To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Owczar - 17-11-2012, 18:53

sveno napisał/a:
Nie zagrzał Ci się nigdy np. w korku?


Ubogo mogło być tylko w pętli otwartej. W pętli zamkniętej ecu pewnie dawało radę. Jakie było afr przy 5k przed strojeniem i do jakiego stroili?

Czemu w końcu det3? Zmieniali Ci mapę zapłonu?

Torp12 - 17-11-2012, 19:38

Owczar napisał/a:

Gdzie stroiłeś?


www.strojenia.pl

Torp12 - 17-11-2012, 19:42

Owczar napisał/a:

Ubogo mogło być tylko w pętli otwartej. W pętli zamkniętej ecu pewnie dawało radę. Jakie było afr przy 5k przed strojeniem i do jakiego stroili?

Czemu w końcu det3? Zmieniali Ci mapę zapłonu?


Nie wiem jakie było bo ja prowadziłem i nie miałem jak patrzeć i nie dopytywalem bo mi to malo mowi:)

Det 3 bo, nowej 2 nie bylo, a uzywanej 2 na allegro nie bylo przez 2 miesiace wiec sobie dalem spokoj i dolozylem do 3 :]

Zapłon mozna tylko opozniac przez Mastera, wiec trzeba by mechanicznie przyspieszyc a w 2.0 sie nie da przeciez.

deejay - 17-11-2012, 22:17

Torp12 napisał/a:
No i jazda:) Mapka ustawiona, paliwka dolane. Generalnie koło 5000 RPM brakowało mu tyle paliwa że dolane jest praktycznie max wydajności wtrysków, także raczej to będzie koniec modów bo wtrysków ruszać niechce:)

W tym tygodniu podjade jakos go zhamowac co by potwierdzić przyrosty.


Odczuwalnie jest lepiej ?

Owczar - 18-11-2012, 12:40

Torp12 napisał/a:
Zapłon mozna tylko opozniac przez Mastera, wiec trzeba by mechanicznie przyspieszyc a w 2.0 sie nie da przeciez.


Kto Ci tak powiedział? Oczywiście, że się da przyśpieszyć. Przyśpiesza się przez opóźnianie. Sygnał jest przesuwany w fazie. Takie możliwości daje już nawet det II. Akurat w galancie można tak robić bo sygnał z czujnika jest sygnałem prostokątnym.

Owczar - 18-11-2012, 12:52

Z instrukcji detII:

Kod:
W przypadku systemu zapłonowego bazującego na wieńcu zębatym z zębami oddalonymi od siebie o
stałą wartość kątową oraz ilość „zębów” jest większa bądź równa 4 na cykl pracy silnika (720 stopni)
możliwe jest wykorzystanie firmware obsługującego system Multitooth. Dzięki temu możliwe jest
przyśpieszanie i opóźnianie zapłonu w systemach z czujnikiem indukcyjnym jak i czujnikiem Halla.


W galancie jest 6 zębów na cykl (3 na jeden obrót wału).

Torp12 - 18-11-2012, 14:52

deejay napisał/a:

Odczuwalnie jest lepiej ?


Jak juz sa odpowiednie obroty owszem. Tak powyzej 3000 zaczyna sie zabawa:)

Torp12 - 18-11-2012, 14:53

Owczar napisał/a:
Z instrukcji detII:

Kod:
W przypadku systemu zapłonowego bazującego na wieńcu zębatym z zębami oddalonymi od siebie o
stałą wartość kątową oraz ilość „zębów” jest większa bądź równa 4 na cykl pracy silnika (720 stopni)
możliwe jest wykorzystanie firmware obsługującego system Multitooth. Dzięki temu możliwe jest
przyśpieszanie i opóźnianie zapłonu w systemach z czujnikiem indukcyjnym jak i czujnikiem Halla.


W galancie jest 6 zębów na cykl (3 na jeden obrót wału).


Black Magic for me:)

Torp12 - 23-11-2012, 23:53

Kurcze dzisiaj hamownia byla zamknieta takze na pomiar trzeba poczekac do przyszlego piatku...
m6riano - 24-11-2012, 02:18

Torp12, kiedy robimy MHSa w twoim garażu..?;-)
Torp12 - 24-11-2012, 21:54

m6riano napisał/a:
Torp12, kiedy robimy MHSa w twoim garażu..?;-)


Nie wiem marian co Ty za skrotow uzywasz, ale ja nie mam czasu odkurzyc u siebie a co dopiero wstawiac kolejne ledy do Twojej niebieskiej latarni :]

m6riano - 25-11-2012, 05:33

http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=195
Torp12 - 03-12-2012, 18:17

Mrozek znowu złapał, hamulec znowu jakby zapowietrzony :/ Do :butthead: z taką jazda...

Trzeba zmienić płyn i zobaczyć...

Torp12 - 05-12-2012, 21:46

Wczoraj dolalem plynu hamulcowego tak do pelna. Dzisiaj brak zadnych niepokojacych objawów... Albo nie bylo wystarczajaco zimno albo nie wiem:) W piatek tak czy siak zmienie chyba ten plyn...
Owczar - 05-12-2012, 23:37

Miałem identyczne objawy co u Ciebie. Mogłem jeździć miesiąc i nagle traciłem hamulce. Nigdy podczas jazdy, zawsze po postoju. Na 90% masz gdzieś nieszczelność.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group