To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

Anonymous - 16-08-2011, 23:05

strach chamowac bo się rozleci hahaah
Anonymous - 17-08-2011, 09:29

trawkins napisał/a:
strach chamowac bo się rozleci hahaah

no no, slyszalem ze juz ostatnio sie prawie rozlecial :P :D :D:D

Gruby96 - 17-08-2011, 09:32

Brzucho napisał/a:
trawkins napisał/a:
strach chamowac bo się rozleci hahaah

no no, slyszalem ze juz ostatnio sie prawie rozlecial :P :D :D:D

prawie robi zajefajną rożnice :twisted:

Wszyc - 17-08-2011, 10:12

mnie tam moc mało interesuje akurat ja jestem mega ciekawy jak właściwości jezdne wypadają na tle mocy :) Ciekaw jestem czy zawieszenie, przeniesienie napędu i hamulce są na tym samym szczeblu co modyfikacje pod maską:)

No ale to ciężko stwierdzić jak jest można tylko spytać się o indywidualne odczucia właściciela czy wystarcza :)

kochajj - 17-08-2011, 19:43

no to wstawie aktualną listę modyfikacji co by wiedzieć co gdzie zostało zrobione
Buda:
- fabryczne ospoilerowanie, nie licząc maski
- kolor własnej produkcji - Biało niebieski ... Glasurit z multiefektem
- piaskowanie całej podłogi + 2mm gumy itd.
- owiewki szyb w czarnym macie.


Koła:
- Buddy Club SF 18" 235/45 continental SP3
- kute alu nakrętki


Zawieszenie:
- poliuretany
- McPersony TEIN
- Grube stabilizatory
- rozpórki dolne + górne
- troszeczkę kolorków :)


Hamulce:
- zaciski przód EVO IX Brembo 4 tłoczkowe 320mm
- zaciski tył EVO IX Brembo 2 tłoczkowe 300mm
- tarcze przód + tył DBA
- klocki Ferodo S2500
- przewody w stalowym oplocie

Napęd:

- Konwersja na Skrzynie z EVO VI RS
- Sprzęgło HKS Twin Plate
- Torque damper do napędów
- Oleje serii RED Line

Dolot:

- IC EVO IX
- rury z nierdzewki własnej produkcji 2,5"
- APEXI Induction Kit
- HKS SSQV I
- całość na samco

Chłodzenie:
- zaadoptowana wyczynowa chłodnica z rdzeniem 50mm alu z EVO
- dwa wysokowydajne wentylatory
- silikonowe przewody samco
- natrysk wody na IC
- dodatkowa chłodnica oleju - zestaw MOCAL wraz z wentylatorem

Układ paliwowy:
- wtryski od EVO 560cc
- FPR Sard
- Walbro 255 HW
- wtrysk metanolu

Silnik:
- poliuretany
- torque damper
- nowa silnik
- pełen porting głowic
- 2 x TD04H 13T
- customowe kolektory
- MOTUL 300V 15w50 co 3kkm
- Super Ground system

Wydech:
- Downpipe 2,5>3" z dwoma tłumikami
- całość owinięta DEI tytanium
- AFR szerokopasmowy

Elektronika:
- Greddy E manage ULTIMATE
- Greddy profec e-01
- Turbo Timer
- 6 x Defi BF
- AFR Innovite
- Super Ground system
- aku w bagażniku na kablu 70mm2

Układ zapłonowy:
- Kable Magnecor 8mm
- NGK irydowe BPR7EIX 1,1
- HKS DLI Twin power

Wnętrze:
- fotele RECARO EVO IX w jasnej skórze.
- kilka kosmetycznych zmian

robertdg - 17-08-2011, 20:10

kochajj napisał/a:
Zawieszenie:
...
- McPersony TEIN
...
A może amortyzatorki ze spręzynami ;-)
sveno - 17-08-2011, 20:13

lista zmian przeraża i poraża jednocześnie :) niewiele zostało z seyjnej VR4, a teraz dla równowagi napisz co jeszcze chcesz zrobić, bo pewnie chcesz skoro piszesz, że hamował będziesz jak skończysz :)
kochajj napisał/a:
rury z nierdzewki własnej produkcji 2,5"

lepiej brzmi "customowe" :P

Kleju - 17-08-2011, 20:13

kochajj, to kiedy się ustawiamy na Rakietową przetestować fury? :biggrin:
kochajj - 17-08-2011, 20:40

sveno napisał/a:
lista zmian przeraża i poraża jednocześnie :) niewiele zostało z seyjnej VR4, a teraz dla równowagi napisz co jeszcze chcesz zrobić, bo pewnie chcesz skoro piszesz, że hamował będziesz jak skończysz :)
kochajj napisał/a:
rury z nierdzewki własnej produkcji 2,5"

lepiej brzmi "customowe" :P

Planowane:
- kute korby Eagle + tłoki JP
- odchudzenie układu korbowego i odcinka na 9000rpm
- TD04 - 19T
- regulowane kółka rozrządu
- wtryski w okolicach 800cc
- 2ga zewnętrzna pompa paliwa
- lepszy natrysk wody na IC

- badam sprawę możliwości adoptowania silnika z Eclipse 3.8l Mivec z dorzuceniem wszystkich gratów z mojego 6g13 w tym 2x td0419t, ale na dzisiaj największa niewiadoma to czy skrzynkę można podpiąć, silnik bez problemu podejdzie. dodam, że to tylko gdybanie ;)

kochajj - 17-08-2011, 20:41

Kleju napisał/a:
kochajj, to kiedy się ustawiamy na Rakietową przetestować fury? :biggrin:

niestety nie planuje rysować podwozia ;) ... do tego szykuje się nowy projekt :)

Kleju - 17-08-2011, 20:59

Cytat:
niestety nie planuje rysować podwozia


Eee tam jak miałem skręcone nisko zawieszenie i ani razu spodem nie zaryłem :biggrin: A pare razy mnie obróciło na mokrym...
Chociaż ciekawie by mogła wyglądać taka krowa (ile to mierzy około 5m?) na ciasnych zakrętach :P

rosomak1983 - 18-08-2011, 00:27

kochajj, super sprawa z tymi modami , ale jak zamierzasz odelzyc układ
lekkie koło pewnie , same korby Eagle pewnie tez sa lezejsze , tłoki kute to raczej musze wiecej wazyc od seryjnych,,,, Wału bym sie bał ruszac przy takim ,,wysileniu silnika'' Na koniec wywazyc wszystko pewnie planujesz.
Jeszcze jedno po co krecic tak wysoko mocne turbo ??? moment jest osiagalny dosc nisko chyba i spada potem o ile sie nie myle.

kochajj - 18-08-2011, 07:17

rosomak1983 napisał/a:
kochajj, super sprawa z tymi modami , ale jak zamierzasz odelzyc układ
lekkie koło pewnie , same korby Eagle pewnie tez sa lezejsze , tłoki kute to raczej musze wiecej wazyc od seryjnych,,,, Wału bym sie bał ruszac przy takim ,,wysileniu silnika'' Na koniec wywazyc wszystko pewnie planujesz.
Jeszcze jedno po co krecic tak wysoko mocne turbo ??? moment jest osiagalny dosc nisko chyba i spada potem o ile sie nie myle.


Kute tłoki są dużo lżejsze...
Co do momentu przy 19T wcale tak nisko nie bedzie, a te turbiny wydadzą w całym zakresie obrotów... kwestia map... zobaczymy w praniu czy bedzie sensownie tak wysoko kręcić ten silnik, ale problemem jest też hydraulika, więc zobaczymy... do tego na pewno przydały by się wałki, ale nie wiem na dzisiaj czy chcę stracić elastycznośc na niskich obrotach, muszę to przemysleć ;)

Wszyc - 18-08-2011, 07:25

2 pytania tylko TEIN dedykowany do Galanta, Eclipse czy całkiem jeszcze z czegoś innego podszedł?

I fotele dużo roboty z przeróbką? bo lukałem kilkanaście stron wcześniej ale niestety fotki popadały gdzie nie gdzie :P

kochajj - 18-08-2011, 13:11

Wszyc napisał/a:
2 pytania tylko TEIN dedykowany do Galanta, Eclipse czy całkiem jeszcze z czegoś innego podszedł?

I fotele dużo roboty z przeróbką? bo lukałem kilkanaście stron wcześniej ale niestety fotki popadały gdzie nie gdzie :P


TEIN dedykowany do LEGNUM VR4

Z fotelami troszeczkę męczarni jest, ale nic trudnego ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group