[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] Czym się różni lift i nie lift?
Łukasz0 - 16-01-2012, 09:57
Widze że sporo szumu narobił ten mój galant. Rzadko wchodze na forum bo ostatnio po prostu nie mam czasu ale jak ktoś będzie mocno zainteresowany to postaram sie na następny spot do wawy przyjechać. A na dniach jakoś wrzuce pare fotek z wnętrza.
Te "dorabiane pseudo drewno" faktycznie było dokładane przez jakiegoś niemca ale według mnie nie wygląda to aż tak strasznie jak pisze SPIDER-ek Fotele nie są czarne tylko ciemno szare i jak dla mnie [wulgaryzm] wygodne
A składak to na 99,9% nie jest. (tak naprawde nigdy nie wiadomo co ludziom wciskają
Komentarz dodany przez: Hubeeert: 16-01-2012, 14:57
Wulgaryzm wykropkowany wciąż jest wulgaryzmem.
Sunderland86 - 24-02-2015, 09:28
Odgrzeję kotleta.
Czy tylne hamulce w Galu przechodziły jakieś modernizacje? Kupowałem zestaw naprawczy tylnych zacisków i okazało się, że uszczelki i sprężynki na tłoczek są o średnicy 38 mm. Musiałem kupić ponownie te pasujące czyli 35 mm.
Hugo - 24-02-2015, 12:01
Sunderland86 napisał/a: | Czy tylne hamulce w Galu przechodziły jakieś modernizacje? | Nie. W teorii występowały tłoczki o średnicy 35 i 38 mm, w praktyce nie spotkałem jeszcze tych 38 mm.
Sunderland86 - 24-02-2015, 12:16
Hugo napisał/a: | Sunderland86 napisał/a: | Czy tylne hamulce w Galu przechodziły jakieś modernizacje? | Nie. W teorii występowały tłoczki o średnicy 35 i 38 mm, w praktyce nie spotkałem jeszcze tych 38 mm. |
To może na jakieś rynki szły większe tłoczki, może kombi miały większe?
Skoro są sprzedawane zestawy naprawcze to może jest coś na rzeczy.
Bizi78 - 24-02-2015, 12:44
Caps twierdzi że w EAxA i EAxW był tłoczek MB534404 czyli 34,5mm.
Hugo - 24-02-2015, 12:54
Sunderland86 napisał/a: | może kombi miały większe? | Takie same były. Bizi78 napisał/a: | Caps twierdzi że w EAxA i EAxW był tłoczek MB534404 czyli 34,5mm. | Pewnie bałagan w katalogach. Ciekawe jakie były w Galantach E5x albo w VR-4? Może w nich były te o średnicy 38 mm.
Bizi78 - 24-02-2015, 13:09
Za capsem, w E75A i E88A był tłoczek MB857613 czyli 38mm.
W pozostałych E5x były 35mm.
Co do EC5W to jak ruska strona się nie myli w SOHC był 35mm a DOHC był 38mm.
kabar - 24-02-2015, 18:26
Z tego co widzę to Legnum ma 38 mm.
Sunderland86 - 25-02-2015, 08:39
Hugo napisał/a: | Ciekawe jakie były w (...) VR-4? |
Masz pod domem to możesz sprawdzić
twister47 - 05-04-2015, 15:39
A te 38 mm cylinderki od vr4 pasują do zwykłego?
Hugo - 06-04-2015, 09:28
twister47 napisał/a: | A te 38 mm cylinderki od vr4 pasują do zwykłego? | Jakim cudem skoro średnica tłoczka jest o 3 mm większa? Musisz zmienić piasty, tarczobębny, klocki hamulcowe i kompletne zaciski hamulcowe z jarzmami.
twister47 - 06-04-2015, 21:33
Jazma, tarcze, klocki i cylinderki to wiem tylko czy mocowanie Jazma będzie pasować.
swinks_UK - 06-04-2015, 22:13
Pytaj się deejay'a. Brał ode mnie heble z vr4 na tył.
raziel88ck - 04-11-2015, 12:20
Witajcie!
Przejrzałem cały wątek i wychodzi na to, że Galant VIII pojawił się na rynku w roku 1997 w wersji sedan. W 1998 model przeszedł lift, a drugi lift datowany jest na rok 2000. IX generacja zastąpiła VIII w 2004 i występowała jedynie w postaci 4-drzwiowego sedana.
Dobrze zrozumiałem?
Natomiast mam pytanie odnośnie wersji kombi. W jaki sposób Mitsubishi nazywa kombi? Czy ona również jest produkowana w latach 97-04?
Pozdrawiam.
Torp12 - 04-11-2015, 12:32
raziel88ck napisał/a: |
Dobrze zrozumiałem?
Natomiast mam pytanie odnośnie wersji kombi. W jaki sposób Mitsubishi nazywa kombi? Czy ona również jest produkowana w latach 97-04?
Pozdrawiam. |
TAK
TAK
|
|
|