Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy
AidsD - 09-04-2019, 12:25
Bzyk_R1 napisał/a: | Przedwczoraj |
no to zatrybiłem
Bizi78 - 09-04-2019, 15:19
AidsD napisał/a: | kiedy kiedy?? |
Jak pod JG były Szwedy .
Bzyk_R1 - 09-04-2019, 18:03
Hello, spamujecie mi temat przypominam że jesteśmy w temacie auta które przyspiesza lepiej niż takie kwiatki jak:
Porsche Cayenne S
VW Touareg 4,2 TDI
Subaru Forester 2,5T
Ford Focus RS
VW Golf 7 GTI Performance
BMW 5 xDrive35d GT
Ford Mustang 2,3 EcoBoost
Mazda 6 MPS
Opel Insignia OPC
Mitsubishi Lancer Ralliart...
I wiele wiele innych ciekawych aut.
vrangsinn - 09-04-2019, 19:10
Gratki Bzyk...kanał bardzo lubie i czekam na Mitsumaniaka....
jeszcze raz gratuluje
jacek11 - 09-04-2019, 20:38
Bzyk_R1 napisał/a: | Hello, spamujecie mi temat przypominam że jesteśmy w temacie auta które przyspiesza lepiej niż takie kwiatki jak:
Porsche Cayenne S
VW Touareg 4,2 TDI
Subaru Forester 2,5T
Ford Focus RS
VW Golf 7 GTI Performance
BMW 5 xDrive35d GT
Ford Mustang 2,3 EcoBoost
Mazda 6 MPS
Opel Insignia OPC
Mitsubishi Lancer Ralliart...
I wiele wiele innych ciekawych aut. |
Phi
Jak chcesz, to możemy się ustawić na ćwiartkę
robertdg - 09-04-2019, 20:45
Bzyk_R1 napisał/a: | Hello, spamujecie mi temat przypominam że jesteśmy w temacie auta które przyspiesza lepiej niż takie kwiatki jak:
Porsche Cayenne S
VW Touareg 4,2 TDI
Subaru Forester 2,5T
Ford Focus RS
VW Golf 7 GTI Performance
BMW 5 xDrive35d GT
Ford Mustang 2,3 EcoBoost
Mazda 6 MPS
Opel Insignia OPC
Mitsubishi Lancer Ralliart...
I wiele wiele innych ciekawych aut. |
Ale nie są dłubane, można porównac jak będa podłubane
Bzyk_R1 - 09-04-2019, 21:02
jacek11, dawaj co tam masz
robertdg, właśnie są, to auta fabrycznie dłubnięte. Poza tym ciężko byłoby wskazać granice dłubania. Outlandera można zrobić i na 2000hp a co, jak tylko jest budżet. Ja po prostu raduję się urwaniem 1,5 sekundy względem deklarowanego przez producenta fabrycznego przyspieszenia. W tym segmencie, na tym poziomie ingerencji w auto to przepaść. W dodatku wynik lepszy od wielu hot hatchy, mocnych limuzyn z dieslem czy suvów.
jacek11 - 09-04-2019, 21:18
Bzyk_R1 napisał/a: | dawaj co tam masz |
Ja tylko swojskie, ale jak nie lubisz, to coś się kupi
turek61 - 09-04-2019, 21:34
jacek11 napisał/a: | Bzyk_R1 napisał/a: | dawaj co tam masz |
Ja tylko swojskie, ale jak nie lubisz, to coś się kupi |
He...he....czyzby komuś zmiękła rura
Przepraszam Bzyku za spam.
jacek11 - 09-04-2019, 22:04
turek61 napisał/a: | He...he....czyzby komuś zmiękła rura |
Czytamy ze zrozumieniem
Bzyk_R1 napisał/a: | Ja po prostu raduję się urwaniem 1,5 sekundy względem deklarowanego przez producenta fabrycznego przyspieszenia. |
I to jest bardzo dużo.
Weźmy pod uwagę Galanta którego miałem jakieś dziesięć lat temu. To był E88A. Wolnossące 2,5 litra, DOHC, o mocy 170 KM. Napęd 4x4. Auto mierzone kilkakrotnie, robiło setkę w ok. 8 sekund.
Ile było potrzeba mocy, ile momentu,żeby zejść 2 sekundy ? A ile będzie trzeba,żeby zejść jeszcze sekundę?
Na pewno znaczenie ma też fakt,że Galant ma inną bryłę, w sensie bardziej aerodynamiczną, i na pewno mniejszą wagę. Na pewno też trzeba umieć puszczać sprzęgło
robertdg - 10-04-2019, 09:15
Bzyk_R1 napisał/a: | właśnie są, to auta fabrycznie dłubnięte. | Z ostatniego czasu to moge powiedzieć tyle ze w zaprzyjaznionej firmie jeden ma Forka 2,5, drugi outback 3.6
Forek legitymuje sie czasem 7,5 - ponoc sam remap spokojnie urywa 1,5sek (nie wiem ile w tym prawdy)
Outback ma 7 do setki,
Wiec bardziej rozchodzi mi sie o takie porównanie, bo jezeli bylby to dłubniety wóz na podobnym poziomie do Twojego to wiesz poprzeczka zawisa wysoko.
Bys uscisnil czy pomiar byl robiony na zupie czy LPG
Bzyk_R1 - 10-04-2019, 10:33
robertdg, masz całkowicie rację, takie porównanie ma sens. Trzeba pamiętać tylko o tym że auta różnią się zupełnie skrzynią biegów i przeniesieniem napędu. No i nie zapominajmy że Outlander Turbo nie robi setki na 2 biegu bo jest za krótki. A to dokłada spokojnie sekundę do wyniku. Tak więc skrzynia z Evo i zabijaka się robi.
Pomiar na LPG, nie ma różnicy w osiągach u mnie na obu paliwach, albo są w granicach błędów pomiarowych. Przy moim setupie wahania 5 KM i 10Nm to norma pomiędzy hamowaniami.
staszq2 - 10-04-2019, 10:36
A tam się rozbijacie o jakieś czasy przyśpieszeń, aerodynamikę i inne bzdety ważne, że LSRG wystąpiło u Zachara, że oglądacze będą wiedzieć że coś takiego jak Outlander Turbo z bliźniaczo podobną konstrukcją silnika do Lancera Evo VII/VIII jest i nawet po kilku modach nie tak strasznie drogich w topornej budzie ala SUV może narobić na drodze zamieszania i nie jednego sebixa zawstydzić. Outlander mi sie podoba nie tyle za przyśpieszenie do 100 a od 100 wzwyż gdzie przy mocy powyżej 240 HP już fajnie kosi mimo tak relatywnie małej mocy
robertdg - 10-04-2019, 16:46
Bzyk_R1 napisał/a: | Trzeba pamiętać tylko o tym że auta różnią się zupełnie skrzynią biegów i przeniesieniem napędu. No i nie zapominajmy że Outlander Turbo nie robi setki na 2 biegu bo jest za krótki. | Forek jest w manualu, na drugim biegu nie rozpedzal sie do setki, outback to automat i robil setke na drugim biegu, nie dramatyzowalbym ze trzeba az sekunde na zmiane biegu
Bzyk_R1 - 12-04-2019, 19:59
Jak ktoś jest Facebookowy i Instagramowy to są już fotozapowiedzi Outlandera. Możecie obczaić:
https://www.instagram.com/zachar_off/?hl=pl
https://m.facebook.com/zacharoffpl
|
|
|