Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
Anonymous - 16-08-2011, 23:05
strach chamowac bo się rozleci hahaah
Anonymous - 17-08-2011, 09:29
trawkins napisał/a: | strach chamowac bo się rozleci hahaah |
no no, slyszalem ze juz ostatnio sie prawie rozlecial :D:D
Gruby96 - 17-08-2011, 09:32
Brzucho napisał/a: | trawkins napisał/a: | strach chamowac bo się rozleci hahaah |
no no, slyszalem ze juz ostatnio sie prawie rozlecial :D:D |
prawie robi zajefajną rożnice
Wszyc - 17-08-2011, 10:12
mnie tam moc mało interesuje akurat ja jestem mega ciekawy jak właściwości jezdne wypadają na tle mocy Ciekaw jestem czy zawieszenie, przeniesienie napędu i hamulce są na tym samym szczeblu co modyfikacje pod maską:)
No ale to ciężko stwierdzić jak jest można tylko spytać się o indywidualne odczucia właściciela czy wystarcza
kochajj - 17-08-2011, 19:43
no to wstawie aktualną listę modyfikacji co by wiedzieć co gdzie zostało zrobione
Buda:
- fabryczne ospoilerowanie, nie licząc maski
- kolor własnej produkcji - Biało niebieski ... Glasurit z multiefektem
- piaskowanie całej podłogi + 2mm gumy itd.
- owiewki szyb w czarnym macie.
Koła:
- Buddy Club SF 18" 235/45 continental SP3
- kute alu nakrętki
Zawieszenie:
- poliuretany
- McPersony TEIN
- Grube stabilizatory
- rozpórki dolne + górne
- troszeczkę kolorków
Hamulce:
- zaciski przód EVO IX Brembo 4 tłoczkowe 320mm
- zaciski tył EVO IX Brembo 2 tłoczkowe 300mm
- tarcze przód + tył DBA
- klocki Ferodo S2500
- przewody w stalowym oplocie
Napęd:
- Konwersja na Skrzynie z EVO VI RS
- Sprzęgło HKS Twin Plate
- Torque damper do napędów
- Oleje serii RED Line
Dolot:
- IC EVO IX
- rury z nierdzewki własnej produkcji 2,5"
- APEXI Induction Kit
- HKS SSQV I
- całość na samco
Chłodzenie:
- zaadoptowana wyczynowa chłodnica z rdzeniem 50mm alu z EVO
- dwa wysokowydajne wentylatory
- silikonowe przewody samco
- natrysk wody na IC
- dodatkowa chłodnica oleju - zestaw MOCAL wraz z wentylatorem
Układ paliwowy:
- wtryski od EVO 560cc
- FPR Sard
- Walbro 255 HW
- wtrysk metanolu
Silnik:
- poliuretany
- torque damper
- nowa silnik
- pełen porting głowic
- 2 x TD04H 13T
- customowe kolektory
- MOTUL 300V 15w50 co 3kkm
- Super Ground system
Wydech:
- Downpipe 2,5>3" z dwoma tłumikami
- całość owinięta DEI tytanium
- AFR szerokopasmowy
Elektronika:
- Greddy E manage ULTIMATE
- Greddy profec e-01
- Turbo Timer
- 6 x Defi BF
- AFR Innovite
- Super Ground system
- aku w bagażniku na kablu 70mm2
Układ zapłonowy:
- Kable Magnecor 8mm
- NGK irydowe BPR7EIX 1,1
- HKS DLI Twin power
Wnętrze:
- fotele RECARO EVO IX w jasnej skórze.
- kilka kosmetycznych zmian
robertdg - 17-08-2011, 20:10
kochajj napisał/a: | Zawieszenie:
...
- McPersony TEIN
... | A może amortyzatorki ze spręzynami
sveno - 17-08-2011, 20:13
lista zmian przeraża i poraża jednocześnie niewiele zostało z seyjnej VR4, a teraz dla równowagi napisz co jeszcze chcesz zrobić, bo pewnie chcesz skoro piszesz, że hamował będziesz jak skończysz
kochajj napisał/a: | rury z nierdzewki własnej produkcji 2,5" |
lepiej brzmi "customowe"
Kleju - 17-08-2011, 20:13
kochajj, to kiedy się ustawiamy na Rakietową przetestować fury?
kochajj - 17-08-2011, 20:40
sveno napisał/a: | lista zmian przeraża i poraża jednocześnie niewiele zostało z seyjnej VR4, a teraz dla równowagi napisz co jeszcze chcesz zrobić, bo pewnie chcesz skoro piszesz, że hamował będziesz jak skończysz
kochajj napisał/a: | rury z nierdzewki własnej produkcji 2,5" |
lepiej brzmi "customowe" |
Planowane:
- kute korby Eagle + tłoki JP
- odchudzenie układu korbowego i odcinka na 9000rpm
- TD04 - 19T
- regulowane kółka rozrządu
- wtryski w okolicach 800cc
- 2ga zewnętrzna pompa paliwa
- lepszy natrysk wody na IC
- badam sprawę możliwości adoptowania silnika z Eclipse 3.8l Mivec z dorzuceniem wszystkich gratów z mojego 6g13 w tym 2x td0419t, ale na dzisiaj największa niewiadoma to czy skrzynkę można podpiąć, silnik bez problemu podejdzie. dodam, że to tylko gdybanie
kochajj - 17-08-2011, 20:41
Kleju napisał/a: | kochajj, to kiedy się ustawiamy na Rakietową przetestować fury? |
niestety nie planuje rysować podwozia ... do tego szykuje się nowy projekt
Kleju - 17-08-2011, 20:59
Cytat: | niestety nie planuje rysować podwozia |
Eee tam jak miałem skręcone nisko zawieszenie i ani razu spodem nie zaryłem A pare razy mnie obróciło na mokrym...
Chociaż ciekawie by mogła wyglądać taka krowa (ile to mierzy około 5m?) na ciasnych zakrętach
rosomak1983 - 18-08-2011, 00:27
kochajj, super sprawa z tymi modami , ale jak zamierzasz odelzyc układ
lekkie koło pewnie , same korby Eagle pewnie tez sa lezejsze , tłoki kute to raczej musze wiecej wazyc od seryjnych,,,, Wału bym sie bał ruszac przy takim ,,wysileniu silnika'' Na koniec wywazyc wszystko pewnie planujesz.
Jeszcze jedno po co krecic tak wysoko mocne turbo ??? moment jest osiagalny dosc nisko chyba i spada potem o ile sie nie myle.
kochajj - 18-08-2011, 07:17
rosomak1983 napisał/a: | kochajj, super sprawa z tymi modami , ale jak zamierzasz odelzyc układ
lekkie koło pewnie , same korby Eagle pewnie tez sa lezejsze , tłoki kute to raczej musze wiecej wazyc od seryjnych,,,, Wału bym sie bał ruszac przy takim ,,wysileniu silnika'' Na koniec wywazyc wszystko pewnie planujesz.
Jeszcze jedno po co krecic tak wysoko mocne turbo ??? moment jest osiagalny dosc nisko chyba i spada potem o ile sie nie myle. |
Kute tłoki są dużo lżejsze...
Co do momentu przy 19T wcale tak nisko nie bedzie, a te turbiny wydadzą w całym zakresie obrotów... kwestia map... zobaczymy w praniu czy bedzie sensownie tak wysoko kręcić ten silnik, ale problemem jest też hydraulika, więc zobaczymy... do tego na pewno przydały by się wałki, ale nie wiem na dzisiaj czy chcę stracić elastycznośc na niskich obrotach, muszę to przemysleć
Wszyc - 18-08-2011, 07:25
2 pytania tylko TEIN dedykowany do Galanta, Eclipse czy całkiem jeszcze z czegoś innego podszedł?
I fotele dużo roboty z przeróbką? bo lukałem kilkanaście stron wcześniej ale niestety fotki popadały gdzie nie gdzie
kochajj - 18-08-2011, 13:11
Wszyc napisał/a: | 2 pytania tylko TEIN dedykowany do Galanta, Eclipse czy całkiem jeszcze z czegoś innego podszedł?
I fotele dużo roboty z przeróbką? bo lukałem kilkanaście stron wcześniej ale niestety fotki popadały gdzie nie gdzie |
TEIN dedykowany do LEGNUM VR4
Z fotelami troszeczkę męczarni jest, ale nic trudnego
|
|
|