Outlander III GEN Techniczne - Tarcze i klocki
rajan - 25-10-2019, 11:13
jacekk napisał/a: | Ech niedawno kupiłem komplet na przód
Klocki przednie Bosch - 116 zł
Tarcze hamulcowe Bosch - 278 zł komplet 2 szt.
Zamiast tysiąca niecałe 400 zł.
Co do wrażeń i trwałości będę się mógł wypowiedzieć za 2 lata. Natomiast poprzednie ori tarcze po były tak skorodowane, że nawet nie myślałem by je zostawić. |
Można i taniej... Ja liczyłem dobrej jakości zamienniki
Koniecznie daj znać jak ten Bosch się sprawuje.
spirosun - 25-10-2019, 16:11
Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet.
Bzyk_R1 - 25-10-2019, 18:08
Zawsze możecie założyć tarcze 320x28 i zaciski brembo 4 tłoczkowe od BMW. Żałuję każdego grosza jaki wydałem na oryginalne hamulce.
Brodzins - 27-10-2019, 07:45
spirosun napisał/a: | Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet. |
Tak dla spokoju mojego - za 2 tarcze i 4 klocki 400zl?
benicjusz - 28-10-2019, 09:39
Bzyk_R1 napisał/a: | Zawsze możecie założyć tarcze 320x28 i zaciski brembo 4 tłoczkowe od BMW. Żałuję każdego grosza jaki wydałem na oryginalne hamulce. |
To ironia czy jakieś konkrety - wchodzi P&P?
W moim tak biły, iż nie dało się utrzymać kierownicy podczas autostradowego hamowania - przetoczyłem i jest OK, czuć jednak lekkie mrowienie przy mocnym hamowaniu - po przetoczeniu zostało jednak niewiele tej tarczy, oryginalnie są jakieś takie cienkie
spirosun - 28-10-2019, 13:42
Brodzins napisał/a: | spirosun napisał/a: | Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet. |
Tak dla spokoju mojego - za 2 tarcze i 4 klocki 400zl? |
Tani samochód to i części tanie ;d
Kupowanie w ASO pseudo oryginalnych to brak sensu ponieważ czy to na olej czy na filtry czy na tarcze klocki nakladana jest duża marża wiec biorą jak leci.
Widziałem, że np filtr oleju robi purlfux, denso dostarcza filtry powietrza, a oryginalny olej to pewnie jakiś total sprzedawany po 200zł za 5L (ładnie sie nazywa - Diamond performance:D (Sorry za offtop)
Bzyk_R1 - 28-10-2019, 14:44
benicjusz, przerobiliśmy temat hebli w Outlanderze 1 generacji Turbo. Teraz wkładamy zaciski z BMW na adapterze i tarcze 320/28. Outlander niezależnie od generacji ma te same heble z przodu (no może 3gen ma 26mm ale do 1gen też ta tarcza wchodzi) i dzięki temu swap pasuje do Outlandera ale tez wszystkie Lancery Ralliart.y które fabrycznie mają 294/26.
Brodzins - 29-10-2019, 08:34
Bzyk_R1 napisał/a: | benicjusz, przerobiliśmy temat hebli w Outlanderze 1 generacji Turbo. Teraz wkładamy zaciski z BMW na adapterze i tarcze 320/28. Outlander niezależnie od generacji ma te same heble z przodu (no może 3gen ma 26mm ale do 1gen też ta tarcza wchodzi) i dzięki temu swap pasuje do Outlandera ale tez wszystkie Lancery Ralliart.y które fabrycznie mają 294/26. |
Bzyk wyjaśnij mi proszę skąd pomysł na swap hebli?
Generalnie wydaje mi się, że są w porządku porównując do innych aut.
Subiektywnie oczywiście.
Bzyk_R1 - 29-10-2019, 09:37
Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia.
Brodzins - 29-10-2019, 19:13
Bzyk_R1 napisał/a: | Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia. |
Teraz rozumiem tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja.
Marcino - 19-12-2019, 14:46
Kupował ktos klocki na przód ostatnio ? Znajomemu poleciały w outku przebieg necałe 80kkm.
Coś dostane w ICars? Mam zniżki...
Patrze teraz ze te same klocki ma galant polift z tarczami 276/26. Kiszka trochę jak na 2t auto.
Moje w galancie wytrzumały jakieś 46kkm, miałem Akebono
rajan - 20-12-2019, 15:44
Marcino napisał/a: | Kiszka trochę jak na 2t auto. |
Wyjmij kartofle będzie lżejsze
A tak na poważnie, to nie wiem skąd te 2t. Mój ma w dowodzie nieco powyżej 1,5t.
Marcino - 20-12-2019, 19:46
No to się pomyliłem. 1.5t to wazy mój galant po wygłuszeniu.
Zamówiony komplet p/t Ferrodo. Jakieś 225zl myśle będzie zDowolony a i tarcze przeżyją drugi komplet.
Ori są ATE?
polsky - 08-07-2020, 09:53
Brodzins napisał/a: | Bzyk_R1 napisał/a: | Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia. |
Teraz rozumiem tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja. |
Masz jakiś warsztat do Mitsu godny polecenia w Krakowie?
Marcino - 08-07-2020, 13:05
Tarcze w OIII sa 24 czy 26 mm?
Dziś montujemy znajimemu Ferrodo i są chyba 24mm, tak samo jak TRW wg katalogów
|
|
|