L200 Ogólne - L200 tuning silnika
piotras - 01-03-2010, 23:08
Ja dzisiaj też byłem u Mastersa i na prawdę można ich polecić. Co prawda nie mam L200 tylko Pathfindera ale jak ktoś jest ciekawy to wrzucam wykresik. Samochód był robiony tak na dosyć lekki soft - seria 174 KM i o dziwo tyle miała. Nawet rozmawialiśmy o Elce snowrider22 że się ładnie dała podkręcić
Murzyn - 05-03-2010, 00:48
Widzę ze Marek robi już softy dla sztuki
za pioniwo na początku, niepotrzebny szczyt i pózniej masakra w dół - nie można było łagodniej, bardziej plasko? Efekt odczuwalny jest zapewne super, ale co dalej?
jacek z płocka - 11-03-2010, 19:48
Witam, Snowrider nie obawiasz się, że się w serwisie będą czepiać, bo masz w mapie dłubane ? Mam jeszcze pół roku gwarancji i przegląd po 60 tys. chyba poczekam i dopiero pojadę do tuningowców. Obawiam się jak podniesienie mocy i momentu przeniesie mój automat. Przecież każde ostre dodanie gazu powoduje zrzucenie biegu, a lepiej przyśpiesza bez kick downu i przy łagodniejszym traktowaniu pedału gazu). Ciekawe czy można zmieniać nastawy skrzyni biegów ?
Pozdr
snowrider22 - 07-01-2011, 12:39
ok, podsumuje ostatnie prace:
po ostatniej modyfikacji, latem założyłem większy intercooler (robiony na zamówienie) i ostatnio byłem na hamowni:
moc wrosła do 205 KM, ale spadł moment do 482 Nm przy 2135 rpm.
znikły metaliczne dźwięki przy pracy silnika i nabrał rasowego pomruku.
namotore - 07-01-2011, 14:14
moment sie liczy bardziej, choc 205kM robia wrazenie
snowrider22 - 07-01-2011, 14:20
teraz jak już jest lepszy cooler to i nad momentem można jeszcze popracować bo jest jeszcze potencjał.
w poprzednich testach na starym coolerze doszli do 225 KM, ale ze względu właśnie na przegrzewający się cooler zostali na 198KM
namotore - 07-01-2011, 23:53
zmodyfikowac przedni zderzak? wieksze chrapy powietrza? 250 kucy murowane
snowrider22 - 08-01-2011, 08:43
namotore napisał/a: | zmodyfikowac przedni zderzak? wieksze chrapy powietrza? 250 kucy murowane |
nie trzeba, cooler idealnie pasuje do dolnego wlotu i nic mu nie przeszkadza w poborze powietrza.
a taka duża moc raczej będzie ciężka do opanowania szczególnie zimą przy tym lekkim tyle.
kombinuje teraz jak tu go obciążyć bez utraty właściwości załadunkowych.
może ktoś podsunie jakiś sensowny pomysł?
namotore - 08-01-2011, 18:59
nie moge znalezc linka ale firma w D robila olowiane dociazenie mocowane do ramy pod kipa, bylo to pokazane tu na forum. ok 150-200kg tylko ale wiecej moze sie nie zmiescic. opanowac sie czlowiek nauczy, gorzej z przeniesieniem momentu przez elementy napedu... pzdr
snowrider22 - 10-01-2011, 08:54
jeżdżę elką drugi rok, a trzecią zimę i jakoś nadal mi przeszkadza kiedy mi dupę przestawia na małych dołkach, a najbardziej mnie wkurza jak zsuwa się w dół kiedy próbuje przejechać np. bandę ze śniegu po pługu na drodze
namotore - 10-01-2011, 11:08
tego nie poprawisz
snowrider22 - 17-01-2011, 18:57
namotore napisał/a: | tego nie poprawisz |
kurcze ludzie w kosmos latają, a takiego gówna nie da się poprawić?
musi być jakiś sposób...
a pneumatyka na tył?
Witold_Rybarz - 18-01-2011, 10:26
snowrider22 napisał/a: | namotore napisał/a: | tego nie poprawisz |
kurcze ludzie w kosmos latają, a takiego gówna nie da się poprawić?
musi być jakiś sposób...
a pneumatyka na tył? |
wydaje się że stabilizator nieco a może nawet zwłaszcza poprawił by sytuację
byle ciężarówki np.30 letni Jelcz go mają
skośne najechanie spowodowało by wtedy zamiast jednostronnego ugięcia i przechylenia nadwozia, takie przycupnięcie całego tyłu -czyli pozorne dociążenie
ciekawe czy z Pajoro sport by nie podszedł?
namotore - 18-01-2011, 16:30
snowrider22 napisał/a: |
a pneumatyka na tył? |
z samopoziomowaniem i liftowaniem do 280mm przeswitu?
zamienic piora i bebny na sprezyny i tarcze, ladownosc by spadla a przyjemnosc wzrosla, myle sie?
snowrider22 - 18-01-2011, 16:54
namotore napisał/a: | snowrider22 napisał/a: |
a pneumatyka na tył? |
z samopoziomowaniem i liftowaniem do 280mm przeswitu?
zamienic piora i bebny na sprezyny i tarcze, ladownosc by spadla a przyjemnosc wzrosla, myle sie?
|
było by super )
|
|
|