Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
mackbeth - 18-08-2011, 20:59
Piękna robota, zaprawdę... wolę nie myśleć jak to asfalt zawinie na kuciźnie:) Nic tylko gratulacje za projekt i wytrwałość:)
rosomak1983 - 18-08-2011, 21:27
kochajj napisał/a: | Kute tłoki są dużo lżejsze... |
ale jak to mozliwe skoro sprasowuja materiał do duzo wiekszej gestosci...
Czycby były sporo ciensze od zwyklych ??? Czy moze kwestia stopu.
sveno - 18-08-2011, 21:46
rosomak1983, to tak jak z kutymi felgami, owszem materiał ma inną gęstość i nie dużo, ale niewiele większą, reszta zależy od materiału, ale nieproporcjonalnie do masy rośnie wytrzymałość materiału, przez co można dać go mniej, a element z niego wykonany bedzie lżejszy i bardziej wytrzymały
kochajj - 18-08-2011, 21:57
sveno napisał/a: | rosomak1983, to tak jak z kutymi felgami, owszem materiał ma inną gęstość i nie dużo, ale niewiele większą, reszta zależy od materiału, ale nieproporcjonalnie do masy rośnie wytrzymałość materiału, przez co można dać go mniej, a element z niego wykonany bedzie lżejszy i bardziej wytrzymały |
Dokładnie, dlatego kute tłoki są lżejsze od serii...
Przykład:
http://www.magazyn-motory...es_c63_amg.html
"Do budowy wykorzystano kute tłoki i korbowody, które cechują się większą wytrzymałością i mniejszą wagą"
dokładne cyfry w mini:
masa samego tłoka kutego 172gr wraz ze sworzniem i pierścieniami: 237gr
masa seryjnego tłoka 240gr i 321gr)
kochajj - 21-08-2011, 13:50
uptade:
wentylator na chłodnicy oleju... teraz max temperatura przy ostrzejszej jezdzie to 95'C
akumulator 6,8kg i 680A prądu rozruchowego na kablach 71mm2 :
deejay - 21-08-2011, 21:23
kochajj napisał/a: | akumulator 6,8kg i 680A prądu rozruchowego |
chyba w kiosku "RUCHU" kupiłeś tą bateryjkę
mackbeth - 21-08-2011, 21:58
A gdzie tam, kochajj tam ma ukrytą spawarkę żeby coś pospawać w warunkach polowych np dyfer:):)
deejay - 21-08-2011, 22:04
mackbeth napisał/a: | A gdzie tam, kochajj tam ma ukrytą spawarkę żeby coś pospawać w warunkach polowych np dyfer:):) |
to wcale by mnie nie dziwiło
kochajj - 22-08-2011, 22:30
DAY LIGHT by kochajj :
a tak wygląda lampa w zmontowanej oryginalnej obudowie..
Podziekowania dla dee i brzucha
mackbeth - 22-08-2011, 23:19
łooo matko:) Ale szperacze:) niezłą robota jednak H1->H3 konwersja jest możliwa:)
kochajj - 23-08-2011, 07:30
mackbeth napisał/a: | łooo matko:) Ale szperacze:) niezłą robota jednak H1->H3 konwersja jest możliwa:) |
nie jest to konwersja h1 >h3 tylko :
robertdg - 23-08-2011, 08:13
Kruca fuks, niedawno dokładnie takie same lampki montowałem znajomemu w samochodzie, różnica polegała na tym, że te jego były całkiem inaczej opakowane, nie miały maskownic i tego czarnego pudełeczka (kabelki były), no i jedna lampeczka po 2 tygodniach zaczęła mrugać, po czym zaczęły delikatnie jarzyć górne diody, dolne od czasu do czasu sobie mrygną, wina napewno lezy po stronie lampki i znajomy to będzie reklamował (albo już reklamuje). Chciałem Cię zapytać ile dałeś za te cacane lampeczki, bo znajomy płacił 210zł z wysyłką, ewentualnie możesz napisac na PW
deejay - 23-08-2011, 09:06
I znowu byl pierwszy .... dzisiaj kolej na moje auto ...
mackbeth - 23-08-2011, 13:50
a przepraszam, nie dopatrzyłem:) Zacne lampki, zaprawdę:)
A deejay dawaj, zobaczymy nowe lepsze światło u ciebie:)
Psikus - 23-08-2011, 21:09
Jak w tym przypadku okazać Panu Władzy że te lampki maja dopuszczenie do ruchu?
|
|
|