To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T

Rebelias - 11-04-2011, 21:01

HUGO Szacun... Ogólne wrażenie zapiera dech w piersiach..... Kiedy ja takiego będe miał?? :cry: Pozdrawiam...
Hugo - 11-04-2011, 22:31

Matejko napisał/a:
ja, ja, ja, u mnie ewidentnie piszczy kratka od nawiewu
Dałeś się nabrać jak ja, naciśnij kratkę palcem, napewno nie zapiszczy, naciśnij narożnik deski rozdzielczej dość mocno przy plastiku na słupku-zapiszczy :mrgreen:
Matejko napisał/a:
nie bede ruszal bo jeszcze naprawie, moze ktos inny zawalczy
Ty leniu... Zwalaj deskę rozdzielczą :wink:

Rebelias90 cieszę sie, że Ci się podoba.

Jednak nie wytrzymałem i polakierowałem kratki halogenów na czarno w miejscach pokazanych na foto na poprzedniej stronie. Demontaż kratki, odtłuszczenie, zmatowienie "na mokro" wodnym papierem, podkład do plastiku BOLL i na koniec 3 warstwy czarnego połysku MOTIP. Farba pokryła świetnie i ciężko ją zarysować, więc powinno być OK. Zabawy z oklejaniem było troszkę. Kurcze montowałem kratki w garażu i nawet nie mogłem spojrzeć na nie dobrze, bo przód był przy samej ścianie niemal, ale jutro sobie spojrzę jak wygląda i trzasnę jakieś foto (oby tylko nie padało, bo wczoraj go kąpałem i jest czyściutki) :wink:

Matejko - 11-04-2011, 23:37

Hugo napisał/a:
Dałeś się nabrać jak ja, naciśnij kratkę palcem, napewno nie zapiszczy, naciśnij narożnik deski rozdzielczej dość mocno przy plastiku na słupku-zapiszczy :mrgreen:


nie dam rady, jak jade po dziurach i to popiskuje, to ledwo kierownice trzymam ;)

ale musze powciskac, jak napisales, bo mi sie wydaje ze jak kratke nacisne to przestaje, ale przetestuje dokladnie jutro :)

Anonymous - 11-04-2011, 23:56

Hugo a próbowałeś demontować osłony słupków i pojeździć dzień bez ?
Hugo - 12-04-2011, 07:59

Matejko napisał/a:
nie dam rady, jak jade po dziurach i to popiskuje, to ledwo kierownice trzymam
Wiem o co chodzi :mrgreen:
Derpin napisał/a:
Hugo a próbowałeś demontować osłony słupków i pojeździć dzień bez ?
Nie, tego jeszcze nie próbowałem. A Ty?
Co do kratek halogenów jest zaj...... Zaparkowałem w pracy przodem do okien i zerkam co chwilę na niego. Srebrne są tylko poziome paski i otoczka soczewki. Reszta czarna dziura, napewno dużo lepiej to wygląda.

Krzyzak - 12-04-2011, 09:54

u mnie nie piszczy, nie trzeszczy, nie skrzypi... może właśnie dlatego, że ca 10 lat temu z tego auta była tylko karoseria, a cała reszta została ręcznie przykręcona i odpowiednio wygłuszona...
Anonymous - 12-04-2011, 10:14

Krzyzak napisał/a:
Nie, tego jeszcze nie próbowałem. A Ty?


no właśnie w zimę ściągałem żeby je dobrze wyczyścić i chyba nie pomogło.... myślałem że przejdzie na wiosnę jak się cieplej zrobi ale coś nie bardzo :?

Hugo - 12-04-2011, 14:07

Derpin napisał/a:
no właśnie w zimę ściągałem żeby je dobrze wyczyścić i chyba nie pomogło
Ja też je sciągałem i całe oklejałem taśmą parcianą naokoło w miejscach styku ze słupkiem oraz zabezpieczyłem tą taśmą spinkę metalową. To nie to piszczy :mrgreen:

Niestety na razie nie ma fot, bo myjąc auto doprowadziłem do lawiny bardzo niekorzystnych zdarzeń atmosferycznych (deszcz i wiatr) i Gal znów wygląda fatalnie. A już miałem upatrzone fajne miejsce do porobienia fotek...

I dzisiaj kupiłem 100 ml Brunox'a i powoli będę zaczynał walkę z rdzą. Na razie będą to metalowe obwódki naokoło soczewek halogenów. Wasze też są takie pordzewiałe?

Psikus - 12-04-2011, 17:46

Hugo, dawaj fote kratek halogenów
Matejko - 12-04-2011, 21:03

Hugo napisał/a:
Wiem o co chodzi :mrgreen:


no to u mnie na pewno popierdziela piskiem kratka od nawiewu cisnalem tam gdzie napisales i nic, docisnalem kratke i cicho,
kiedys juz probowalem ją wyciagnac ale obawiam sie ze w jednym kawalku nie wyjdzie

Hugo - 12-04-2011, 23:31

Matejko napisał/a:
obawiam sie ze w jednym kawalku nie wyjdzie
Wyjdzie, ewentualnie nadłamie się podczas demontażu zatrzask na górze kratki, ale w niczym to nie przeszkadza. Robisz tak: otwierasz schowek na monety, wypychasz palcem wskazującym przełącznik do ustawiania elektrycznych lusterek, odłączasz wtyczkę. Przez powstały otwór chwytasz palcami na dole w okolicach włączników przeciwmgielnych kratkę i ciągniesz do siebie. Puszcza etapami, pierwszy etap idzie gładko i bez wiekszego wysiłku (puści tylko dół kratki), następnie chwytasz już wyżej pod samą kratką i ciągniesz zdecydowanie (ciągnij do siebie w miarę równolegle do podłoża to może nie pęknie górny zaczep). No i masz panel w rękach, ale mówię Ci tam tego świerszcza nie znajdziesz, on jest głębiej... :mrgreen:
Hugo - 14-04-2011, 16:36

Tego się nie spodziewałem, świerszcz zaatakował ze zdwojoną siłą, piszczy już na niemal równym asfalcie :evil: Ucisza sie tylko jak mocno przycisnę palcami narożnik deski rozdzielczej. Masakra... Muszę coś z nim zrobić. Poza tym z okolic tylnej półki na nierównościach albo podczas wchodzenia w zakręt dochodzą trzaski jakby nadwozie straciło spójność... Pierwsza myśl to, że jest już tak pognity na elementach nośnych, że cały tył za mocno pracuje, ale aż się nie chce wierzyć :mrgreen:
Juiceman - 14-04-2011, 17:20

Jak, dobrze, że w kombiakach nie montowali tego świerszcza :mrgreen:
stary alfer - 14-04-2011, 17:24

Juiceman napisał/a:
Jak, dobrze, że w kombiakach nie montowali tego świerszcza


Grzebałem dość sporo w necie i okazuje się, że wychodził dopiero po 2000 roku :mrgreen:

yaro1976 - 14-04-2011, 20:50

Hugo napisał/a:
Tego się nie spodziewałem, świerszcz zaatakował ze zdwojoną siłą, piszczy już na niemal równym asfalcie :evil: Ucisza sie tylko jak mocno przycisnę palcami narożnik deski rozdzielczej.


u mnie nieco pomogło wciśnięcie w same rogi pod podszybiem kawałków odboju do amorka, przeciąłem go na pół i delikatnie wcisnąłem, już nieco mniej skrzypi, a z siedzenia go w ogóle nie widać



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group