Outlander I GEN Techniczne - Tuning Turbiaka
jaco2g - 15-05-2018, 23:09
Różnica w cenie między 2,25" a 2,5" na hurtowni w mojej okolicy jest 4,20 za metr więc to głupstwo. Na kolanku jest 6 zika różnicy więc też śmiech i wszystko co trzeba mają w calach.
Tak więc kwota nie ma w tym przypadku wielkiego znaczenia tylko odpowiednia średnica. W 3" już bym nie szedł bo reszta wydechu jest trudniejsza do ucywilizowania a przelotu pełnego nie chcę. Jakby nie patrzeć ma mi Outek służyć do codziennego poruszania się i nie chcę ogłuszyć dzieciaka.
Moce rzędu 260-270 KM to optymalna wartość jak na to w co celuję.
Bzyk_R1 - 09-06-2018, 00:21
Jakby ktoś chciał to zwolniła mi się ta rurka wraz ze silikonami turbo works. Jak coś to PW.
[ Dodano: 13-07-2018, 10:38 ]
Pora na kolejny punkt w modyfikacji O1T. Zamówiłem bandaż bazaltowy którym owinę orurowanie fmic oraz wydech od DP aż do katalizatora jeżeli wystarczy zdjęcia wkrótce.
Miku - 19-07-2018, 13:24
To w temacie tuningu turbiaka ja podpytam wiedzących o sterownik silnika.
Chcę podnieść moc.
Byłem w VTG i TomaRacing. Ani jedni ani drudzy nie mogą skomunikować się z komputerem.
Myślę żeby wybrać się w podróż do RS Motorsport ale nie jestem pewny czy oni coś zdziałają.
Oczywiście wniosek z powyższego jest taki, że mam ten oporny na wszystko komputer z którym nie każdy (o ile w ogóle ktoś) potrafi coś z nim zrobić.
Może ma ktoś w tym temacie doświadczenie i wie co robić ?
Bzyk_R1 - 19-07-2018, 15:18
Z tego co się orientuję RS dają sobie radę od jakiegoś czasu ze wszystkimi sterownikami. Więc jak się wbijesz w termin to możesz śmiało jechać.
Miku - 19-07-2018, 22:28
No niestety skontaktowałem się z nimi i nie dotykają Outka z tym sterownikiem 🙁
Pawel1988 - 21-07-2018, 21:55
Na 99% masz ten sam sterownik co ja a zarazem całkiem inny niż np Bzyk.
Mi zrobili . Sądzę że się nie dotykają bo same zgranie mapy trwa wieki - parę godzin i drugie tyle wgranie nie wspominając o poprawkach. Trochę mnie zestresowales ale mam nadzieję że jak u mnie zaczęli to skończą bo będę jechać na remap. Ale spokojnie zostaje Ci 4turbo Katowice. Oni zrobią.
Miku - 22-07-2018, 16:13
Jeszcze w TomaRacing ktoś kto był na urlopie jak tam podjechałem może pomoc wiec sprawdzę. A jak nie to wycieczka do Katowic 🙂. Dobrze ze mówisz o 4turbo bo zupełnie o nich zapomniałem. Po tym jak wynieśli się z Warszawy w ich miejsce jest 4motors ale to już zupełnie inna firma i ludzie.
Twardy - 26-07-2018, 18:20
Byłem na początku tygodnia w firmie 44tuning u mnie w mieście https://44tuning.pl/, specjalizują się w chipowaniu i startach w wyścigach rajdowych. Po rozmowie z właścicielem jak to powiedział " zjadł zęby na silnikach w Lancerach Evo i miał kilka O1T na chipie" realny przyrost ok.30KM i 50Nm... ale, nim się tego podejmą to MUSZĄ sprawdzić silnik w jakiej jest kondycji, tzn. diagnostyka, pomiary, hamownia i sprawdzenie szczelności oraz zużycia silnika - cena 1800zł sam początek zabawy nim silnik dostanie wirusa. Jak się na to zapatrujecie?
Bzyk_R1 - 26-07-2018, 21:44
Podejście dobre, takie przyrosty to nawet na serii bez dłubania wyjdą. Do tego wszystkiego nie wolno zapominać o AFR podczas wirusowania.
[ Dodano: 27-07-2018, 21:32 ]
Kolejny punkt modyfikacji O1T: bandaż bazaltowy na FMIC oraz wydech.
[ Dodano: 03-08-2018, 22:19 ]
Uwaga ważne ogłoszenie:
RS Motorsport z siedzibą w miejscowości Wola Cicha 150 poprosiło mnie aby przekazać że wszyscy posiadacze Outlandera Turbo którzy chcą zrobić modyfikacje oprogramowania w swoich samochodach po raz pierwszy mogą to zrobić bez względu na posiadany sterownik po wcześniejszym uzgodnieniu ze mną (Bzyk_R1) poprzez wiadomość PW szczegółów jakie należy spełnić przed remapem.
Tiamat - 14-08-2018, 14:05
Czy ktoś odwiedzał Kreatora Mocy? Mają w ofercie O1T z szacowanym przyrostem +40 KM/Nm. Może warto tam podjechać po wkładce, pompie i świeczkach.
ps. Bzyk_R1 rura z silikonami aktualna?
Bzyk_R1 - 14-08-2018, 14:19
Nie ma żadnego przymusu jechać pod Rzeszów, nawet bym Cię namawiał żebyś sprawdził w innym źródle jak "robią" O1T. Jeszcze radził bym uwolnić wydech do tego powyżej.
Rura nie aktualna. Ale potrzebujesz kolanko 51/57 mm około 30cm rurki nierdzewnej fi 57mm oraz łącznik prosty 57mm i 4 opaski. Pół godziny roboty łącznie z docinaniem i fazowaniem rury.
staszq2 - 14-08-2018, 15:24
Tiamat napisał/a: | ps. Bzyk_R1 rura z silikonami aktualna? |
Hihi zgarnąłem ją ja Tiamat i mogę potwierdzić, że jest różnica na plus, nie będę pisał że duża czy mała bo to pojęcie względne ale da się odczuć także polecam ten mod jako jeden z pierwszych i tańszych taki na szybko.
Dodatkowo potwierdzam Bzyk_R1 napisał/a: | uwolnić wydech |
Sporo to blokuje - ja tylko usunąłem i wspawałem zwykłą rurę z plecionką, żadne tam kwasówki nierdzówki - nie mam zdjęcia kata ale był przytkany około 10-15% wlotu na przekroju. Oczywiście obydwa katalizatory out
Twardy - 14-08-2018, 15:41
Ja się dzisiaj pozbyłem jednego kata, pozostał jeszcze ten który jest przy silniku po tych kilkunastu kilometrach które zrobiłem, śmiem twierdzić że trochę odmuliło to Miśka
Tiamat - 14-08-2018, 16:46
A czy wyrzucenie kata/katów wiąże się z jakąś modyfikacją elektroniki? Jakieś oszukiwanie lambdy? Nie wiem jak jest tutaj. W dwóch poprzednich mitsu nie było problemu.
Twardy - 14-08-2018, 22:15
Tiamat napisał/a: | A czy wyrzucenie kata/katów wiąże się z jakąś modyfikacją elektroniki? Jakieś oszukiwanie lambdy? Nie wiem jak jest tutaj. W dwóch poprzednich mitsu nie było problemu. |
W przypadku drugiego kata sonda jest przed katalizatorem, więc tłumikarze ładnie ucięli kata i sonda została. W piątek będę miał możliwość zrobić zdjęcia jak to wygląda
|
|
|