Nasze Miśki - Jak wino...
deejay - 14-05-2012, 23:59
wyderka napisał/a: | po pierwszym, może faktycznie po drugim były inne |
po drugim były tylko czerwone .
wyderka - 15-05-2012, 00:01
fujjj takie komunistyczne
m6riano - 15-05-2012, 00:51
No włacha..szkoda że nie było klirów..
ktoś kiedyś myślał co by zrobić foremke i tłuc dziada?
sveno - 15-05-2012, 01:29
szklarz napisał/a: | zrób se przerwę na JUVE teraz będziesz modził po weekendzie | oczywista oczywistość, że tydzień z życiorysu będzie wyjęty najbliższe mody to Avancowanie tyłu, zderzak już leży pawie 3 miesiące i się doczekać nie może na dopicowanie. Kusi mnie stasznie, żeby diody włożyć w tylne lampy, kusi tym bardziej, że taśmy 5050 ułatwiają strasznie spawę: do postojówek świeciłby się tylko jeden czip a stop zapalałby wszystkie 3, ale to strasznie nielegalne niestety.
Hugo, masz jeszcze te stare lampy tylne?
m6riano napisał/a: | ja myślałem że od wyrzutni rakiet balistycznych..;-) | to po co się głupio pytasz? Pokaż co ty żeś zmodził z ledami?
m6riano napisał/a: | ktoś kiedyś myślał co by zrobić foremke i tłuc dziada? | tochę siedzę w temacie, więc przybliżę Ci koszta: najpierw projekt matycy: 500-1000zł wykonanie matrycy około 2000-3000zł potem jeszcze trzeba mieć wtryskarkę i materiały zasypowe (tu się nie orientuje) ale tak przy założeniu, że za komplet zawołasz 20zł potrzeba Ci około 300-400 nabywców, żebyś wyszedł na zero, powodzenia.
Hugo - 15-05-2012, 07:57
sveno napisał/a: | Hugo, masz jeszcze te stare lampy tylne? | Wiedziałem, ze jak je spalę to ktoś się odezwie...
sveno - 18-05-2012, 23:00
dzisiaj miałem wyjazd do Nysy, na A4 po przejechaniu około 110km zapalił się CE UKP zdechł do końca już się wogóle nie zapala w przyszłym tygodniu naprawiam UKP, sprawdzę oscylogramy sondy, potem zobaczymy co dalej, czy to ona padła czy może wini LPG. Spalanie wzrosło znacząco: do Nysy wyszło 12.7l/100km z czego 50km było zrobione po Krakowie a 220 "na trasie" powrót spalanie na poziomie 11.3l to i tak dużo, bo zazwyczaj na trasie nie brał więcej jak 10,5l (zazwyczaj 10l)
Z innej beczki: drogę powrotną pokonałem jak prezes-na tylnej kanapie. Mam Galanta 20 miesiecy i pierwszy raz zdarzyło mi się podróżować z tyłu Wrażenia? Miejsca jest naprawdę dużo, bo ja mam ponad 2m wzrostu a przede mną siedziała dziewczyna o wzroście 1.75m i obojgu nam podróżowało się naprawdę komfortowo ponadto prędkość jest jeszcze mniej odczuwalna, jadąc 120-130km/h wydawało mi się, że strasznie się wleczemy Minus jest taki, że głośniki tylne słabo przenoszą wysokie tony, może uda się gdzieś tam zamontować jakieś wysokotonówki? Pomyslę.
m6riano - 18-05-2012, 23:07
Co prawda tył do kombi ale niebawem(może jutro) zrobie przód:
Sveno, co ty na to?
sveno - 19-05-2012, 18:58
m6riano napisał/a: | Sveno, co ty na to? | m6riano, jestem w szoku nie dlatego, że fajnie to wyszło, ale dlatego, że Ty zamontowałeś białe Ledy a nie niebieskie chyba, że do innego niż Twoje auta?
danino88 - 19-05-2012, 19:09
haha m6riano i białe ledy, niemożliwe
m6riano - 19-05-2012, 20:55
sveno napisał/a: | chyba, że do innego niż Twoje auta? |
no oczywista że nie do mojego..
na głowe jeszcze nie upadłem...
sveno - 24-05-2012, 17:46
Naprawiłem UKP, okazało się, że jeden lut (akurat od masy) nie domagał, poprawiłem go i UKP śmiga aż miło. Zamontowałem wyświetlacz od Spiderka tak to teraz wygląda:
Skoro UKP działa to sprawdziłęm na nim pracę sondy, na obrotach jałowych i przy nagrzanym silniku wygląda to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=WQQgitb1O24
http://www.youtube.com/watch?v=VWFaBymsSAs
te wahania obrotów to przez klimatyzację.
a tu juz bawiłem się pedałem gazu:
http://www.youtube.com/watch?v=pLU7g60mmRc
O dziwo kontrolka CE zgasła
Czy sonda do wymiany czy gdzieś indziej szukać przyczyny błędu nr11?
KaWu - 25-05-2012, 08:30
sveno napisał/a: | O dziwo kontrolka CE zgasła
Czy sonda do wymiany czy gdzieś indziej szukać przyczyny błędu nr11? |
Praca sondy była na Pb czy lpg
Jak na lpg to na początek musisz wyregulować instalację na wolnych obrotach bo ta praca sondy to jakaś dziwna jest.
sveno - 25-05-2012, 09:28
KaWu napisał/a: | Praca sondy była na Pb czy lpg | na lpg
Sunderland86 - 29-05-2012, 23:48
tomek84 napisał/a: | Hugo napisał/a: | Masz kombi, więc byłby problem z tylną kanapą. |
z tego co wiem, to gość ma to samo do kombi
a tak BTW to jest to kolega z forum |
Wybacz sveno, że zaśmiecam Tobie temat ale mam pytanie czy nie masz może namiaru na jasne plastiki do Europejczyka?
sveno - 30-06-2012, 11:59
Temat zleciał na 3 stronę więc pora odkopać tym bardziej, że sesja tymczasowo zamknięta i znowu jest czas by zając się Galantem.
Wczoraj na pierwszy ogień poszło nadwozie, kompleksowe mysie i woskowanie (szampon i wosk nie wiem jakiego producenta ale podobno dobre bo używane na profesjonalnej myjni ręcznej ) do tego gruntowne sprzątanie w środku: odkurzanie i plakowanie. Po 5h zabawy efekt taki:
 
Niestety lepszego aparatu jeszcze się nie dorobiłem Lancer siostry też dostał mycie i sprzątanie
Nawet opony potraktowałem czernidłem:
w lipcu mam w planach ogarnięcie tyłu auta: zderzak, dokładki, nadkola, spojler i może lampy?
Z nowości: tylne lewe drzwi dostały 4 nowe wgniotki opatrzone rysami białego lakieru sprawca nieznany
Do poprawy instalacja od dalekosiężnych bo nie działają, stawiałem na żarówki ale jak położyłem się pod auto i wypiąłem jedną wtyczkę to zobaczyłem że to ich wina (jakieś standardowe wtyczki ze sklepu motoryzacyjnego) trzeba je wymienić na hermetyczne OH-2 takie jak przy przeciwmgielnych. Swoją drogą to ciekawe, że żeby wymienić żarówkę w prawym dalekosiężnym trzeba zrzucać zderzak, bo obudowę od zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy dzieli 2-3cm a trzeba tam dostać się śrubokrętem boa są 2 wkręty.
Poza tym wszystko ok, gal jezdzi (ostatnio mało bo brak czasu) i żąda tylko paliwa, ostatnio trochę więcej (mi na mieście z klimatyzacją wychodzi średnio 14.5l, Magda wczoraj na 45km po mieście zrobiła średnią 12,2l wychodzi na to, że ja nie umiem jeździć tym autem )
CE nie zapalił się od miesiąca, czy winą mógł być jakiś trefny gaz?
|
|
|