To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

AidsD - 09-04-2019, 12:25

Bzyk_R1 napisał/a:
Przedwczoraj


no to zatrybiłem

Bizi78 - 09-04-2019, 15:19

AidsD napisał/a:
kiedy kiedy??

Jak pod JG były Szwedy :P .

Bzyk_R1 - 09-04-2019, 18:03

Hello, spamujecie mi temat :P przypominam że jesteśmy w temacie auta które przyspiesza lepiej niż takie kwiatki jak:
Porsche Cayenne S
VW Touareg 4,2 TDI
Subaru Forester 2,5T
Ford Focus RS
VW Golf 7 GTI Performance
BMW 5 xDrive35d GT
Ford Mustang 2,3 EcoBoost
Mazda 6 MPS
Opel Insignia OPC
Mitsubishi Lancer Ralliart...

I wiele wiele innych ciekawych aut. :P

vrangsinn - 09-04-2019, 19:10

Gratki Bzyk...kanał bardzo lubie i czekam na Mitsumaniaka....

jeszcze raz gratuluje :twisted:

jacek11 - 09-04-2019, 20:38

Bzyk_R1 napisał/a:
Hello, spamujecie mi temat przypominam że jesteśmy w temacie auta które przyspiesza lepiej niż takie kwiatki jak:
Porsche Cayenne S
VW Touareg 4,2 TDI
Subaru Forester 2,5T
Ford Focus RS
VW Golf 7 GTI Performance
BMW 5 xDrive35d GT
Ford Mustang 2,3 EcoBoost
Mazda 6 MPS
Opel Insignia OPC
Mitsubishi Lancer Ralliart...

I wiele wiele innych ciekawych aut.

Phi :wink:
Jak chcesz, to możemy się ustawić na ćwiartkę 8)

robertdg - 09-04-2019, 20:45

Bzyk_R1 napisał/a:
Hello, spamujecie mi temat :P przypominam że jesteśmy w temacie auta które przyspiesza lepiej niż takie kwiatki jak:
Porsche Cayenne S
VW Touareg 4,2 TDI
Subaru Forester 2,5T
Ford Focus RS
VW Golf 7 GTI Performance
BMW 5 xDrive35d GT
Ford Mustang 2,3 EcoBoost
Mazda 6 MPS
Opel Insignia OPC
Mitsubishi Lancer Ralliart...

I wiele wiele innych ciekawych aut. :P


Ale nie są dłubane, można porównac jak będa podłubane :P

Bzyk_R1 - 09-04-2019, 21:02

jacek11, dawaj co tam masz :P

robertdg, właśnie są, to auta fabrycznie dłubnięte. Poza tym ciężko byłoby wskazać granice dłubania. Outlandera można zrobić i na 2000hp a co, jak tylko jest budżet. Ja po prostu raduję się urwaniem 1,5 sekundy względem deklarowanego przez producenta fabrycznego przyspieszenia. W tym segmencie, na tym poziomie ingerencji w auto to przepaść. W dodatku wynik lepszy od wielu hot hatchy, mocnych limuzyn z dieslem czy suvów.

jacek11 - 09-04-2019, 21:18

Bzyk_R1 napisał/a:
dawaj co tam masz

Ja tylko swojskie, ale jak nie lubisz, to coś się kupi :P :mrgreen:

turek61 - 09-04-2019, 21:34

jacek11 napisał/a:
Bzyk_R1 napisał/a:
dawaj co tam masz

Ja tylko swojskie, ale jak nie lubisz, to coś się kupi :P :mrgreen:


He...he....czyzby komuś zmiękła rura :finga:

Przepraszam Bzyku za spam. :wink:

jacek11 - 09-04-2019, 22:04

turek61 napisał/a:
He...he....czyzby komuś zmiękła rura

Czytamy ze zrozumieniem :wink:

Bzyk_R1 napisał/a:
Ja po prostu raduję się urwaniem 1,5 sekundy względem deklarowanego przez producenta fabrycznego przyspieszenia.

I to jest bardzo dużo.
Weźmy pod uwagę Galanta którego miałem jakieś dziesięć lat temu. To był E88A. Wolnossące 2,5 litra, DOHC, o mocy 170 KM. Napęd 4x4. Auto mierzone kilkakrotnie, robiło setkę w ok. 8 sekund.
Ile było potrzeba mocy, ile momentu,żeby zejść 2 sekundy ? A ile będzie trzeba,żeby zejść jeszcze sekundę?
Na pewno znaczenie ma też fakt,że Galant ma inną bryłę, w sensie bardziej aerodynamiczną, i na pewno mniejszą wagę. Na pewno też trzeba umieć puszczać sprzęgło :roll:

robertdg - 10-04-2019, 09:15

Bzyk_R1 napisał/a:
właśnie są, to auta fabrycznie dłubnięte.
Z ostatniego czasu to moge powiedzieć tyle ze w zaprzyjaznionej firmie jeden ma Forka 2,5, drugi outback 3.6
Forek legitymuje sie czasem 7,5 - ponoc sam remap spokojnie urywa 1,5sek (nie wiem ile w tym prawdy)
Outback ma 7 do setki,
Wiec bardziej rozchodzi mi sie o takie porównanie, bo jezeli bylby to dłubniety wóz na podobnym poziomie do Twojego to wiesz poprzeczka zawisa wysoko.
Bys uscisnil czy pomiar byl robiony na zupie czy LPG

Bzyk_R1 - 10-04-2019, 10:33

robertdg, masz całkowicie rację, takie porównanie ma sens. Trzeba pamiętać tylko o tym że auta różnią się zupełnie skrzynią biegów i przeniesieniem napędu. No i nie zapominajmy że Outlander Turbo nie robi setki na 2 biegu bo jest za krótki. A to dokłada spokojnie sekundę do wyniku. Tak więc skrzynia z Evo i zabijaka się robi.

Pomiar na LPG, nie ma różnicy w osiągach u mnie na obu paliwach, albo są w granicach błędów pomiarowych. Przy moim setupie wahania 5 KM i 10Nm to norma pomiędzy hamowaniami.

staszq2 - 10-04-2019, 10:36

A tam się rozbijacie o jakieś czasy przyśpieszeń, aerodynamikę i inne bzdety :P ważne, że LSRG wystąpiło u Zachara, że oglądacze będą wiedzieć że coś takiego jak Outlander Turbo z bliźniaczo podobną konstrukcją silnika do Lancera Evo VII/VIII jest i nawet po kilku modach nie tak strasznie drogich w topornej budzie ala SUV może narobić na drodze zamieszania i nie jednego sebixa zawstydzić. Outlander mi sie podoba nie tyle za przyśpieszenie do 100 a od 100 wzwyż gdzie przy mocy powyżej 240 HP już fajnie kosi :twisted: mimo tak relatywnie małej mocy :mrgreen:
robertdg - 10-04-2019, 16:46

Bzyk_R1 napisał/a:
Trzeba pamiętać tylko o tym że auta różnią się zupełnie skrzynią biegów i przeniesieniem napędu. No i nie zapominajmy że Outlander Turbo nie robi setki na 2 biegu bo jest za krótki.
Forek jest w manualu, na drugim biegu nie rozpedzal sie do setki, outback to automat i robil setke na drugim biegu, nie dramatyzowalbym ze trzeba az sekunde na zmiane biegu :P
Bzyk_R1 - 12-04-2019, 19:59

Jak ktoś jest Facebookowy i Instagramowy to są już fotozapowiedzi Outlandera. Możecie obczaić:

https://www.instagram.com/zachar_off/?hl=pl

https://m.facebook.com/zacharoffpl



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group