To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Tarcze hamulcowe i klocki

KamilR10 - 25-09-2011, 15:18

robertdg napisał/a:
KamilR10, auto masz po drugim lifcie jak dobrze pamiętam

Tak zgadza się:)

Czyli te tarcze co kolega wyzej podal nie beda pasowac.

W takim razie chyba zdecyduje sie na ATE 24.0126-0131.1 i klocki rowniez ATE albo Brembo.

sipex - 12-06-2012, 20:40

witam.Wymieniłem dziś w Miśku klocki hamulcowe z przodu..odpowietrzyłem układ i jadąc klocki trą chyba o tarcze słychać to dość głośno,tarcze sie grzeją :x tak powinno być aż się ułoża czy coś źle zamontowałem?pomocy..
deejay - 12-06-2012, 20:46

sipex napisał/a:
czy coś źle zamontowałem?pomocy..


Zdemontuj koło i sprawdz jeszcze raz czy wszystko ok. nic takie nie ma mieć miejsca :!:

sipex - 12-06-2012, 21:47

czyli powinno odrazu po założeniu wszytko ładnie,cichutko chodzić?niema czegoś takiego jak docieranie się klocków?(znajomy mi nagadał)..a na co tam warto zwrócić uwagę?
skyrider - 12-06-2012, 22:20

Jestem przed wyborem nowych tarcz i klocków do Galanta na tył. Czy we wszystkich modelach (96-03) są tarcze z tyłu o średnicy 262 mm ? Mój Galant to końcówka roku 1996.

Znalazłem ciekawy zestaw:

http://allegro.pl/mitsubi...2406520475.html

Firma OYODO - miał ktoś z tym do czynienia ?

To co w opisie piszą o dodatkowej powłoce aktykorozyjnej to mit czy faktycznie się sprawdza w przypadku tarcz ?

Może na tył wystarczy coś tańszego np JPN ? Komplet tarcz z klockami na tył można już mieć za ok 150 zł.

Zastanawiam się też nad zestawem TRW:

http://allegro.pl/tarcze-...2397278480.html

Ale tu już będzie ok 370 za komplet z klockami.

Na przedzie mam TRW od 2 lat i zero problemów z biciem. Wczoraj na przeglądzie sprawność przodu wyniosła 64% (zaciski jednotłoczkowe), natomiast tył wypadł słabo 37%, stąd sugestia wymiany. Zresztą tył nie był ruszany conajmniej od 2008 roku.

Hugo - 12-06-2012, 23:31

skyrider napisał/a:
Czy we wszystkich modelach (96-03) są tarcze z tyłu o średnicy 262 mm ?
Tak. Ja mam z tyłu tarcze Nishioka Mountain (70 zł/szt.), klocki Japanparts (ok. 70 zł) i zaciski po gruntownej regeneracji. Wszysto gra już prawie rok, świetnie hamują i zero problemów. Polecam.
Juiceman - 26-06-2012, 15:06

Póki co zrobiłem ledwo ponad tysiąc km. Na tyle mam zestaw TRW, na przodzie TRW i klocki Ferodo ;-) w końcu spokój z drganiami a wszystko cudnie hamuje ;-) Zobaczymy co będzie za 10k.
szuwar - 26-06-2012, 15:43

skyrider napisał/a:
Zastanawiam się też nad zestawem TRW:


dwa miesiące temu wymieniłem klocki z przodu na TRW, hamują itp dobrze, ale mam zastrzeżenia do pylenia, strasznie brudzą alu, myślałem że TRW zadba o taki szczegół ....

JimBest - 26-06-2012, 21:30

szuwar napisał/a:
skyrider napisał/a:
Zastanawiam się też nad zestawem TRW:


dwa miesiące temu wymieniłem klocki z przodu na TRW, hamują itp dobrze, ale mam zastrzeżenia do pylenia, strasznie brudzą alu, myślałem że TRW zadba o taki szczegół ....

trzeba się zdecydować - albo hamowanie i pylenie - albo czyste felgi i dodatkowy spadochron :lol:

szuwar - 27-06-2012, 10:39

JimBest napisał/a:
trzeba się zdecydować - albo hamowanie i pylenie - albo czyste felgi i dodatkowy spadochron :lol:


nie do końca, nie jest powiedziane, że tylko te co pylą dobrze działają ....

decyzję bym podejmował jak na pudełku widniałby napis "pylą ale dobrze hamują" :)

marcinzam - 27-06-2012, 16:35

szuwar napisał/a:
JimBest napisał/a:
trzeba się zdecydować - albo hamowanie i pylenie - albo czyste felgi i dodatkowy spadochron :lol:


nie do końca, nie jest powiedziane, że tylko te co pylą dobrze działają ....

decyzję bym podejmował jak na pudełku widniałby napis "pylą ale dobrze hamują" :)


już kiedyś o tym pisałem, u nas w kraju nie ma informacji z czego są klocki i czy pylą mocno czy prawie wcale , w USA mają pod tym względem do wyboru do koloru :) , mam obecnie Akebono ceramiczne przejechane prawie 2 tyś km i felgi czyściutkie .

Anonymous - 01-08-2012, 09:10

AE5W 2,5 v6 elegance 1998
Mam problem ze zdjęcie tylnych tarcz (tarczobebnów). Z przodu bez problemu zdjąłem zaciski wymieniłem reperaturki, tarcze pójdą do sprawdzenia i ewentualnego przetoczenie.
Te tylne nie chcą się ruszyć. Trzeba mieć jakiś specjalny przyrząd czy jest jakiś knif?

sampler - 01-08-2012, 09:30

nie trzeba. W bebnie sa dwa otworki gwintowane w ktore wkrecajac sruby bodajze M10 wypychasz beben opierajac sie o piaste. Z przodu jest zresza podobnie
Arasus - 01-08-2012, 14:28

co post to inna teoria...
to moze ktos mi napisze, jaka jest roznica w hamowaniu lub urzytkowaniu pomiedzy tarczami 256 a 276, nie wspominajac o ich grubosci ,oraz czy bez zdejmowania kola i robieniu pomiarow moge w ciemno zamowic np. te wieksze ....bo takie sobie wymarzylem ?

tak z ciekawosci, sprawdzilem srednice swoich tarcz. u mnie sa 256 . Czy mozna jakos wyregulowac szczeki tak, bym mogl zalozyc tarcze o Sr. 276 ,czy tez wiaze sie to z wiekszymi wymianami?

polaff - 01-08-2012, 19:27

Arasus, poczytaj jeszcze zanim coś napiszesz....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group