To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Torp12 - 06-11-2012, 13:08

Derpin napisał/a:
Torp12, wszystkie miśki jakimi jeździłem tak mają. aż z ciekawości wieczorem sprawdzę jak jest w alfie :P


Ja "sprawdzałem" w daewoo, toyocie, hondzie, skodzie i tam dotykasz czerwonego pola i kuniec jazdy:]

robertdg - 06-11-2012, 17:38

Owczar napisał/a:
To wartość z?
Komputera na Pb
i9i - 06-11-2012, 20:11

Owczar napisał/a:
A co do odcinki. i9i miał przy 7117, a ma mniejsze koła niż Ty, co daje tylko minimalną różnicę.


Z ciekawości zmierzyłem Computrem i wychodzi max 6875rpm

fj_mike - 06-11-2012, 20:14

W moim, po wymianie świec i kabli, odcinka poszła trochę wyżej (lub też zaczął odcinać tak jak powinien bo na starych gratach pewnie nie wyrabiał).
Torp12 - 06-11-2012, 23:17

Ciekawe sa te wartosci odcinki, ciekawe:) Ciekawe jak wyszly testy w alfie :twisted:
Anonymous - 06-11-2012, 23:44

zapomniałem :P jutro może dam jej w palnik :twisted:
Anonymous - 08-11-2012, 19:51

czerwone pole od 4,5 odcinka dopiero przy 5 tys :twisted: chociaż i tak nawet przy sprincie nie ma sensu kręcić wyżej niż 4 :P
Marcino - 09-11-2012, 09:11

U mnie na LPG odcina się wyżej bo mam ustawione na 7500max.. na PB w okolicach 7000...
Tomek - 09-11-2012, 09:14

Marcino napisał/a:
U mnie na LPG odcina się wyżej bo mam ustawione na 7500max.. na PB w okolicach 7000...


dziwne
odcinać powinno ECU, a chyba masz LPG sterowane sygnałem z ECU

Owczar - 09-11-2012, 09:17

Dokładnie, czy to LPG czy PB powinno odcinać tak samo. Chyba że mamy instalację pierwszej generacji...
mkm - 15-11-2012, 01:43

Torp12 napisał/a:
Owczar napisał/a:

ECU odcina.

To powiedz mi Marcinie czemu po moich modach odcinka poszla w gore o ponad 500 RPM?

Prawdę mówiąc nie zgłębiałem się jakoś szczegółow w tym temacie ale...
Tak samo miałem w Colcie po splanowaniu głowicy do znacznika.
Elektryk twierdził, że sterownik szaleje, bo ma odczyty nieprawidłowe i podnosi mu różne wartości w tym odcinkę.
Co ciekawe jak dmuchnęło uszczelkę to i odcinka wróciła do normalnych wartości.

Marcino - 15-11-2012, 12:19

tomek84 napisał/a:
Marcino napisał/a:
U mnie na LPG odcina się wyżej bo mam ustawione na 7500max.. na PB w okolicach 7000...


dziwne
odcinać powinno ECU, a chyba masz LPG sterowane sygnałem z ECU

Aż sprawdze jak skoncze walkę z konserwacją podwozia. Na jakim biegu jechać czy na jałowych?

Torp12 - 17-11-2012, 18:31

Koniec końców wczoraj w końcu udało się znaleźć chwilkę i udać się na strojenie Bestii :)

Do tego w aucie został zamontowany ECU Master Det 3.

Potem w rure poszła sonda :



No i jazda:) Mapka ustawiona, paliwka dolane. Generalnie koło 5000 RPM brakowało mu tyle paliwa że dolane jest praktycznie max wydajności wtrysków, także raczej to będzie koniec modów bo wtrysków ruszać niechce:)

W tym tygodniu podjade jakos go zhamowac co by potwierdzić przyrosty.

Owczar - 17-11-2012, 18:40

Torp12 napisał/a:
Generalnie koło 5000 RPM brakowało mu tyle paliwa że dolane jest praktycznie max wydajności wtrysków,


A nie mówiłem? ;>

Gdzie stroiłeś?

sveno - 17-11-2012, 18:51

Torp12 napisał/a:
koło 5000 RPM brakowało mu tyle paliwa że dolane jest praktycznie max wydajności wtrysków
a ile czasu jeździłeś na takiej ubogiej mieszance? Nie zagrzał Ci się nigdy np. w korku?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group