyba VI). Problem polega na tym, iż skrzynia biegów jest uszkodzona lub jakaś awaria łatwa do usunięcia. Nie jestem mechanikiem. Mianowicie, biegi 1,3,5 wchodzą omalże bez problemu, natomiast biegi 2,4 i R nie wchodzą w ogóle, ponad to położenie N jest omalże nie wyczuwalne. Zakładam z góry, że olej jest do wymiany, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Proszę Was o rady czy warto się w niego pakować z taką usterką czy szukać może innego Lancera lub Colta, bo nad nim też się zastanawiałem.
Dzięki i pozdrawiam.
EDIT: zapomniałem dodać, że przeglądałem forum, google ,nawet dzwoniłem do ASO gdzie mi powiedzieli żebym przyjechał nim to sprawdzą, w poszukiwaniu tego, lub podobnego problemu.
milo - 05-01-2017, 15:18
Wykonujesz lewarkiem do przodu i wchodzą zaś do tyłu juz nie sprawdz przy skrzyni uchwyty lub przy samym lewarku moze byc problem ,można recznie przy samej skrzyni wrzucić odpowiedni bieg pociągając za dzwignię przy skrzyni , wątpię żeby skrzynia padła
kszydlo - 07-01-2017, 22:54
Na teraz trochę lipa coś robić, nie posiadam krytego kanału, na pewno to sprawdzę. Znalazłem temat z przeszło 10lat temu. pisane tam jest o tulejkach które łączą elementy od lewarka do skrzyni. Może one się u mnie wytarły, tak podejrzewam. Próbowałem szukać ale na allegro czy innych serwisach aukcyjnych czy nawet w sklepach motoryzacyjnych które odwiedziłem nie mają tego. Pytanie brzmi, czy te tulejki są jeszcze gdzie kolwiek dostępne? Jeśli tak proszę o linka lub numer katalogowy takiego zestawu. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
robertdg - 07-01-2017, 23:08
W CB1 nie bylo tulejek tylko uchwyt linek, symbol OEM MD742416
Na zdjęciu pozycja 23901:
kszydlo - 07-01-2017, 23:12
Nie miałem okazji jeszcze wczołgać się po niego. Dzięki wielkie.
Sugestie naprawy mile widziane.