To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5

telewizoor - 10-04-2016, 23:25

Nie o to pytałem :wink:

...a jeśli już o tym mówimy to: http://www.strojenia.pl projekty-inne marki-galant v6 ale nie wiem na ile autentyczne.

Owczar - 10-04-2016, 23:35

Podobną moc uzyskiwali co poniektórzy na hamowni bez strojenia- jaka hamowania taka moc. Można grzebać w sofcie, ale jest pracochłonne i kosztowne. Lepiej dodać świnkę. Ale jak pisałem, nie ma to żadnego sensu. Kiedyś też chciałem podnieść moc w swoim. Teraz bardzo się cieszę, że tego nie zrobiłem.
telewizoor - 11-04-2016, 10:02

Dobra, jak dostanę auto i chwilę wolnego czasu to obczaję temat
Fragu - 11-04-2016, 10:07

No dobra, a jak to jest z wymianą ECU na to z wersji na rynek Japoński - 180KM ? Na coltmanii chłopaki mi o tym wspominali, podobno w Niemczech jeździ trochę coltów z 6a13 + ecu na 180km.
Owczar - 11-04-2016, 10:11

Zresztą o jakim strojenniu można mówić w wypadku tego wykresu:


Stały przyrost momentu w całym zakresie?

parian - 11-04-2016, 11:20

Wykres momentu wygląda jak w aucie z turbiną, chyba coś nie tak?
Owczar - 11-04-2016, 11:23

sam wykres momentu tak wygląda w galancie.
parian - 11-04-2016, 11:36

No to szacun dla konstruktorów.
Owczar - 11-04-2016, 11:43

To zaleta V-ek. Wykres tego silnika jest fajny, ale większość V-ek ma podobny.
Torp12 - 11-04-2016, 11:58

Owczar napisał/a:
To zaleta V-ek. Wykres tego silnika jest fajny, ale większość V-ek ma podobny.


Owczar z tego co pamiętam z róznych zlotów to żaden EA5A nie przekroczył 170KM. Hamownie może i mają błąd pomiaru ale nie aż taki. Poza tym to było mierzone w VTG więc raczej w jednej z lepszych. A tego koleś wie co robi bo rozmawiałem z nim o tym i on mi stroił mojego.

Fragu - 11-04-2016, 12:03

Torp12, a Ty ile koni masz po tym strojeniu? Jakiś wykres coś ?
Torp12 - 11-04-2016, 12:40

Fragu napisał/a:
Torp12, a Ty ile koni masz po tym strojeniu? Jakiś wykres coś ?


Po strojeniu wykresu już nie ma bo szkoda mi było już siana. Przed strojeniem 145.

Fragu - 11-04-2016, 12:44

No to czyli na tę chwilę dalej masz 145 8)
Torp12 - 11-04-2016, 13:06

Fragu napisał/a:
No to czyli na tę chwilę dalej masz 145 8)


Każdy może sobie uważać ile mam. Ja wiem jak auto jeździło przed strojeniem i po i to mi w zupełności wystarcza :]

Owczar - 11-04-2016, 13:57

Strojenie po modach ma sens zresztą sam Torp12 namawiałem. W OL na pewno ma teraz prawidłowy AFR i pewnie jest więcej mocy niż przed.

Ale strojenie wolnossaka bez modów to wyrzucanie kasy w błoto. Nawet jeśli się coś ugra na innym AFR, agresywniejszej mapie zapłonu to głównie na stacji benzynowej odczujesz różnice, bo tyłek tego nie poczuje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group