Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Juiceman - 02-06-2015, 11:14
Hugo napisał/a: | Przeguby wewnętrzne by się wyrobiły tak jak u mnie i Juice-a. |
Że niby jak w młodszym aucie niż ma Dj. nigdy wcześniej nie jeżdżące na obniżonych sprężynach. vs starszy rocznik? I to w nowym się wyrobiły przeguby? dziwne.
Hugo - 02-06-2015, 11:50
A to zmienia postać rzeczy, myślałem, że Twojego już kupiłeś na tych obniżających sprężynach tak jak ja swojego.
booohal - 06-06-2015, 11:45
Jak wrzuciłem dżamexy -50mm też miałem wibracje i to dość długo. Wszystko się jednak ułożyło i jest malina. Dodatkowo, przy skręcaniu i przejeździe przez garby były jakieś stuki. Ale to też zniknęło.
Hugo - 06-06-2015, 22:25
booohal napisał/a: | Jak wrzuciłem dżamexy -50mm też miałem wibracje i to dość długo. Wszystko się jednak ułożyło i jest malina. Dodatkowo, przy skręcaniu i przejeździe przez garby były jakieś stuki. Ale to też zniknęło. | To to samo co ja miałem od zawsze, ciekawe jak to wytłumaczyć..?
booohal - 07-06-2015, 09:26
Właśnie nie wiem...
Już chciałem rozmontować i zmontować wszystko od nowa ale ustało jak ręką odjął.
Hugo - 17-06-2015, 14:18
Galant od ok. 2 tygodni jeździ na seryjnych sprężynach. Przez kilka dni jeździł na kołach 18 calowych z oponami 225/40 R18, obecnie od ok. tygodnia na kołach 16 calowych z oponami 205/50 R16. Powiem jedno: jest bajka! Nic nie wibruje, nie trzęsie i nie drży. Najlepiej jeździło się na 18-tkach, trochę rzucało w koleinach, ale na równym asfalcie czuć kontakt z podłożem i jest dużo wygodniej niż na 17-tkach i obniżających sprężynach! 18-tki na seryjnych sprężynach bardzo ładnie wypełniają nadkola, a na oponach 215/45 lub 50 będzie jeszcze lepiej i nie powinno rzucać w koleinach. Sprężyny mam nowe i oryginalne z ASO, amortyzatory Kayaba Ultra SR, wiec na takim zestawie jazda będzie OK. Dlatego szukam 18 albo 19 calowych felg i na odpowiednich oponach będzie się jeździło, że hej. Druga sprawa to mam hak w Galu, tylko nie miałem wpinki, udało się ją poszukać, więc czasami pociągnę jakąś lawetę, a wtedy na obniżających sprężynach nie dałoby się jechać.
Fragu - 17-06-2015, 14:54
Jestem bardzo ciekawy jak Galant będzie wyglądal na 19"...zapewne zacnie
Hugo - 17-06-2015, 15:23
Chyba jednak 19-tek nie będzie. Nic nie można znaleźć w rozstawie 4x114,3
Fragu - 17-06-2015, 16:26
A może poszukaj czegoś na zagranicznych portalach? Może w uk?
inq - 17-06-2015, 21:00
Ktoś na forum już nie wkładał przypadkiem 19 cali?
robertdg - 17-06-2015, 21:33
Jak go postawi na glebie więcej jak 40mm i rozciągnie opony na feldze to będzie się za czym oglądac, w przeciwnym wypadku efekt moż ebyć komiczny:
Hugo - 17-06-2015, 21:40
robertdg napisał/a: | Jak go postawi na glebie więcej jak 40mm i rozciągnie opony na feldze to będzie się za czym oglądac, w przeciwnym wypadku efekt moż ebyć komiczny | Nie będzie komiczny, wygląda jak normalny, nieobniżony samochód
Jedyne sensowne na angielskim Ebayu: http://www.ebay.co.uk/itm...=item2ee234e896
Te u nas też niezłe, ale nie mogę się dodzwonić: http://olx.pl/oferta/aluf...html#eec3f55d17
eremita - 17-06-2015, 22:20
Ja tam wole 17 na obniżonym zawieszeniu niż 18 na zwykłym.
Poprzedniego gala miałem 18/45/215 na zwykłym zawieszeniu.
Jeśli chodzi o porównanie to na 100% wygodniej jest na zwykłych springach i nie trzeba się martwić przy każdym parkowaniu że krawężnikiem zniszczy się zderzak.
Ale ładniej wygląda na obniżonym zawiasie
Poza tym jak na 18 bal będzie stał wyżej niż inne gale na zwykłym zawieszeniu, jak znajdę zdjęcie to włożę z jakiegoś spota jak mój wysoko stał w porównaniu do innych
kabar - 17-06-2015, 22:37
eremita napisał/a: | Poprzedniego gala miałem 18/45/215 na zwykłym zawieszeniu.
|
Ale koza
Hugo napisał/a: | Prędzej go sprzedam niż będę jeździł taką kozą. |
A jednak...
Hugo - 17-06-2015, 22:52
kabar napisał/a: | A jednak... | Pisząc to nie myślałem o felgach 18 lub 19 calowych.
|
|
|