To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

mackbeth - 18-08-2011, 20:59

Piękna robota, zaprawdę... wolę nie myśleć jak to asfalt zawinie na kuciźnie:) Nic tylko gratulacje za projekt i wytrwałość:)
rosomak1983 - 18-08-2011, 21:27

kochajj napisał/a:
Kute tłoki są dużo lżejsze...

ale jak to mozliwe skoro sprasowuja materiał do duzo wiekszej gestosci...
Czycby były sporo ciensze od zwyklych ??? Czy moze kwestia stopu.

sveno - 18-08-2011, 21:46

rosomak1983, to tak jak z kutymi felgami, owszem materiał ma inną gęstość i nie dużo, ale niewiele większą, reszta zależy od materiału, ale nieproporcjonalnie do masy rośnie wytrzymałość materiału, przez co można dać go mniej, a element z niego wykonany bedzie lżejszy i bardziej wytrzymały
kochajj - 18-08-2011, 21:57

sveno napisał/a:
rosomak1983, to tak jak z kutymi felgami, owszem materiał ma inną gęstość i nie dużo, ale niewiele większą, reszta zależy od materiału, ale nieproporcjonalnie do masy rośnie wytrzymałość materiału, przez co można dać go mniej, a element z niego wykonany bedzie lżejszy i bardziej wytrzymały

Dokładnie, dlatego kute tłoki są lżejsze od serii...
Przykład:
http://www.magazyn-motory...es_c63_amg.html

"Do budowy wykorzystano kute tłoki i korbowody, które cechują się większą wytrzymałością i mniejszą wagą"
dokładne cyfry w mini:
masa samego tłoka kutego 172gr :!: wraz ze sworzniem i pierścieniami: 237gr
masa seryjnego tłoka 240gr i 321gr)

kochajj - 21-08-2011, 13:50

uptade:

wentylator na chłodnicy oleju... teraz max temperatura przy ostrzejszej jezdzie to 95'C


akumulator 6,8kg i 680A prądu rozruchowego na kablach 71mm2 ;) :

deejay - 21-08-2011, 21:23

kochajj napisał/a:
akumulator 6,8kg i 680A prądu rozruchowego


chyba w kiosku "RUCHU" kupiłeś tą bateryjkę :?: :D

mackbeth - 21-08-2011, 21:58

A gdzie tam, kochajj tam ma ukrytą spawarkę żeby coś pospawać w warunkach polowych np dyfer:):)
deejay - 21-08-2011, 22:04

mackbeth napisał/a:
A gdzie tam, kochajj tam ma ukrytą spawarkę żeby coś pospawać w warunkach polowych np dyfer:):)


to wcale by mnie nie dziwiło :biggrin:

kochajj - 22-08-2011, 22:30

DAY LIGHT by kochajj :





a tak wygląda lampa w zmontowanej oryginalnej obudowie..


Podziekowania dla dee i brzucha

mackbeth - 22-08-2011, 23:19

łooo matko:) Ale szperacze:) niezłą robota jednak H1->H3 konwersja jest możliwa:)
kochajj - 23-08-2011, 07:30

mackbeth napisał/a:
łooo matko:) Ale szperacze:) niezłą robota jednak H1->H3 konwersja jest możliwa:)


nie jest to konwersja h1 >h3 tylko :

robertdg - 23-08-2011, 08:13

Kruca fuks, niedawno dokładnie takie same lampki montowałem znajomemu w samochodzie, różnica polegała na tym, że te jego były całkiem inaczej opakowane, nie miały maskownic i tego czarnego pudełeczka (kabelki były), no i jedna lampeczka po 2 tygodniach zaczęła mrugać, po czym zaczęły delikatnie jarzyć górne diody, dolne od czasu do czasu sobie mrygną, wina napewno lezy po stronie lampki i znajomy to będzie reklamował (albo już reklamuje). Chciałem Cię zapytać ile dałeś za te cacane lampeczki, bo znajomy płacił 210zł z wysyłką, ewentualnie możesz napisac na PW
deejay - 23-08-2011, 09:06

I znowu byl pierwszy :twisted: .... dzisiaj kolej na moje auto ... :wink:
mackbeth - 23-08-2011, 13:50

a przepraszam, nie dopatrzyłem:) Zacne lampki, zaprawdę:)

A deejay dawaj, zobaczymy nowe lepsze światło u ciebie:)

Psikus - 23-08-2011, 21:09

Jak w tym przypadku okazać Panu Władzy że te lampki maja dopuszczenie do ruchu?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group