Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
Owczar - 17-11-2012, 18:53
| sveno napisał/a: | | Nie zagrzał Ci się nigdy np. w korku? |
Ubogo mogło być tylko w pętli otwartej. W pętli zamkniętej ecu pewnie dawało radę. Jakie było afr przy 5k przed strojeniem i do jakiego stroili?
Czemu w końcu det3? Zmieniali Ci mapę zapłonu?
Torp12 - 17-11-2012, 19:38
| Owczar napisał/a: |
Gdzie stroiłeś? |
www.strojenia.pl
Torp12 - 17-11-2012, 19:42
| Owczar napisał/a: |
Ubogo mogło być tylko w pętli otwartej. W pętli zamkniętej ecu pewnie dawało radę. Jakie było afr przy 5k przed strojeniem i do jakiego stroili?
Czemu w końcu det3? Zmieniali Ci mapę zapłonu? |
Nie wiem jakie było bo ja prowadziłem i nie miałem jak patrzeć i nie dopytywalem bo mi to malo mowi:)
Det 3 bo, nowej 2 nie bylo, a uzywanej 2 na allegro nie bylo przez 2 miesiace wiec sobie dalem spokoj i dolozylem do 3 :]
Zapłon mozna tylko opozniac przez Mastera, wiec trzeba by mechanicznie przyspieszyc a w 2.0 sie nie da przeciez.
deejay - 17-11-2012, 22:17
| Torp12 napisał/a: | No i jazda:) Mapka ustawiona, paliwka dolane. Generalnie koło 5000 RPM brakowało mu tyle paliwa że dolane jest praktycznie max wydajności wtrysków, także raczej to będzie koniec modów bo wtrysków ruszać niechce:)
W tym tygodniu podjade jakos go zhamowac co by potwierdzić przyrosty. |
Odczuwalnie jest lepiej ?
Owczar - 18-11-2012, 12:40
| Torp12 napisał/a: | | Zapłon mozna tylko opozniac przez Mastera, wiec trzeba by mechanicznie przyspieszyc a w 2.0 sie nie da przeciez. |
Kto Ci tak powiedział? Oczywiście, że się da przyśpieszyć. Przyśpiesza się przez opóźnianie. Sygnał jest przesuwany w fazie. Takie możliwości daje już nawet det II. Akurat w galancie można tak robić bo sygnał z czujnika jest sygnałem prostokątnym.
Owczar - 18-11-2012, 12:52
Z instrukcji detII:
| Kod: | W przypadku systemu zapłonowego bazującego na wieńcu zębatym z zębami oddalonymi od siebie o
stałą wartość kątową oraz ilość „zębów” jest większa bądź równa 4 na cykl pracy silnika (720 stopni)
możliwe jest wykorzystanie firmware obsługującego system Multitooth. Dzięki temu możliwe jest
przyśpieszanie i opóźnianie zapłonu w systemach z czujnikiem indukcyjnym jak i czujnikiem Halla. |
W galancie jest 6 zębów na cykl (3 na jeden obrót wału).
Torp12 - 18-11-2012, 14:52
| deejay napisał/a: |
Odczuwalnie jest lepiej ? |
Jak juz sa odpowiednie obroty owszem. Tak powyzej 3000 zaczyna sie zabawa:)
Torp12 - 18-11-2012, 14:53
| Owczar napisał/a: | Z instrukcji detII:
| Kod: | W przypadku systemu zapłonowego bazującego na wieńcu zębatym z zębami oddalonymi od siebie o
stałą wartość kątową oraz ilość „zębów” jest większa bądź równa 4 na cykl pracy silnika (720 stopni)
możliwe jest wykorzystanie firmware obsługującego system Multitooth. Dzięki temu możliwe jest
przyśpieszanie i opóźnianie zapłonu w systemach z czujnikiem indukcyjnym jak i czujnikiem Halla. |
W galancie jest 6 zębów na cykl (3 na jeden obrót wału). |
Black Magic for me:)
Torp12 - 23-11-2012, 23:53
Kurcze dzisiaj hamownia byla zamknieta takze na pomiar trzeba poczekac do przyszlego piatku...
m6riano - 24-11-2012, 02:18
Torp12, kiedy robimy MHSa w twoim garażu..?;-)
Torp12 - 24-11-2012, 21:54
| m6riano napisał/a: | | Torp12, kiedy robimy MHSa w twoim garażu..?;-) |
Nie wiem marian co Ty za skrotow uzywasz, ale ja nie mam czasu odkurzyc u siebie a co dopiero wstawiac kolejne ledy do Twojej niebieskiej latarni :]
m6riano - 25-11-2012, 05:33
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=195
Torp12 - 03-12-2012, 18:17
Mrozek znowu złapał, hamulec znowu jakby zapowietrzony :/ Do z taką jazda...
Trzeba zmienić płyn i zobaczyć...
Torp12 - 05-12-2012, 21:46
Wczoraj dolalem plynu hamulcowego tak do pelna. Dzisiaj brak zadnych niepokojacych objawów... Albo nie bylo wystarczajaco zimno albo nie wiem:) W piatek tak czy siak zmienie chyba ten plyn...
Owczar - 05-12-2012, 23:37
Miałem identyczne objawy co u Ciebie. Mogłem jeździć miesiąc i nagle traciłem hamulce. Nigdy podczas jazdy, zawsze po postoju. Na 90% masz gdzieś nieszczelność.
|
|
|