To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Zimowa Akcja Serwisowa !

novy - 30-11-2007, 16:45

Stach napisał/a:
POPIERAM AKCJĘ ZIMA (niezależnie od ewentualnej przyszłej nazwy) idea jest bardzo dobra.

Stach, widocznie nie zrozumiałeś powyższych postów.
Nie jest problemem sama idea akcji zimowych, też uważam, że są dobrą sprawą....
...też byłem na takiej akcji przed wyjazdem na wakacje...niestety... :?

Problemem jest rzetelność jej przeprowadzenia.

Pozdrawiam

Anonymous - 02-12-2007, 08:27

Czytam i czytam ten wątek i już sam nie wiem co myśleć. Jechać na ten przegląd czy nie jechać?
saphire - 02-12-2007, 09:54

Podejdź do tego inaczej - jak masz podejrzenia że coś szwankuje i wiesz mniej więcej co a są też sprawy które chciał byś sprawić i np. podpiąć się do MUT'a i warte jest to tych 50zł to walisz na przegląd i gadasz mechaniorom co chcesz by sprawdzili i luzik.
Anonymous - 02-12-2007, 14:33

Cytat:
Jechać na ten przegląd czy nie jechać?


Jechać.
Powiedzą Ci co masz niesprawne. A Ty wyrobisz sobie SWOJE zdanie o serwisie.

Anonymous - 15-12-2007, 11:54

No i już nie pojadę na przegląd. Zadzwoniłem ze dwa tygodnie temu do AllianzAuto w Wawie i umówiłem się na czwartek na ten przegląd. W środę dowiedziałem się, że mam coś pilnego, więc postanowiłem dać im znać, że nie przyjadę. Padł mi telefon, więc napisałem maila (adres mailowy serwisu znalazłem na ich stronie), że nie mogę być w czwartek i proponuję wtorek rano. Poprosiłem o potwierdzenie, czy termin jest OK. I tak oto mijały kolejne dni i odpowiedź nie nadchodziła, aż nadszedł 15 grudnia i akcja się skończyła.

Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi.

Anonymous - 15-12-2007, 16:41

Misiek_Haribo napisał/a:
Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi.

A może o nieskuteczności elektronicznych środków komunikacji?

arekp - 15-12-2007, 16:55

elili napisał/a:
Misiek_Haribo napisał/a:
Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi.

A może o nieskuteczności elektronicznych środków komunikacji?


Raczej o swojej kompletnej niezaradnosci:

Misiek_Haribo napisał/a:
I tak oto mijały kolejne dni i odpowiedź nie nadchodziła, aż nadszedł 15 grudnia i akcja się skończyła.


Misiek_Haribo, rozumiem, ze przez te mijajace dni nie miales w XXI w. dostepu do zadnego innego telefonu, i nie mogles do nich zadzwonic ;)

Anonymous - 16-12-2007, 07:31

arekp napisał/a:
elili napisał/a:
Misiek_Haribo napisał/a:
Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi.

A może o nieskuteczności elektronicznych środków komunikacji?


Raczej o swojej kompletnej niezaradnosci:

W jakim sensie niezaradności. Ja się zachowałem w porządku - nie mogłem przyjechać - dałem znać, że nie będę i zaproponowałem nowy termin i zostałem olany. W tym wątku były zastrzeżenia, że ASO kładą na tą akcje laskę i się nie przykładają - no i się potwierdziło. ASO mają swoich klientów w d.....

Misiek_Haribo napisał/a:
I tak oto mijały kolejne dni i odpowiedź nie nadchodziła, aż nadszedł 15 grudnia i akcja się skończyła.


Misiek_Haribo, rozumiem, ze przez te mijajace dni nie miales w XXI w. dostepu do zadnego innego telefonu, i nie mogles do nich zadzwonic ;)


Miałem dostęp, ale to nie o to chodzi. Może Ty należysz do takiej grupy klientów, że lubisz chodzić i się prosić, żeby usługodawcy wzięli Twoje pieniądze. Może lubisz jak Ci robią łaskę. Ja nie lubię i uważam, że porządne firmy mają inne standardy obsługi klienta.

arekp - 16-12-2007, 13:36

Misiek_Haribo napisał/a:
Miałem dostęp, ale to nie o to chodzi. Może Ty należysz do takiej grupy klientów, że lubisz chodzić i się prosić, żeby usługodawcy wzięli Twoje pieniądze. Może lubisz jak Ci robią łaskę. Ja nie lubię i uważam, że porządne firmy mają inne standardy obsługi klienta.


Naleze do tych ludzi, ktorzy jesli widza ze dzieje sie cos niewlasciwego - ktos przez kilka dni nie odpowiada na e-mail, na ktory powinien odpowiedziec w 5 min - to dzwonia i sie pytaja czy cos sie stalo - w tym wypadku czy e-mail z moim pytaniem dotarl.

Przeglad to byl rowniez Twoj interes, i nie zadbales wlasciwie o niego. Nie wierze, ze jestes dobrym samarytaninem, ktory pomyslal 'dzis bede milosciwy dla ASO i dam im 50zl za cos co mi nie jest potrzebne'.

mmaleks - 02-12-2008, 20:17

Witam
Orientuje się ktoś czy w tym roku też jest przeprowadzana zimowa akcja serwisowa za symboliczną opłate???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group