Outlander II GEN Techniczne - -20 stopni i znowu 2.2 nie pali :(
szibel - 07-01-2017, 11:37 Temat postu: -20 stopni i znowu 2.2 nie pali :( Witam
Udało się Wam rozwiązać problem z parafiną w filtrze?
Po co mi auto 4x4, które nie odpala w zimę?
Pozdrawiam
szibel
Aleksander1965 - 07-01-2017, 12:30
Nooo kurcze u nas dzisiaj -22 zaraz zobacze czy zaskoczy choć mój stoi w garażu ale blaszanym.....
[ Dodano: 07-01-2017, 12:32 ]
szibel napisał/a: | Witam
Udało się Wam rozwiązać problem z parafiną w filtrze?
Po co mi auto 4x4, które nie odpala w zimę?
Pozdrawiam
szibel |
A jakie masz objawy wogóle nie zatrybił?
brylekVFR - 07-01-2017, 12:34
A podgrzewacz paliwa? Skoro zamarza to pewnie nie ma, może warto dołożyć. Jak miałem diesla i przy ponad -30 zablokowało mi filtr postanowiłem zamontować podgrzewacz i nastał spokój.
szibel - 07-01-2017, 12:54
Kręci silnikiem i nic więcej.
Są jakieś dedykowane podgrzewacze do tego silnika?
Aleksander1965 - 07-01-2017, 13:43
Właśnie wróciłem z garażu i zaplił po dwukrotnym zagrzaniu świec pochodził sobie na wolnych 20 minut.Ale podczas odpalania troche silnikiem potrzęsło! a z ruzry poszedł gryzący po oczach dym.Zaznaczam ,że samochód stał w garazu bez odpalania od kilku dni.....Co do podgrzewacza to nic fabrycznego dedykowanego dla tej marki nie ma wiem,że forumowicze dorabiali takie cuda we włąsnym zakresie.
brylekVFR - 07-01-2017, 13:44
Nie wiem czy dedykowane, ale ja miałem urządzenie uniwersalne. Takie:
http://allegro.pl/podgrze...16.html#thumb/1
Ja byłem z tego urządzenia zadowolony.
Ewentualnie taki: http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=2346
Z Francuza 2.2
Aleksander1965 - 07-01-2017, 13:50
Tyle tylko,że w Outku nie ma za bardzo miejsca na taki wynalazek
jurellas - 07-01-2017, 19:14
Przy dużych mrozach -20 i więcej kiedyś stosowałem mieszankę do 10% benzyny na bak wraz z miksolem 0.5 L Doradził mi owy patent pewien stary fachowiec od pomp bosha,twierdził że benzyna powstrzymuje zagęszczanie -w układzie paliwowym- parafiny natomiast miksol działa na suchą benzynę ażeby nie zaszkodziła. Oczywiście są dodatki do paliw na tą okoliczność,ale stare sposoby uważam nie muszą być złe.
brylekVFR - 07-01-2017, 19:35
No nie wiem z miejscem bo nie mam Outka, ja to zastosowałem do Mazdy. Z dodatkiem benzyny to trochę ryzykowne, w starych dieslach tak, ale w nowym dieslu bał bym się o pompe i wtryski.
szibel - 07-01-2017, 19:40
Dodatki do paliwo są fajne i przeważnie się sprawdzają ale pytanie co na nie powie filtr cząstek stałych?
Ten patent z ogrzewaczem może być całkiem dobry. Może zastosować inny filtr? Nie słyszałem żeby aż takie problemy były w 2.0 HDI albo 2.0 TDCI, a to bardzo podobne silniki do naszego 2.2
radek79 - 07-01-2017, 20:34
mój przy -27 nie odpalił,samostart za 16 zł załatwił sprawę,zapalił od razu
dynam - 07-01-2017, 21:29
Samostart zbyt agresywnie działa, lepiej zwykłym plakiem pofukać
radek79 - 07-01-2017, 21:35
dynam napisał/a: | Samostart zbyt agresywnie działa, lepiej zwykłym plakiem pofukać |
plaka użyłem na początku,nie załapał ani razu,po samostarcie odpalił za pierwszym kręceniem
szibel - 08-01-2017, 07:18
Jeżeli samostart załatwia sprawę to Twoj problem z zapaleniem raczej nie tkwi w filtrze paliwa ale w świecach żarowych.
Gdzie dokładnie go wlales ? Za filtr powietrza?
radek79 - 08-01-2017, 08:21
szibel napisał/a: | Jeżeli samostart załatwia sprawę to Twoj problem z zapaleniem raczej nie tkwi w filtrze paliwa ale w świecach żarowych.
Gdzie dokładnie go wlales ? Za filtr powietrza? |
samostart jest w spreju,rozpiołem puszkę filtra,wyjołem go z puszki i pryskałem w dolot a kolega w tym czasie kręcił rozrusznikiem
|
|
|