To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

deejay - 05-03-2012, 21:54

polaff napisał/a:
Jak to w końcu jest NGK czy DENSO?


NGK niestety klepią juz tylko w Czechach , a DENSO tylko MADE IN JAPAN :wink:

fj_mike - 05-03-2012, 21:54

To nie jest temat o świecach :!:
Panowie, nie śmiećmy sobie sami ;)

polaff - 05-03-2012, 22:00

fj_mike napisał/a:
To nie jest temat o świecach



e no jak? Nierząd i serwis to przecież przeglądy i inne tego typu a silniki ZI świece są w zakresie tego tematu?

Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam... :mrgreen:

Tomek - 06-03-2012, 07:45

polaff napisał/a:

Jak to w końcu jest NGK czy DENSO?


ja mam Denso IK22, 33 tyś i jest ok

[ Dodano: 06-03-2012, 07:45 ]
polaff napisał/a:

e no jak? Nierząd i serwis to przecież przeglądy i inne tego typu a silniki ZI świece są w zakresie tego tematu?


dokładnie

Zhan - 07-03-2012, 22:45

Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić pasek SUN do V6? Nie pytam o to kto ma go w ofercie tylko o to kto ma go na stanie, bo gdzie nie spytam to brak.
Torp12 - 07-03-2012, 23:02

Zhan napisał/a:
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić pasek SUN do V6? Nie pytam o to kto ma go w ofercie tylko o to kto ma go na stanie, bo gdzie nie spytam to brak.


IC, Malik, Japaneze obdzwonione?

Anonymous - 07-03-2012, 23:03

Zhan, bierz conti albo gates, miałem oba, teraz conti już 40 tysi u mnie zrobił i spokojnie daje radę.
deejay - 07-03-2012, 23:22

Zhan napisał/a:
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić pasek SUN do V6? Nie pytam o to kto ma go w ofercie tylko o to kto ma go na stanie, bo gdzie nie spytam to brak.


Jest sklep we Wrocławiu który posiada paski SUN , ale wysyłką sie nie zajmują .

Zhan - 08-03-2012, 00:56

Torp12 napisał/a:
Zhan napisał/a:
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić pasek SUN do V6? Nie pytam o to kto ma go w ofercie tylko o to kto ma go na stanie, bo gdzie nie spytam to brak.


IC, Malik, Japaneze obdzwonione?


Nie żebym był złośliwy ale powtórzę, nie chodzi mi o informację gdzie mogą być tylko gdzie są. Jak ktoś ma taką wiedzę to będę wdzięczny za info, jeśli nie to szkoda zaśmiecać wątek zgadywankami. A odpowiadając, tak, dzwoniłem do IC, do Malika i nawet do Japaneze też ;-) .

[ Dodano: 08-03-2012, 01:01 ]
deejay napisał/a:
Zhan napisał/a:
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić pasek SUN do V6? Nie pytam o to kto ma go w ofercie tylko o to kto ma go na stanie, bo gdzie nie spytam to brak.


Jest sklep we Wrocławiu który posiada paski SUN , ale wysyłką sie nie zajmują .


A może ktoś z Wrocławia przy okazji swoich zakupów w tym sklepie kupił by mi ten pasek i podesłał?
Na obecnym pasku tej marki zrobiłem już sto tysi i jeszcze żyje co budzi moje zaufanie.

Krystian99 - 04-04-2012, 16:39

No to przyszedł czas na rozrządzik w moim misiu 2.0
- PASEK ROZRZADU -> MITSUBOSHI
- NAPINACZ HYDRAULICZNY -> AISIN JAPAN / OE MITSUBISHI
- ROLKA ROZRZĄDU -> KOYO JAPAN / OE MITSUBISHI
- ROLKA ROZRZĄDU -> NTN JAPAN / OE MITSUBISHI
- PASEK BALANSOWY -> MITSUBOSHI
- NAPINACZ PASKA BALANSOWEGO -> NTN JAPAN / OE MITSUBISHI

a pompę wody?? Aisin?? czy GMB??

POLECACIE dalej ;) ?
a czy drugą rolkę napinacza też nie jest lepiej wziąć Koyo czy nie ma różnicy??
aaaa a czy jest różnica jakaś w rozrządzie w silniku 136KM a 133KM??
czy te były by dobre:
http://allegro.pl/rozrzad...2247232871.html
http://allegro.pl/orygina...2204429009.html
a może od Japaneze Marek Malik

bbandi - 04-04-2012, 17:02

Krystian99 napisał/a:
a pompę wody?? Aisin?? czy GMB??


Ja polecam pompe GMB kupiłem u Malika jestem zadowolony po ok 6K susza i dobrze sie sprawuje - polecam.

Krystian99 napisał/a:

a czy drugą rolkę napinacza też nie jest lepiej wziąć Koyo czy nie ma różnicy??



Rolki mam obydwie koyo, chyba lepiej mieć takie same :lol:

arturj123 - 04-04-2012, 17:34

Pompa wodna to GMB oraz AISIN - obie są godne polecenia. Rolki KOYO i NTN - sprawdzone, bierz śmiało.
Pewne źródła japaneze oraz All-Parts
m.hanzek@all-parts.pl
608-480-212

Ten pierwszy link to jak widać z opisu nie będzie pasować do Twojego silnika.
Drugi jest w porządku. Popytaj jeszcze o ceny japaneze i all-parts

spown - 04-04-2012, 22:04

Ja też mam GMB, KOYO i po 55 tysiącach susza i cisza ;)
m6riano - 05-04-2012, 23:09

Krystian99 napisał/a:
a pompę wody?? Aisin?? czy GMB??

to chyba bez znaczenia..a jeśli GMB to tylko MIJ

DziadekMirek - 15-04-2012, 15:31

Kilka dni temu oddalem moje ukochane EA2A (polift '99) do mechanika na wymiane rozrzadu i pasków.
Szybko sie z tym uporał, bo duzo roboty tam przeciez nie ma. Odpalilem i...nie poznalem auta! JKakby dostalo kilkadziesiat konikow wiecej! Mechanik mowi ze rozrzad był przestawiony o 1 ząbek. Mozliwe? Mogl przez to wiecej palic? Czytalem tu na forum o podobnym przypadku i kilka osob powatpiewalo w taka historie. Tymczasem zdaje sie ze to najprawdziwsza prawda! Objawy zanim odjechalem: silnik przy 3 tys obrot "buczy" jak V-ka ;) ) Nie znalem tego wczesniej. Jestem tym troszke zaniepokojony. Teraz silnik latwo wchodzi na wysokie obroty (wkreca sie jak szlifierka). Wyjechałem z warsztatu, zrobilem, moze 1 km i nagle auto stracilo moc. Normalnie padaczka! Zapalila sie zolta kontrolka Check Engine. Godziny szczytu, srodek miasta, na pierwszym i drugim biegu dokulalem sie do warsztatu. tam zgasilem silnik, odpalilem ...i wszystko gra!
Oczywiscie silnie wkurzony wsadzilem mechanika za kierownice i pojechalismy wkolo dzielnicy. Zadnych zastrzezen co do pracy silnika.
Panowie, co moglo byc przyczyną?
I czy wasze Ea2A tez tak "buczą" basowo powyzej 3-3,5 tys obrotow? Bo wczesniej tego nie slyszalem. Dodam ze nie posiadam wygluszenia pod maską (ale teraz to juz zdaje sie musze je zdobyc)
Dodatkowym zmartwieniem jest, ze juz druga osoba powiedziala mi ze prawdopodobnie slizga mi sie sprzeglo. W zeszlym roku na spocie w Bydgoszczy kolega po jezdze moim samochodem to stierdzil (a sam w swoim galancie wymienial kompletne sprzeglo) i teraz mechanik tez mi gada ze slizga sie sprzeglo. Objawy: przy okolo 4 tys obrotow (i w gore0 prędkościomierz powinien wskazywac okolo 95km/h na drugim biegu (przynajmniej). Tymczasem u mnie silnik wyje ze malo nie wyskoczy a auto juz nie przysp[iesza powyzej 85km/h. A 2 dni wczesniej wymieniono mi plyn DOT4 od sprzegła. Moze zapowietrzony?
Mialem dzis jechac na spocik ale niestety praca. Porownalbym sam jak powinien jezdzic EA2A.
Tymczasem pozostaje mi zapytac doswiadczonych Mitsumaniakow : co z tym rozrzadem? Mogl sie przestawic? (byc przestawiony wczesniej).
A temat sprzegla pewnie pociagne dalej ale w odpowiednim temacie by nie zasmiecac.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group